BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson Zondag in de basis?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 26 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  


Geslaagde rentree Tomasson bij beloften: 2-1 verlies

Jon Dahl Tomasson heeft maandagavond in een uitwedstrijd van Jong Feyenoord tegen Jong FC Groningen een geslaagde rentree gemaakt na maanden van blessureleed. De Deen speelde volgens afspraak de eerste 45 minuten mee in het elftal van trainer Alex Pastoor en doorstond dit probleemloos.

Denny Landzaat verscheen tegen de Groningers ook aan de aftrap en de middenvelder maakte ruim een halfuur vol. De middenvelder werd vervangen door Michal Janota, die na een knietje op zijn dijbeen al snel niet meer verder kon spelen. De Rotterdammers verloren de eerste officiële wedstrijd na de winterstop uiteindelijk met 2-1.

Hoewel de omstandigheden allesbehalve ideaal waren, houd ik hier een goed gevoel aan over’, liet Tomasson na afloop vanuit de spelersbus weten. ‘Het was ijzig koud en het veld was keihard, maar ik voelde geen beperkingen. Nu moeten we even afwachten of ik morgen een reactie krijg, maar ik voel me nu prima.’

Over zijn inzetbaarheid voor het duel met NEC van komende zondag deed de aanvaller nog geen uitspraak. Tomasson: ‘Natuurlijk wil ik dolgraag, maar laat ik eerst maar de rest van de week probleemloos meetrainen. Daarna is het aan de trainer om te beslissen of hij me wil gebruiken.’

Jong Feyenoord kwam in Groningen in een gelijkopgaande wedstrijd na ruim een kwartier spelen op achterstand en zag de thuisploeg kort na de rust een 2-0 voorsprong nemen. Een kwartier voor tijd kwam Feyenoord via een eigen doelpunt van een Groninger terug tot 2-1, na een vooractie van Kermit Erasmus. De Rotterdammers stonden toen nog maar met tien man op het veld, omdat Mitchell Schet halverwege de tweede helft een rode kaart had gekregen na een overtreding van achteren.

‘Doordat Groningen met de nodige spelers met eredivisie-ervaring aantrad was het niveau vandaag heel leuk’, zei Pastoor na afloop. ‘Met wat meer geluk hadden we vandaag gelijkgespeeld of zelfs gewonnen’, zei Pastoor na afloop. ‘Maar eigenlijk heb ik over deze wedstrijd niets te klagen. Bij tijd en wijle hebben we goed gevoetbald en dat is iets waar we verder mee kunnen.’

Jong FC Groningen – Jong Feyenoord 2-1

Scoreverloop:
18’ 1-0
54’ 2-0
74’ 2-1 eigen doelpunt FC Groningen

Opstelling Jong Feyenoord: Darley; Van Stee, Nieveld, Kobussen, Waisapij; Schet, Landzaat (35’ Janota) (46’ Pique), Leerdam, Pedro; Tomasson (46’ Pattinama) en Erasmus.

Bron: Feyenoord.nl

Hoop dat hij Zondag meedoet!
sevillana
 sevillana - maandag 26 januari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Heeft hij toevallig ook niet een hond?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 07:44   quote  deeplink  
hoop het niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 januari 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 07:44 schreef hotjumper het volgende:
hoop het niet
Waarom niet???? Tot hij geblesseerd raakte was hij wel topscoorder!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 11:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Waarom niet???? Tot hij geblesseerd raakte was hij wel topscoorder!!!!
ik hoop dat ie geen hond heb, natuurlijk wel dat ie weer speelt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 januari 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Ik snap het!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 11:06 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik snap het!!!
Hoera!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 januari 2009 - 11:39   quote  deeplink  
Niet zo he!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
hahahahaha
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 11:59   quote  deeplink  
fitte jon-dahl speelt basis , das duidelijk.
F1908R
 F1908R - dinsdag 27 januari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
hoop maar dat die speelt.. want de rest schiet ze er niet in
KKL
 KKL - dinsdag 27 januari 2009 - 14:01   quote  deeplink  
Tomasson is zolang uit de roulatie geweest...daar kun je geen wonderen van verwachten.
Die heeft nog minimaal 4 weken nodig om volledig wedstrijdfit te worden.
En dan zal hij wel weer geblesseerd raken.
sevillana
 sevillana - dinsdag 27 januari 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 14:01 schreef KKL het volgende:
Tomasson is zolang uit de roulatie geweest...daar kun je geen wonderen van verwachten.
Die heeft nog minimaal 4 weken nodig om volledig wedstrijdfit te worden.
En dan zal hij wel weer geblesseerd raken.
Zou kunnen, maar wanneer speelt Denemarken eigenlijk de eerstvolgende interland?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 14:01 schreef KKL het volgende:
Tomasson is zolang uit de roulatie geweest...daar kun je geen wonderen van verwachten.
Die heeft nog minimaal 4 weken nodig om volledig wedstrijdfit te worden.
En dan zal hij wel weer geblesseerd raken.
als hij fit is is hij zonder wedstrijdritme al van grote waarde door zijn loopvermogen , diepgang en slimheid , hij zal dan nog wat scherpte voor de goal missen maar hij moet gewoon spelen.

Hier mijn opstelling;

v Dijk
tiendalli - bahia - hofland - cler

wijnaldum - fer - gio - biseswar
tomasson - makaay

Fer dus op positie van el ahmadi en wijnaldum en biseswar hangend op de vleugels waarbij Biseswar wat dieper speelt en wijnaldum meer echt vanaf t middenveld met dus voorin ruimte voor tomasson om in de gaten te duiken.
daag gj
 daag gj - dinsdag 27 januari 2009 - 16:32   quote  deeplink  
el ahmadi is helemaal niets, grootste miskoop van de laatste jaren, tomasson hebben we hard nodig, in 2 wedstrijden nog steeds bijna topscoorder.
Nop
 Nop - dinsdag 27 januari 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Tomasson kan rust brengen net als Landzaat, zijn niet top, maar kunnen wel de chaos in het spelbeeld zoals ik dat nu met de week zie toenemen stabiliseren.

Ik hoop dat ze snel beide inzetbaar zijn, dat het voetballend daardoor weer beter gaat, dat vechtvoetbal (haast roekeloos) en ondoordacht opbouw ben ik zat, liever wat meer rust en organisatie in het spel, resultaten volgen dan wel. Nu kan iedere ploeg van deze chaos profiteren.
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 27 januari 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Tomasson in de basis , speelt denemarken dan aanstaande zondag?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 16:32 schreef daag gj het volgende:
el ahmadi is helemaal niets, grootste miskoop van de laatste jaren, tomasson hebben we hard nodig, in 2 wedstrijden nog steeds bijna topscoorder.
Eerste seizoen is altijd klote voor een nieuwe speler bij Feyenoord.Dat is nu al zo vaak gebeurd in het verleden.Dus als je er geen moeite mee heb wacht ff tot na het volgend seizoen met hem een stempel te geven van miskoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2009 door Leon FR1908 --
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 27 januari 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eerste seizoen is altijd klote voor een nieuwe speler bij Feyenoord.Dat is nu al zo vaak gebeurd in het verleden.Dus als je er geen moeite mee heb wacht ff tot na het volgend seizoen met hem een stempel te geven van miskoop.
Daar heb jij nog eens gelijk in. Niet te snel oordelen, dat doen ze al genoeg bij feyenoord, kijk naar biseswar, tiendalli etc. Geef zo'n kerel de kans als het team wel goed draait. Tomasson terug, gelukkig, slechter als nu kan het niet gaan toch?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 18:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eerste seizoen is altijd klote voor een nieuwe speler bij Feyenoord.Dat is nu al zo vaak gebeurd in het verleden.Dus als je er geen moeite mee heb wacht ff tot na het volgend seizoen met hem een stempel te geven van miskoop.
Zelfde geldt voor Bruins, die komt er wel.
R()b
 R()b - dinsdag 27 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 16:32 schreef daag gj het volgende:
el ahmadi is helemaal niets, grootste miskoop van de laatste jaren,
Tuurlijken dat kun jij al zien na een paar wedstrijdjes , in een slecht draaiend team.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 22:13   quote  deeplink  
Bruins is bezig aan zijn 2e seizoen............. Luigi zal van Mario volg, jaar zeker een kans krijgen want Mario is gek op hem dus hoop dat ie dan toch zijn talenten zal laten zien........... el ahmadi kan best wat zijn maar is wel een piel voetballer , heeft geen bijzondere pass ofzo dus tja geen topper al is de stempel miskoop veel te vroeg , toch zou ik nu Fer graag op zijn positie zien die brengt wat meer power!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 januari 2009 door jantje 1974 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Ben ik met jantje eens, maarja bosz hield van fragiele technische middenvelders (zie ook lamzaad), ook al hebben e behoefte aan wat power op het midden veld.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 27 januari 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Volgens mij hield bosz van kabouters als je de lengte van onze spelers ziet.
Vak Q
 Vak Q - dinsdag 27 januari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Ik hoop dat Thomasson speelt a.s. zondag en dat we dan 4-4-2 gaan spelen met een ruit op het midden veld en 1 man voor de verdediging en 1 man achter de spitsen.
En niet meer lullen over druk zetten en de voorstopper in laten schuiven en al dat soort gewauwel maar gewoon zorgen dat je verdediging staat en niet bij ieder balverlies het bootje ingaat.
Zo is mijn opstelling voor zondag in de lastige strijd tegen NEC uit:
v. Dijk
Tiendalli-Hofland-Bahia-de Cler
Lucius
Wijnaldum-v.Bronckhorst
Thomasson
Slory-Makaay
Ik hoop dat Vlemmings dit ook gaat zien maar ik twijfel sterk aan zijn voetbal verstand!!!!!!!!!
har
 har - woensdag 28 januari 2009 - 01:28   quote  deeplink  
Ja BOSZKABOUTERS!!!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 28 januari 2009 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 23:13 schreef Vak Q het volgende:
Ik hoop dat Thomasson speelt a.s. zondag en dat we dan 4-4-2 gaan spelen met een ruit op het midden veld en 1 man voor de verdediging en 1 man achter de spitsen.
En niet meer lullen over druk zetten en de voorstopper in laten schuiven en al dat soort gewauwel maar gewoon zorgen dat je verdediging staat en niet bij ieder balverlies het bootje ingaat.
Zo is mijn opstelling voor zondag in de lastige strijd tegen NEC uit:
v. Dijk
Tiendalli-Hofland-Bahia-de Cler
Lucius
Wijnaldum-v.Bronckhorst
Thomasson
Slory-Makaay
Ik hoop dat Vlemmings dit ook gaat zien maar ik twijfel sterk aan zijn voetbal verstand!!!!!!!!!
Waarom geen Biseswar?
En waarom vind jij Lucius beter dan El Ahmadi of Fer?
Ik begin zo te twijfelen aan jouw voetbal verstand...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 11:51   quote  deeplink  
dat rothoofd van lucius heeft een afschrikwekkende effect.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tomasson Zondag in de basis?









0.0071060