BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld voor Beenhakker! kan je niet beter geld voor spelers zoeken ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
F1908R
 F1908R - dinsdag 27 januari 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Feyenoord op zoek naar geld voor Beenhakker
De komst van Leo Beenhakker naar De Kuip staat nog op losse schroeven. De bondscoach van Polen, die in Rotterdam-Zuid in beeld is als tussenpaus, past niet in het financiële plaatje van Feyenoord.

Dat meldt De Telegraaf. De eredivisionist gaat zodoende op zoek naar geld om het salaris van Beenhakker op te kunnen hoesten. Een afkoopsom aan de Poolse bond hoeft door afspraken in zijn contract niet betaald te worden.

Beenhakker is kandidaat nummer één om het seizoen bij Feyenoord als hoofdtrainer af te maken. Vervolgens kan hij als technisch directeur aan de slag bij de Rotterdammers.

De bondscoach van Polen roept voorlopig een Feyenoord-stilte af. "Over twee weken spelen we twee belangrijke interlands en tot die tijd wil ik niks meer horen over Feyenoord", aldus Beenhakker.

BRON : Voetbalprimeur.nl

het lijkt me een leuke trainer.. om weer in zo'n korte tijd interim trainer te worden, maar kan feyenoord niet beter geld in spelers stoppen dan in een trainer ?
want ik denk dat je die meer nodig hebt..
FR-Carola-FR
 FR-Carola-FR - dinsdag 27 januari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Nee Beenhakker moet niet komen, ze kunnen beter geld besteden aan de spelers, dat zijn toch diegene die het moeten doen op het veld... En waarom kan Leon Vlemmings niet gewoon het seizoens afmaken! Ik heb vertrouwen in hem! Kijk waar Vlemmings Nac heeft gebracht samen met Brandts!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 27 januari 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 13:14 schreef FR-Carola-FR het volgende:
Nee Beenhakker moet niet komen, ze kunnen beter geld besteden aan de spelers, dat zijn toch diegene die het moeten doen op het veld... En waarom kan Leon Vlemmings niet gewoon het seizoens afmaken! Ik heb vertrouwen in hem! Kijk waar Vlemmings Nac heeft gebracht samen met Brandts!!
Ben je een van de weinige die vertrouwen in hem heeft. Is het verlengstuk van Verbeek en meer niet. ik heb in geen enkele trainer vertrouwen die Timmer op doel laat staan overigens!!
craven
 craven - dinsdag 27 januari 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Ik vind de komst van Beenhakker wel belangrijk, met alle respect maar ik vind niet omdat vlemmings goed in de groep ligt, dat het een pre is om hem het seizoen te laten afmaken.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
van mij mag Leo wel komen hoor , hij is in dit soort situaties DE aangewezen man , betreft Timmer : bij elke trainer die nu komt zal hij 1e keeper blijven , hoe raar ook in de trainerswereld staat Timmer hoog aangeschreven.
KKL
 KKL - dinsdag 27 januari 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Het is echt te triest voor woorden, voor een bedrijf (kots) als Feyenoord zoals men in het Dwaasgebouw onze club bestempeld, dat we na 3 wedstrijden en bijna 14 dagen zijn verstreken er nog steeds geen nieuwe hoofdtrainer is aangesteld!!!
De belangerijkste man op de belangerijkste functie binnen iedere club/bedrijf!

De trainer eruit trappen is stap A maar dan tot de conclusie om over te gaan oftewel enige visie hebben naar plan B.....het is er niet!

We zijn al jaren een soort Titanic maar nu ook nog zonder kapitein die zegt hoe we ons vege lijf moeten redden.
Met Vlemmings aan het roer voorspel ik nu al dat we echt tegen degradatie zullen moeten vechten!

Met dank aan Gudde, Jakobs en en die drankorgel van Well!!!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 27 januari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Dan moet Gudde en Onno Jacobs maar opstappen dan komt er vanzelf weer geld vij om Don Leo aan te trekken voor de rest van het seizoen!! En om dan daarna met Mario Been het nieuwe Feyenoord gestalte te geven. Als er niks gebeurt ben ik hevig teleurgesteld in dit Feyenoord bestuur. Ze kunnen toch wel weer iets meer rood gaan staan op de rekening?? Ik ben van mening dat met Leo Beenhakker ook weer vanzelf andere geldschieters op komen dagen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - dinsdag 27 januari 2009 - 17:12   quote  deeplink  
de spelers wilde toch niet verder met verbeek nou laat ze dan het salaris van beenhakker op hoesten
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 17:09 schreef antoniorijen het volgende:
..Als er niks gebeurt ben ik hevig teleurgesteld in dit Feyenoord bestuur. .....
Dat ben ik al een tijdje...

Ze hebben gewoon de club verkwanseld.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 27 januari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
Laat Vlemming de klus maar afmaken van het jaar. Dat scheelt geld en iets te winnen hebben we toch niet meer dit jaar. Spelers kopen doen ze ook al niet dus waarom een dure trainer voor deze periode. In Augsutus een nieuwe start met hopelijk dan wel aankopen en Mario Been.
Martijn
 Martijn - dinsdag 27 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Feyenoord moet kiezen, of Beenhakker die een ton of 3-4 wil verdienen. Of met Vlemmings maar dan moet er wel iemand naast komen zitten. Je kunt niet alles in je eentje bedenken, dus dan moet er een assistent bij komen. Van Gastel zou kunnen of Henk Fraser terughalen.
Maar als Feyenoord nu al Beenhakker niet kan betalen, hoe moet dat volgend jaar, er zou toch een TD moeten bijkomen. En wel eentje van een beter niveau dan Peter Bosz, dus dan zou je toch boven modaal moeten uitbetalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 januari 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 17:12 schreef nieuwerbrug het volgende:
de spelers wilde toch niet verder met verbeek nou laat ze dan het salaris van beenhakker op hoesten
Allemaal een maandsalaris en Leo kan naar Feyenoord.Zou een klein gebaar zijn voor die jongens richting het legioen.Timmer 5 maandsalarisen.
Joszef
 Joszef - dinsdag 27 januari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
Brengt Been niet 30 miljoen mee? Dan nu maar geld voor Beenhakker.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 27 januari 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 20:49 schreef Ronneke het volgende:
Laat Vlemming de klus maar afmaken van het jaar. Dat scheelt geld en iets te winnen hebben we toch niet meer dit jaar. Spelers kopen doen ze ook al niet dus waarom een dure trainer voor deze periode. In Augsutus een nieuwe start met hopelijk dan wel aankopen en Mario Been.
maar nog wel een hoop te verliezen!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 27 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 21:28 schreef Joszef het volgende:
Brengt Been niet 30 miljoen mee? Dan nu maar geld voor Beenhakker.
pfffffffffffffffffffffffff jij gelooft in fabeltjes ofzo? t is geen formule1 hoor waar de coureurs geld meenemen......................
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 05:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 21:28 schreef Joszef het volgende:
Brengt Been niet 30 miljoen mee? Dan nu maar geld voor Beenhakker.
er schijnt door kapitaalkrachtige lieden gesteld te zijn dat, als Been komt, zij in totaal 30 miljoen in de club zouden investeren.
maar het lijkt me dat daar nog wel wat meer voorwaarden aan vast zitten (opruiming in het maasgebouw enzo...)

maarja duidelijk weer een gevalletje, eerst zien dan geloven.
PVDD
 PVDD - woensdag 28 januari 2009 - 07:58   quote  deeplink  
Het is jammergenoeg niet gebruikelijk maar er zouden wat meer prestatiecontracten afgesloten moeten worden. Dan hielden we nog wat geld over na de de contracten van Bosz, Jansen en GJ en had je Leo kunnen betalen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 21:49 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

pfffffffffffffffffffffffff jij gelooft in fabeltjes ofzo? t is geen formule1 hoor waar de coureurs geld meenemen......................
Is toch al verschillende malen vermeld. Als Been tekent, geven drie investeerders 30 miljoen voor transfers.
Einstein
 Einstein - woensdag 28 januari 2009 - 09:50   quote  deeplink  
Natuurlijk niet!

Er moet geld worden vrijgemaakt voor de komst van Leo. Dat is namelijk een STRUCTUTRELE versterking voor Feyenoord. Spelers zijn passanten die lang niet zoveel waarde kunnen hebben in onze weg omhoog. En wie zou nu in hemelsnaam de aankopen moeten doen dan?

Kies je voor de korte én lange termijn dan is Leo de enige optie.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 13:14 schreef FR-Carola-FR het volgende:
Nee Beenhakker moet niet komen, ze kunnen beter geld besteden aan de spelers, dat zijn toch diegene die het moeten doen op het veld... En waarom kan Leon Vlemmings niet gewoon het seizoens afmaken! Ik heb vertrouwen in hem! Kijk waar Vlemmings Nac heeft gebracht samen met Brandts!!
Samen met Brandts ja!!!! volgens mij heb jij er niet veel verstand van. Elke trainer die Timmer op doel laat staan is naar mijn mening niet goed genoeg voor Feyenoord.
Per direct Don Leo halen. Timmer hooguit dit seizoen laten afmaken op de bank en dan op laten zouten. Nu geen geld voor nieuwe keeper, zet dan v.Dijk er in. zal je altijd zien dat Don Leo hem ook laat staan. Wat heeft iedereeen toch met die bejaarde, overspannen lul!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Feyenoord till i die --
F1908R
 F1908R - woensdag 28 januari 2009 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 - 19:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat ben ik al een tijdje...

Ze hebben gewoon de club verkwanseld.
wahahah inderdaad.. :P
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2009 - 14:45   quote  deeplink  
http://www.nusport.nl/wp-content/cache/fck_34986.html

niet eens een slecht idee ;-)
F1908R
 F1908R - woensdag 28 januari 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:
http://www.nusport.nl/wp-content/cache/fck_34986.html

niet eens een slecht idee ;-)
wahah ik vind het wel een goede
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 16:20   quote  deeplink  
Laat hem maar weg blijven die zakkenvuller.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zoekt geld voor Beenhakker! kan je niet beter geld voor spelers zoeken ?









0.0071110