BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings moet elftal naar zijn hand zetten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 26 januari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Vlemmings moet elftal naar zijn hand zetten

Leon Vlemmings wil, uit respect naar Verbeek, het elftal niet drastisch wijzigen. Althans daar lijkt het op. Verleden week op de vraag: “wanneer is jouw hand, dus opstelling te zien?” Antwoordde hij, “de soep is door Gertjan gemaakt, ik doe er slechts een ingrediëntje bij.” Hiermee doet Vlemmings zichzelf te kort.

Vlemmings staat bekend als een trainer met visie. Een ieder die met hem heeft gewerkt is er van overtuigd dat hij een zeer goede trainer is. Mario Been, de nieuwe hoofdcoach van Feyenoord, is ook zeer te spreken over Vlemmings en wil hem graag behouden.

Het siert Vlemmings dat hij loyaal is, maar in het belang van zichzelf en die van Feyenoord moet hij de selectie naar eigen hand zetten. Ook als dit betekend dat hij drastisch moet ingrijpen. Vlemmings is gebaat bij zijn eigen visie en niet bij de visie van een ander. Loyaliteit heeft zijn grenzen, zeker als die schade aanbrengt, zoals nu.

Bron: FeyenoordNet.nl

Er moet idd. drastisch worden ingegrepen. Timmer eruit, Lucius eruit....
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 15:03 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Vlemmings moet elftal naar zijn hand zetten

......
Vlemmings staat bekend als een trainer met visie. Een ieder die met hem heeft gewerkt is er van overtuigd dat hij een zeer goede trainer is. ....

Bron: FeyenoordNet.nl

dat weet ie tot nu toe goed te verbergen
dazzie
 dazzie - maandag 26 januari 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Ja, vooral als je elke keer Bruins laat spelen en Fer op de bank laat zitten, dan krijg ik toch sterke twijfels, en vraag me af, wanneer ziet Vlemmings het nou eens goed en Wattemaleo, stel die vent op....die kopt bij de corners tegen, de bal nog weg, de rest niet meer dit seizoen
wderuit
 wderuit - maandag 26 januari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Z.S.M Don Leo op laten draven, kan hij vast "puin" ruimen voor Di Mario , om daarna samen de klus te klaren
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 januari 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Vlemmings is een verlengde van Verbeek. Iedereen ziet toch dat Timmer, Lucius, Bruins (op dit moment) Echt niet Feyenoord waardig zijn. Snel Don leo halen. Kan hij alvast puin ruimen voor Di Mario!!! Dan Don Leo TD maken.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 26 januari 2009 - 16:59   quote  deeplink  
volgend jaar bij Mario staat Timmer ook gewoon in de goal hoor..................
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - maandag 26 januari 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Been heeft toch wel een voorliefde voor jeugd dus misschien staat Mulder volgend jaar onder de lat Darley of van Dijk(als ie bijtekent) op de bank Timmer opzouten.
Maar terug naar het topic denk dat Vlemmings idd als hij zijn eigen keuzes maakt veel kan betekenen dit seizoen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 26 januari 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 16:59 schreef jantje 1974 het volgende:
volgend jaar bij Mario staat Timmer ook gewoon in de goal hoor..................
Zoals ik al in andere topic zei. Dan zie je mij niet meer in de Kuip. We zijn nu aan het ruimen en het gebeurt goed of niet. Ben die halve oplossingen zat. Elke ramdebiel ziet dat timmer echt niet meer voldoet. Ik weet bijna zeker dat hij niet meer op doel staat volgend jaar. Stelt Been hem wel op, zeg ik bij deze direct mijn vertrouwen in Been op. Geen woorden maar daden!!!! Timmer heeft alleen maar woorden!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 26 januari 2009 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2009 - 18:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Zoals ik al in andere topic zei. Dan zie je mij niet meer in de Kuip. We zijn nu aan het ruimen en het gebeurt goed of niet. Ben die halve oplossingen zat. Elke ramdebiel ziet dat timmer echt niet meer voldoet. Ik weet bijna zeker dat hij niet meer op doel staat volgend jaar. Stelt Been hem wel op, zeg ik bij deze direct mijn vertrouwen in Been op. Geen woorden maar daden!!!! Timmer heeft alleen maar woorden!!!
hahahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 26 januari 2009 - 19:21   quote  deeplink  
Weinig eigen visie tot nu toe van Vlemmings, daarom ben ik van mening dat er zo snel mogelijk een andere trainer moet komen voor de rest van het seizoen.................

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vlemmings moet elftal naar zijn hand zetten









0.0079178