BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: beenhakker heeft ruil hart!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 28 januari 2009 - 17:54   quote  deeplink  
beenhakker roept maar wat laat ie daar maar blijven na 1 jaar wandeld ie weer vrolijk naar 020 ! overal waar hij iets kan meepikken daar is leo nee jongens kijk naar wat anders niet naar bejaarde oude nar
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 28 januari 2009 - 18:22   quote  deeplink  
Waarom zou Rob Jansen niet een geschikte man voor de funktie TD zijn. Hij heeft een geweldig netwerk kent de voetbalwereld als zijn broekzak. Hij moet inmiddels veel over Feyenoord weten en het is totaal nieuw gezicht ipv terug te vallen op inderdaad die bejaarde ouwe nar. ik weet dat jansen een den Haag hart heeft maar ik kom als Rotterdammer ook graag in den Haag dus hij naar Rotterdam
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 28 januari 2009 - 18:36   quote  deeplink  
nou misschien wel een optie , denk dat Mario echt wel heeft besproken wie hij als evt. TD boven zich wil anders was ie niet zo snel rond geweest , hij gaat nl echt niet tekenen als ie niet weet wij zijn baas/compagnon wordt................
michaelvld
 michaelvld - woensdag 28 januari 2009 - 19:30   quote  deeplink  
ik vind beenhakker een beetje vreemd of ze zeggen het omdat het bij polen een beetje gevoelig ligt aangezien hij toen ook bij vitesse zijn eigen contract heeft afgekocht om naar feyenoord te komen en ten tweede hij is goed vrienden met mr been ze bellen elke week met elkaar heb ik wel eens gelezen maar we zullen het zien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: beenhakker heeft ruil hart!!!!!!!!!!









0.0055620