BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar op de weg terug

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 januari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
Bron: Sportweek|
Verdediger Ron Vlaar (foto) is aan het revalideren van zijn kruisbandblessure en dat gaat de goede kant op. ‘Ik ben lekker bezig, mijn knie voelt goed en ik krijg positieve berichten van de fysiotherapeuten. Ik ben op de goede weg,' vertelt de tweevoudig international tegen Studio Sport

Vlaar scheurde dit seizoen een dag voor de UEFA Cup-wedstrijd tussen Feyenoord en Kalmar zijn kruisband af. Dat gebeurde hem een jaar eerder ook al in het competitieduel met Roda JC. ‘Het was deze keer wel extra zwaar in mentaal opzicht. Ik wist nu wat me te wachten stond en wist dat het niet makkelijk zou zijn.’

De Hensbroeker is echter vol vertrouwen over zijn terugkeer. ‘Het is nu revalideren, revalideren, revalideren, maar dat is gewoon nodig. Ik wil er volgend seizoen weer staan en doe daar alles voor. Het is vervelend dat ik nu twee jaar geen wedstrijden heb gespeeld, dat is voor iemand van mijn leeftijd heel belangrijk, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed
`
Dat is er 1 in t kader van goed nieuws vind ik. Ook al duurt het nog lang. We moeten Vlaar niet vergeten. Hopelijk komt die terug op oude niveau..
jjh
 jjh - woensdag 28 januari 2009 - 14:54   quote  deeplink  
Zal tijd worden ook. In potentie nog steeds 1 van de beste verdedigers van NL. Hopelijk kan hij volgende jaar Hofland gaan opvolgen ;)
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
Ik hoop t zeker , al geloof ik er eigenlijk niet in , vorig jaar was hij ook terug , helaas van korte duur , mijn mening is dat een speler die ruim 2 jr niet op nivo heeft gevoetbald en met zware knieblessures te maken heeft gehad niet meer op zijn echte topnivo zal terugkeren , al hoop ik dat ik t helemaal mis heb................
F1908R
 F1908R - woensdag 28 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
ja en dan is die weer fit.. hij speelt 2 wedstrijden en dan heeft hij weer iets gescheurt,gebroken,gekneust,verdraait..etc.
je kan hem beter 1 wedstrijd laten spelen.. en als die goed is voor een aantal mil verkopen.. kan je een verdediger kopen die niet geblesseerd raakt.. en dit is met alle respect voor vlaar. maar je hebt niets aan hem,, alleen als hij een heel seizoen zonder blessures speelt heb ik nog vertrouwen in hem
kale co
 kale co - woensdag 28 januari 2009 - 15:12   quote  deeplink  
ja hoor net zo,n kneus als die vincken hebbie niks aan altijd gebleseerd
volgende aub
R.K
 R.K - woensdag 28 januari 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Het is zeker één van de beste verdedigers van dit land en met een verdediging van Tiendalli-Hofland-Vlaar-Bahia hebben we zeker een goeie verdediging moeten we alleen nog een keeper
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 28 januari 2009 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 15:01 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik hoop t zeker , al geloof ik er eigenlijk niet in , vorig jaar was hij ook terug , helaas van korte duur , mijn mening is dat een speler die ruim 2 jr niet op nivo heeft gevoetbald en met zware knieblessures te maken heeft gehad niet meer op zijn echte topnivo zal terugkeren , al hoop ik dat ik t helemaal mis heb................
Om jou nog wat meer hoop te geven
Schaars van AZ is er ook 2 jaar uitgeweest door meerdere zware knieblessures achter elkaar
En die speelt nu niet slecht
Dus het kan wel
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Schaars had niet een blessure van een jaar , toen fit en toen weer blessure van een jaar , Schaars had 1 grote blessure daarna wel wat terugval in herstel maar niet weer een gelijkwaardige blessure...............maar goed we blijven hopen!
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 15:27 schreef R.K het volgende:
Het is zeker één van de beste verdedigers van dit land en met een verdediging van Tiendalli-Hofland-Vlaar-Bahia hebben we zeker een goeie verdediging moeten we alleen nog een keeper
vind de verdediging zoals jij hem neerzet nou niet bepaald top hoor! Bahia vind ik ABSOLUUT geen linksback en zeker niet beter op die positie dan de Cler. Verder vind ik t duo Hofland-Vlaar traag en blessuregevoelig..........
R.K
 R.K - woensdag 28 januari 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 15:34 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

vind de verdediging zoals jij hem neerzet nou niet bepaald top hoor! Bahia vind ik ABSOLUUT geen linksback en zeker niet beter op die positie dan de Cler. Verder vind ik t duo Hofland-Vlaar traag en blessuregevoelig..........
Heb je gelijk in Bahia is ook geen back ik bedoelde gewoon in de verdediging niet de plaats en Hofland en Vlaar zijn zeker niet de snelste maar ze kunnen wel verdedigen en met een goeie keeper of van mijn part van Dijk scheelt het voor de verdediging zo'n 40 meter die ze de hele wedstrijd meer moeten lopen omdat die trut op haar lijn blijft staan.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
sorry rk maar je hebt toch echt een links- en rechtsback nodig als je met 4 verdedigers speelt , verder is het link om met trage centrumverdedigers ver van je doel te spelen , stel je speelt tegen NEC met Bouaouzan en Rommedahl dan is elke bal over de verdediging een risico , ik ben voorstander van of Hofland met een snelle rechtsbenige mandekker of Vlaar met een linksbenige snelle mandekker in het centrum maar niet met 2 dezelfde types , maar goed dat is mijn visie en er zijn natuurlijk veel meer visies !
R.K
 R.K - woensdag 28 januari 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Ok dat is jouw visie en geen slechte ik heb ook niet gezegt dat ze samen moeten spelen maar Tiendalli en de Cler zijn toch snel zat en het kan ook met Hofland achter Vlaar of andersom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door R.K --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 15:55   quote  deeplink  
Het duo Vlaar en Hofland is goed maar, inderdaad blessuregevoelig. Daarom minimaal een jonge centrale verdediger erbij met potentie. Heb zelf de voorkeur voor Loovens Cahais, Bjarsmyr, of Kruiswijk.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 28 januari 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 15:12 schreef kale co het volgende:
ja hoor net zo,n kneus als die vincken hebbie niks aan altijd gebleseerd
volgende aub
Lekker ventje ben jij, blessure van Vlaar is pure pech.
Als iedereen zo kortzichtig is als jij kunnen we allemaal onze seizoenkaart wel inleveren. Wat betreft Vincken, dat ben ik met je eens.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 januari 2009 - 00:18   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd, hoop echt dat hij, sterker dan ooit eerder, op niveau mag terugkeren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ron Vlaar op de weg terug









0.0072441