BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEEN!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Joszef
 Joszef - woensdag 28 januari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Been en Feyenoord zijn het eens

ROTTERDAM - Feyenoord heeft woensdag de onderhandelingen met coach Mario Been afgerond.

De 45-jarige Rotterdammer ondertekent een contract voor drie jaar in De Kuip. De coach van NEC treedt op 1 juli in dienst van zijn vroegere club.

"Ik wil hier iets moois opbouwen", was de eerste reactie van Been op zijn aanstelling.

Verbeterd contract
De oud-speler van Feyenoord tekende half december nog een verbeterd contract in Nijmegen tot medio 2011. Daarin was een vaste afkoopsom opgenomen bij tussentijds vertrek. Naar verluidt gaat het om een bedrag van 750.000 euro.
jjh
 jjh - woensdag 28 januari 2009 - 11:12   quote  deeplink  
Eindelijk!!! Nu Beenhakker nog. Hopelijk komt het financieel met hem ook helemaal rond.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Dat is mooi. Maar goed, 1 zwaluw is nog geen zomer he en andere dooddoeners..
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Goed Nieuws!!!!
PVDD
 PVDD - woensdag 28 januari 2009 - 11:47   quote  deeplink  
Ik zet mijn beste beentje voor.
kammetje
 kammetje - maandag 02 februari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
Ik hoorde van iemand dat omroep Oost heeft gemeld dat er een ontsnappingsclausule in het contract van Been is opgenomen. Bij degradatie komt Been niet naar Feyenoord.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 februari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 17:20 schreef kammetje het volgende:
Ik hoorde van iemand dat omroep Oost heeft gemeld dat er een ontsnappingsclausule in het contract van Been is opgenomen. Bij degradatie komt Been niet naar Feyenoord.
Op zich wel logisch maar wel jammer dat het zover moet komen of zou dat standaard in elk contract van een nieuwe trainer staan bij de grote clubs?

Maar ach, ik ga er niet vanuit dat het zover komt!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 02 februari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
ach zou kunnen , lekker belangrijk zonder Mario lukt t ons ook wel in de J-league hoor!
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 02 februari 2009 - 17:54   quote  deeplink  
dat zeg jij, ik denk zelfs daar dat het nog spannend zou worden
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 18:58   quote  deeplink  
ik hoop toch niet dat we nacompetitie spelen. iedereen zit wel dat we toch niet degraderen maar ik zit toch met dicht geknepen billen dan. Overigens zei iedereen ook dat we met deze selectie makkelijk top vijf konden draaien. Ben nu pas gerust als het volgende seizoen begint en Been is aan de macht. En dan maar hopen dat hij dit zooitje ongeregeld wel op de rails krijgt. Is zeker een zware dobber.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door Feyenoord till i die --
kammetje
 kammetje - maandag 02 februari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 17:30 schreef jantje 1974 het volgende:
ach zou kunnen , lekker belangrijk zonder Mario lukt t ons ook wel in de J-league hoor!
Ja hoor, niks aan de hand. We gaan dan gewoon door met Vlemminks, die weet wel hoe het moet. Dat hebben we al drie wedstrijden gezien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: BEEN!!!!!!!!!









0.0055639