BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker niet naar Feyenoord'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 28 januari 2009 - 15:58   quote  deeplink  
'Beenhakker niet naar Feyenoord'

Volgens Johan Derksen is Feyenoord er niet uitgekomen met Leo Beenhakker. Dit meldt Derksen vandaag in zijn dagelijkse online vragenprogramma op Vi.nl Waarom de onderhandelingen zijn stuk gelopen wist hij niet.

Derksen weet verder te melden dat het onwaarschijnlijk lijkt dat Hiddink de functie van Technisch Directeur bij Feyenoord zou willen bekleden, omdat hij ooit door een groep 'Feyenoord-supporters' toegetakeld zou zijn.

Bron: Het-Legioen.nl

Derksen is een beetje verdrietig vandaag...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Zakkenvuller blijf maar weg!!!!!!!
fey21
 fey21 - woensdag 28 januari 2009 - 16:21   quote  deeplink  
derksen zit weer in de ik-lul-uit-mijn-nek mode.
opadickkie
 opadickkie - woensdag 28 januari 2009 - 16:39   quote  deeplink  
Mijnheer Derksen heeft weer eens iets gevonden om de club te kleineren en te bekladden.
Volgens mij is er tussen de club en L. Beenhakker afgesproken dat ze even niets naar buiten brengen omtrent de onderhandelingen en wat schetst mijn verbazing ...... hij weet weer eens vanalles. Het is zeker niet de eerste keer dat hij iets naar buiten brengt wat helemaal niet waar bleek te zijn dus ik ga er maar vanuit dat dit nu ook weer zo is. Laat die man lekker aan zijn sigaar zuigen in plaats van aan die dikke duim want daar komt alleen onzin uit.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 16:49   quote  deeplink  
Derksen heeft t over t feit dat Leo niet de interim trainer wordt bij Feyenoord , en dat klopt dat blijft Vlemmings maar Leo is nog steeds in gesprek over de functie TD
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 17:15   quote  deeplink  
bericht komt al uit meerdere hoeken!!!
kale co
 kale co - woensdag 28 januari 2009 - 17:51   quote  deeplink  
zijn we afhankelijk van iemand met een ruil hart? schei uit! na 1 jaar wordt ie weer td bij 020 lachend en dan is dat weer zijn club. ze hadden jeuken jaaaaaa van de poen die hij wil verdienen nee naar bejaardenhuis simion en anna en deur op slot dddddddaaaaaaaaaggggg leo
Martijn
 Martijn - woensdag 28 januari 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Hij komt ook per 1 juli, let maar op!
craven
 craven - woensdag 28 januari 2009 - 18:09   quote  deeplink  
Geloof de snor nou niet zo snel
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 17:51 schreef kale co het volgende:
zijn we afhankelijk van iemand met een ruil hart? schei uit! na 1 jaar wordt ie weer td bij 020 lachend en dan is dat weer zijn club. ze hadden jeuken jaaaaaa van de poen die hij wil verdienen nee naar bejaardenhuis simion en anna en deur op slot dddddddaaaaaaaaaggggg leo
Jij woont op zuid dat is duidelijk!!1 Simeon en Anna!!! hahahahahahahaha!!!!
michaelvld
 michaelvld - woensdag 28 januari 2009 - 19:33   quote  deeplink  
ach derksen lult bijna allen maar onzin hij zij ook dat feyenoord werd overgenomen en dat ze na de wedstrijd tegen heerenveen de geldschieter zouden presenteren alles wat derksen zegt moet je niet met een korreltje zout nemen maar met een heel pak
Ronneke
 Ronneke - woensdag 28 januari 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 18:03 schreef Martijn het volgende:
Hij komt ook per 1 juli, let maar op!
Jij weet het, geduld wordt altijd beloond. Wij maken nu slechte tijden mee, maar wij blijven de club trouw. Volgend seizoen moeten we knallen, been + de hakker klinkt niet alleen goed, maar moet gewoon succes en hopelijk extra gelden opleveren om spelers in te kopen.
Nop
 Nop - woensdag 28 januari 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Derksen zei ook dat Stevens zou blijven bij pisvee,
Been heeft aangegeven met Beenhakker te willen werken, heeft hij in het verleden ook gedaan, dus de ideale combinatie om een goed aan en verkoop beleid te gaan voeren wanneer je goed met elkaar heb kunnen werken in het verleden.
Geld komt vanzelf wel. desnoods toch maar een van mijn favo laten vertrekken voor wat minder; Wijnaldum of Bisewar, kijg je met de Beentjes zeker leuker spelers voor terug en sponsers zullen er meer vertrouwen in hebben dan er een of andere bobo gaat komen.
Wimpie
 Wimpie - woensdag 28 januari 2009 - 20:55   quote  deeplink  
Derksen zegt zoveel het zijn helaas enkel veel leugens het wordt tijd dat hij een keer de waarheid spreekt
nevil
 nevil - woensdag 28 januari 2009 - 21:49   quote  deeplink  
Heren waarom zouden we geloven dat vlemming idd het seizoen afmaakt!!
Het is niet de 1e x dat verkeerde info naar buiten komt zo gaat het steeds, het zou mij NIKS verbazen als over 2 weken Leo wordt aangesteld als tijdelijke hoofdcoach en later als Tdirecteur
we zullen zien, maar geloven in de verhalen die nu naar buiten komen

Eerst zien dan geloven
Vak Q
 Vak Q - woensdag 28 januari 2009 - 22:53   quote  deeplink  
Derksen moet ook wat lullen om aandacht te trekken (ook voor zijn blad)
Maar wie goed luistert weet dat er een afspraak is tussen Feyenoord en Beenhakker om alles nog een beetje stil te houden.(voorlopig 2 weken)
En dan zien we wel weer verder of Leo komt of niet maar ik zie hem graag komen als TD want hij kan lekker praten en geeft een positieve uitstraling naar de buitenwerld en daar lopen toch eventuele geldschieters en sponsoren.
En die kan ons cluppie wel gebruiken al valt het niet mee met de huidige krediet krieses.
kale co
 kale co - woensdag 28 januari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
inderdaad woon op zuid till i die
sevillana
 sevillana - donderdag 29 januari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
Gaat waarschijnlijk over munten, heeft schijnbaar nog niet genoeg verdiend, graag of helemaal niet zou ik zeggen, de man is z'n Varkenoord tijd waarschijnlijk al lang vergeten !!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 januari 2009 - 09:36   quote  deeplink  
Laat he maar lekker in Polen blijven als hij teveel blijf ragen. hij heeft toch zo'n voorliefde voor Feyenoord?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Beenhakker niet naar Feyenoord'









0.0074710