|
|
ceeszwartbles
|
|
|
Ja, ja mooie praatjes van AH. Maar we worden toch even in de maling genomen! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ach, ze hebben netjes hun excuses aangeboden... Wel vreemd dat er een kever/kakkerlak op staat.. Maar ik ga dr niet slechter van slapen hoor.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor 30 miljoen lullen we nergens meer over. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb denk ik even gemist, maar wat is er met AH? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klik de link Feyenoord Nieuws hierboven aan en je vind het nieuws bij diverse side`s. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ah, nu snap ik hem, maar waar is die originele pagina dan?
Ik lees overal:
quote: waarom Albert Heijn op de pagina van hun Feyenoord een insect heeft afgebeeld
Dus AH heeft een aparte Feyenoord pagina op hun site of gaat het over een plakboek? Ik zie ook nergens een afbeelding van de totale pagina, alleen de close-up.
Iemand die mij er op kan wijzen? |
|
|
|
|
Slingertje
|
|
|
Ik heb niet zoveel verstand van insecten,maar vind het wel verd8. Wanneer het werkelijk een grap is van een 020fotograaf,verbrand ik ritueel het album en ga ik elke dag naar de C1000. Goeie grap van een 020er ,maar niet gepast.... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 - 21:42 schreef Slingertje het volgende:Ik heb niet zoveel verstand van insecten,maar vind het wel verd8. Wanneer het werkelijk een grap is van een 020fotograaf,verbrand ik ritueel het album en ga ik elke dag naar de C1000. Goeie grap van een 020er ,maar niet gepast.... Lekker ver gezocht, van basten doet ook vast boodschappen bij de AH, blijf je er daarom dan ook weg? Wat een slap gelul zeg. Gaat helemaal niet meer over voetbal. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
en daar ben ik trots op , we zijn idd overal en komen altijd weer boven! das altijd beter dan een st...j... die altijd wegrent !!!!! |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Elke week worden we toch in de maling genomen, mooi van ah die maakt er een geintje van. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik kwam toch al NOOIT bij AH , en was het ook niet echt van plan. Klote winkel. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Natuurlijk is dit bewust gedaan door een medewerker van het betreffende reclamebureau. Kan mij voorstellen dat die persoon in eerste instantie de grootste schik had, maar bij AH zullen ze hier niet zo blij mee zijn. Wellicht dat deze actie nu aanzienlijk minder succesvol wordt. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 - 22:48 schreef Jeli het volgende:Natuurlijk is dit bewust gedaan door een medewerker van het betreffende reclamebureau. Kan mij voorstellen dat die persoon in eerste instantie de grootste schik had, maar bij AH zullen ze hier niet zo blij mee zijn. Wellicht dat deze actie nu aanzienlijk minder succesvol wordt. denk juist dat deze actie meer aandacht zal krijgen.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
psssssttttt ze verkopen ook al jaren jodekoeken.... |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
gewoon uizoeken wie verantwoordelijk is voor het ontwerp en dat bedrijf bestoken met emails of zo |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Of het nu al dan niet bewust is gebeurd maakt mij eigenlijk niet uit. Het is mij te kinderachtig om veel ophef over te maken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2009 - 08:41 schreef PVDD het volgende:Of het nu al dan niet bewust is gebeurd maakt mij eigenlijk niet uit. Het is mij te kinderachtig om veel ophef over te maken. Mee eens. Als het al als grap zou zijn bedoeld wordt het pas geslaagd als je gaat zitten happen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
wie het laatst lacht, lacht het best!!!! Maak je eigen niet druk. |
|
|
|