|
|
F1908R
|
|
|
Mario been heeft eindelijk getekend voor 3 jaar. Hij begint volgend jaar. wie moeten zijn assistenten worden ??????? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Coekie Voorn!
_____________ rbmb.tk |
|
|
|
|
kammetje
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
o.a. Henk Fräser terug halen naar de Kuip? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
De assistenten van Mario zijn al bekend hoor.
Vlemmings en Lodewijks worden zijn assistenten volgend seizoen. |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
Been als hoofd, Verbeek en Vlemmings dan kost het misschien niet veel en twee zijn al betaald, een sterk team, gerechtigheid troef, en de prut kan er dan uit; keeper tr. J.Hiele, komen de keepers ook eens van de lijn, + dat ik niet zo van die achteroverliggende keepers hou die dan nog kleiner worden, idem lodewijks. Dat zien we toch wel. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2009 - 15:06 schreef Fonsie het volgende:Been als hoofd, Verbeek en Vlemmings dan kost het misschien niet veel en twee zijn al betaald, een sterk team, gerechtigheid troef, en de prut kan er dan uit; keeper tr. J.Hiele, komen de keepers ook eens van de lijn, + dat ik niet zo van die achteroverliggende keepers hou die dan nog kleiner worden, idem lodewijks. Dat zien we toch wel. ???????????????????????????????????????????????????????/ |
|
|
|
|
F1908R
|
|
|
quote:Op woensdag 28 januari 2009 - 15:06 schreef Fonsie het volgende:Been als hoofd, Verbeek en Vlemmings dan kost het misschien niet veel en twee zijn al betaald, een sterk team, gerechtigheid troef, en de prut kan er dan uit; keeper tr. J.Hiele, komen de keepers ook eens van de lijn, + dat ik niet zo van die achteroverliggende keepers hou die dan nog kleiner worden, idem lodewijks. Dat zien we toch wel. ahha denk je nou echt dat verbeek nog terug komt.. hij moest toch juist wegh omdat de spelers hem niet wouden |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
slaat ook nergens op die hele reactie niet , Fonsie is of zo stoned als een aap of zo dronken als een tor! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Allemaal al bekend!!!! Vlemmings en Lodewijks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
danny010
|
|
|
maakt niet uit, het wordt in ieder geval een stuk gezelliger en leuker met pietje bell |
|
|
|