BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kan het dat Feyenoord niet het salaris van Beenhakker kan betalen????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 16:08   quote  deeplink  
Beenhakker zegt: Feyenoord is mijn club!!!!
Waarom kan Feyenoord het salaris niet betalen?????
Beenhakker heeft toch zo'n Feyenoord hart?????
Beenhakker heeft toch al zijn zakken gevuld????
Beenhakker zijn handen jeuken toch om zijn club te helpen??
Beenhakker is denk toch stiekum een jood!!!
Heeft hij al eerder bewezen!!! (hoopte op vergissing) Beenhakker kwam er anders wel uit met zijn cluppie!!!!!
Met andere woorden: Als je zakken zo gevuld zijn en Feyenoord is je cluppie, zou je het desnoods gratis kunnen doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Feyenoord till i die --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Beenhakker is een prof en die wil dus geld voor zijn werk , terecht!
Leo komt ook echt wel als TD maar niet nu per direct , hou je rustig till i die!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 16:10 schreef jantje 1974 het volgende:
Beenhakker is een prof en die wil dus geld voor zijn werk , terecht!
Leo komt ook echt wel als TD maar niet nu per direct , hou je rustig till i die!
Is dat nu mijn aanspreek titel "till i die"? Ga jij mij anders ook bedreigen als ik me niet rustig hou??? als je zo'n hart voor de club heb en je heb al zo je zakken gevuld!!! Kan je het desnoods gratis of voor het minimum doen. Hij had zo'n grote mond maar puntje bij paaltje heeft hij allemaal eisen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 januari 2009 door Feyenoord till i die --
Marciano
 Marciano - woensdag 28 januari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
waarom ben je dan niet boos op Been die heeft ook een Feyenoord hart en krijgt een salaris?:P
F.L.E
 F.L.E - woensdag 28 januari 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Feyenoord wilde het contract van Bosz verlengen voor 420.000 Euro per jaar. Kunnen ze dit nu niet meer aan Beenhakker betalen?
Lijkt me een meer dan riant salaris, ik weet wel een paar mensen die het voor dat salaris zouden willen doen!!!
opadickkie
 opadickkie - woensdag 28 januari 2009 - 16:43   quote  deeplink  
Het is toch heel normaal dat je voor je werk betaald krijg. Een ieder die werkt krijgt geld voor gedane arbeid dus waarom Leo niet. En de functie die hij zal gaan vervullen is niet de minste, je bent altijd pispaal en zeker bij een aantal van de zgn. suporters want je doet het nooit goed. Maar laten we even afwachten voordat er weer van alles wordt geroepen zoals mijnheer Derksen al doet.
Milo
 Milo - woensdag 28 januari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
feyenoord till i die, je hebt groot gelijk!!
In een andere topic geef ik bijna hetzelfde aan.
Als het puntje bij paaltje komt zijn het allemaal geldwolven.
eerst een grote bek geven en roepen dat feyenoord een pracht klus is en daarna gaan zeiken, blijf maar lekker weg leo!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 28 januari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Been heeft ook een salaris dat klopt!!!!! Weet niet hoeveel maar als je zo'n Feyenoord hart heb kan je de club tegemoet komen. Zeker als je bankrekening al zo uit puilt!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 20:19   quote  deeplink  
Hoe kan het dat Feyenoord niet het salaris van Beenhakker kan betalen????

moet je ff vragen: o.jacobs@feyenoord.nl
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 januari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Dat bestuur is nooit open naar het legioen geweest en dat zallen ze nu helemaal niet meer worden.
Els
 Els - donderdag 29 januari 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Wat dacht je van de afkoopsom? Dat komt er ook nog eens bij, hoor. Dus of hij wel of niet naar Feyenoord komt, hangt niet alleen af van z'n salaris, maar ook van de poolse bond. Wat hebben we toch altijd enorme pricipiele discussies, terwijl we geeneens alle info hebben.
PVDD
 PVDD - donderdag 29 januari 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Besef maar eens dat het aantal filantropen bij profclubs over de gehele wereld niet zo groot is.
Als ze van een club houden dan pakken ze over het algemeen een voor die club marktconform salaris en hebben ze geen gepeperde eisen.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 29 januari 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Een club met zoveel potentie! in een stad als Rotterdam die moet meer krediet kunnen krijgen bij bedrijven in de Rijnmond denk bijvoorbeeld aan het havenbedrijf etc. Hoe komt het dat zij Feyenoord niet sponseren. Hun werknemers, willen toch ook vertier na het werk. Ligt het misschien aan het bestuur? Weten zij de weg niet. Helpt ons dan aan bestuurders die het wel weten! Heren wordt wakker!
Dick
 Dick - donderdag 29 januari 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Jullie hebben toch zo Feyenoord hart.
Ik zal eens informeren of ze de plaatsbewijzen willen verhogen.
Kom mannen laat je Feyenoord hart spreken en steun de club.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 29 januari 2009 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 11:35 schreef Dick het volgende:
Jullie hebben toch zo Feyenoord hart.
Ik zal eens informeren of ze de plaatsbewijzen willen verhogen.
Kom mannen laat je Feyenoord hart spreken en steun de club.
Door trouwe supportes worden al jaren de verhogingen geslikt. Alleen krijgen ze geen waar voor dat geld. Bijna elke supprter steun de club door dik en dun. Op zakelijk gebied stelt Feyenoord helaas niets voor!

Ps,

Dick je zit toch niet toevallig in het bestuur?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 11:35 schreef Dick het volgende:
Jullie hebben toch zo Feyenoord hart.
Ik zal eens informeren of ze de plaatsbewijzen willen verhogen.
Kom mannen laat je Feyenoord hart spreken en steun de club.
Nog meer???? Vind dat je nu al belachelijk veel betaalt. betaal naar een topclub als ik het vergelijk met andere ploegen. Alleen dat top mis ik al een aantal jaren. Kan beter de mensen een vrijwillige bijdrage laten doen. Plaatsbewijzen nog meer verhogen krijg je weer kwade gezichten van. (en terecht!) Vrije bijdrage veel beter, krijg je ook nooit geen kwade gezichten. plus dat er nu al mensen zijn die moeite zullen hebben om een plaatsbewijs te kunnen betalen. WAO'er, AOW'er, de vader die zijn zoontje mee neemt. (of meerdere zoontjes) Moet je nagaan hoeveel je per wedstrijd kwijt bent met twee zoontjes. Hangt natuurlijk nog van leeftijd af, maar denk dat je Feyenoord bereikbaar voor iedereen moet houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
heb het opgegeven het "salarishuis" van bvo's te relateren aan de "echte wereld"

en wie zegt dat Beenhakker niet al veel water bij de wijn heeft gedaan? nog niet zo lang geleden had Feyenoord geeneens 50.000 voor een toernooi in dubai ofzo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Hoe kan het dat Feyenoord niet het salaris van Beenhakker kan betalen????









0.0050039