BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit:’Been moet niet naar Feyenoord’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gullit is toch die trainer die Kalou heeft gehaald?
Gullit is toch die trainer die de laatste 5 jaar het beste resultaat in de competitie heeft gehaald.
Gullit is toch die trainer die sinds tijden zowel uit als thuis van 020 had gewonnen.
Gullit is toch die trainer die een vreemdelingenlegioen aan spelers heeft gehaald voor 7 miljoen,maar wel een zeer aansprekend team had staan met Basto Gibs Bahia en östlund in de verdediging.
Gullit is toch die trainer die Feyenoord als laatste een sprankelend gezicht heeft gegeven???
Gullit moet alleen zijn kop dicht houden over Mario want die kan zelf zijn eigen boontjes wel doppen.
Been en Don Leo gaan minstens het zelfde doen als Gullit.Maar ik vind Ruud wel een echte Feyenoorder,hoe dan ook voor dat hij weg ging bij Feyenoord was hij altijd positief over Feyenoord en kwam er overal vooruit dat Feyenoord zijn club is.Helden moet je koesteren dus Gullit ook want zoveel helden hebben we nu ook weer niet.
Een selectie van 80 spelers waar meer dan de helft van geflopt is. Volgens mij hebben wij het niet over de zelfde. Waarom ging hij ook al weer weg? Niet omdat hij het zo goed gedaan had. De ellende van nu is bij hem begonnen. Is wel een echte Feyenoorder dat klopt!!! Een held in de verste verte niet. die spelers waar wij volgens jou winst over gemaakt hebben zijn allemaal naar kleine clubs vertrokken omdat ze niet goed genoeg waren. Als je zo winst wil maken. Volgnes mij zijn we een voetbalclub en geen handelsonderneming. Alleen die verdediging al. Basto heeft drie wedstrijden gespeeld.( nooit meer van gehoord) Ostlund zag er wel woest uit maar voetballend was het niets. Gibbs vertrok naar ADO en Bahia is geen slechte maar heeft na al die jaren nog steeds geen basisplaats. Dit weet ik overigens niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn wij toen echt geen tweede geworden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gullit:’Been moet niet naar Feyenoord’









0.0066621