BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo B.? Weg ermee!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 28 januari 2009 - 20:58   quote  deeplink  


Leo B.? Weg ermee!

Ik was erbij eind februari 2000 in het Stadio Olympico te Rome toen Jon-Dahl Tomasson zijn middelvinger opstak naar trainer Leo Beenhakker.

Het bleek een vooruitziende blik van de Deen. Een paar maanden later flikte Beenhakker namelijk iets onvergeeflijks: hij liep over naar de aartsvijand. Zijn thuis bleek ineens heel ergens anders te liggen (zie foto)

Ik denk daar de laatste tijd steeds weer aan nu de lobby om Beenhakker naar Feyenoord te halen is losgebarsten in de media. NOS, RTL, Sport1, allemaal roepen ze dat Don Kameleon (zie foto) naar De Kuip moet komen. Zelfs deze krant doet daar driftig aan mee. Zo ben je een verdwaasde als je Beenhakker zijn Amsterdamse dansjes nog niet hebt vergeven (zie foto).

Nou, toevallig ben ik zo’n verdwaasde. Dus leek het me de hoogste tijd om een fris tegengeluid te laten horen: Leo B.? Weg ermee!

Leo B. blijft voor mij altijd en eeuwig verbonden met bovenstaande foto. Die staat symbool voor het verraad dat hij pleegde. Als Feyenoord in je hart zit, stap je niet over naar die andere club. Nooit. Doe je dat wel, dan kun je ook míjn midddelvinger krijgen. Bij deze!

Leve Feyenoord één!

Eus Roovers
danny four
 danny four - woensdag 28 januari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Ophoepelen met die kwast kwast.
Zorba de Griek
 Zorba de Griek - woensdag 28 januari 2009 - 21:38   quote  deeplink  
Helemaal mee eens.....maar helaas hebben we geen alternatief,en zullen we dit maar moeten vergeten.Leo maakte een domme fout,maar kan het proberen goed te maken
F.L.E
 F.L.E - woensdag 28 januari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Gelukkig is Mario wel zo'n "verdwaasde". Zijn antwoord op de vraag of hij ooit trainer van 020 kon worden:Ik trainer van 020?Nog voor geen 100 miljoen!!!!
schiedam
 schiedam - woensdag 28 januari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
een woord FOTO SHOP!!!!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 22:19 schreef schiedam het volgende:
een woord FOTO SHOP!!!!!
?????
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 28 januari 2009 - 23:03   quote  deeplink  
lijkt mij ook verdacht veel op foto shop als je naar de kraag enzo kijkt
F.L.E
 F.L.E - woensdag 28 januari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 23:03 schreef supahfeyenoord you m het volgende:
lijkt mij ook verdacht veel op foto shop als je naar de kraag enzo kijkt
Foto is genomen tijdens de uitwedstrijd tegen Hoerenveen. Werd destijds geboycot om een verplichte combi.
Bij wijze van protest is toen alleen het bestuur van die narreclub in het uitvak gaan zitten.
Beslist geen photoshop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 28 januari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Tja hij is een Judas ,maar wel 1 die Feyenoord weer op de kaart kan zetten.Beetje voorbarig van je Eus om nu al iemand af te schieten terwijl hij misschien toch komt in het nieuwe seizoen.Wie wil jij hebben dan?????Je zal toch geen antwoord geven maar zet Hiddink maar uit je hoofd want die heeft 3 miljoen per jaar is Rusland.
LOBBES
 LOBBES - woensdag 28 januari 2009 - 23:14   quote  deeplink  
foto shop , ja hoor !!!!!
Beenkakker heeft zeker niet bij 020 gewerkt,allemaal gelogen???
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 28 januari 2009 - 23:24   quote  deeplink  
zeik stuk. Eus, flikker op man
kale co
 kale co - woensdag 28 januari 2009 - 23:26   quote  deeplink  
eus je heb gelijk weg met die neus met zijn ruilhart
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 januari 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 22:19 schreef schiedam het volgende:
een woord FOTO SHOP!!!!!
Kan best zijn maar krijg toch ook steeds meer het idee dat het een echte j... is. Heeft zijn zakken al genoeg gevuld??? Waarom kan die dan niet naar Feyenoor komen???? Hij heeft toch zo'n liefde voor Feyenoord????
Waarom doet hij het dan niet alleen voor zijn onkosten????
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 januari 2009 - 09:53   quote  deeplink  
T zal me worst wezen waar zn hart ligt. Als ie t maar voor zich houdt. En zn werk doet.
Einstein
 Einstein - donderdag 29 januari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Lekker dom allemaal. Kijk naar de kwaliteiten van de man, niet naar zijn verleden. Bij Jansen hoorde je er niemand over, bij Leo altijd.

Beenhakker is een vakman, die absoluut toegevoegde waarde is. Mensen die hem niet willen zien komen gunnen Feyenoord blijkbaar niet het beste. OF zijn te dom om hun hersenen boven hun onderbuikgevoelens te stellen.

Denk eens na, man. Lekker belangrijk dat ie bij 020 heeft gewerkt.
sevillana
 sevillana - donderdag 29 januari 2009 - 13:55   quote  deeplink  
Laten we nu gewoon eens voor ogen houden dat profvoetbal gewoon, met name!, over geld gaat. Clubliefde is een beetje uit de tijd, en bij veel mensen ver te zoeken. Er zijn overigens in de loop der jaren meerdere mensen heen en weer gestapt tussen de Kuip en 020 hoor! Ik noem er maar een paar; Eddy PG, Theo van Duijvenbode, Henk Groot, Rinus Israel, Simon Tahamata, Johan Cruijff, Rob Wischge, Wim Jansen, Jan Everse. Uiteindelijk gaat het maar om één ding, de toegevoegde waarde. Als iemand de club sterker e/o beter kan maken is hij voor mij welkom!
ariefr
 ariefr - donderdag 29 januari 2009 - 14:29   quote  deeplink  
hij heeft clubliefde. iedereen maakt fouten. na dat erwin koemand was ontslagen nam hij het over, en als hij de play offs niet zou winnen geld. "No cure,no pay" zei hij toen. dan ben je een man met clubliefde die niet voor het geld komt maar om de club uit de brand te redden
Ronneke
 Ronneke - donderdag 29 januari 2009 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 - 20:58 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
[ afbeelding ]

Leo B.? Weg ermee!

Ik was erbij eind februari 2000 in het Stadio Olympico te Rome toen Jon-Dahl Tomasson zijn middelvinger opstak naar trainer Leo Beenhakker.

Het bleek een vooruitziende blik van de Deen. Een paar maanden later flikte Beenhakker namelijk iets onvergeeflijks: hij liep over naar de aartsvijand. Zijn thuis bleek ineens heel ergens anders te liggen (zie foto)

Ik denk daar de laatste tijd steeds weer aan nu de lobby om Beenhakker naar Feyenoord te halen is losgebarsten in de media. NOS, RTL, Sport1, allemaal roepen ze dat Don Kameleon (zie foto) naar De Kuip moet komen. Zelfs deze krant doet daar driftig aan mee. Zo ben je een verdwaasde als je Beenhakker zijn Amsterdamse dansjes nog niet hebt vergeven (zie foto).

Nou, toevallig ben ik zo’n verdwaasde. Dus leek het me de hoogste tijd om een fris tegengeluid te laten horen: Leo B.? Weg ermee!

Leo B. blijft voor mij altijd en eeuwig verbonden met bovenstaande foto. Die staat symbool voor het verraad dat hij pleegde. Als Feyenoord in je hart zit, stap je niet over naar die andere club. Nooit. Doe je dat wel, dan kun je ook míjn midddelvinger krijgen. Bij deze!

Leve Feyenoord één!

Eus Roovers
Jullie zeiken te veel en zwart/wit kijken zijn jullie ook goed in, heeft wim jansen ook niet voor ajax gespeeld?, cruyff (mr ajax) die met feyenoord kampioen werd? Zo ken ik er nog wel een paar............
F.L.E
 F.L.E - donderdag 29 januari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 - 16:45 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Jullie zeiken te veel en zwart/wit kijken zijn jullie ook goed in, heeft wim jansen ook niet voor ajax gespeeld?, cruyff (mr ajax) die met feyenoord kampioen werd? Zo ken ik er nog wel een paar............
Ja ik ook
Landzaat, Greene , Charisteas, Sno,enz...
daag gj
 daag gj - donderdag 29 januari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Leo je bent van harte welkom! Jammer dat je bij de joden hebt gezeten maar je bent de juiste man om er ons bovenop te helpen, Mario alleen gaat het niet redden, daar is hij veel te licht voor.
danny four
 danny four - donderdag 29 januari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Vergulde kwast kreeg hier bij H-Veen een stuk of 4/5 tegen de kanis geschoten
bah wat een misselijke prentje ook .. weg met die griezelige 020 rommel hier
Robertz
 Robertz - vrijdag 30 januari 2009 - 01:15   quote  deeplink  
Leo Beenhakker is een "kameleon";hij is wel in staat om Feyenoord vooruit te helpen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Snap alleen niet dat Feyenoord hem niet kan betalen. als je zo'n Feyenoordhart heb zoals je zelf zegt en je heb al zo je zakken gevuld. Zag hem graag komen maar dat stuit me toch tegen de borst. We zien wel. Misschien allemaal weer opgeblazen door media.
Robertz
 Robertz - zaterdag 31 januari 2009 - 01:01   quote  deeplink  
Of hij een feyenoordhart heeft betwijfel ik;hij is in ieder geval wel een Rotterdammer.Na zijn laatste feyenoordperiode vertrok hij vrij snel naar 020;dat zegt genoeg.Bekwaam is tie.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 - 14:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Snap alleen niet dat Feyenoord hem niet kan betalen. als je zo'n Feyenoordhart heb zoals je zelf zegt en je heb al zo je zakken gevuld. Zag hem graag komen maar dat stuit me toch tegen de borst. We zien wel. Misschien allemaal weer opgeblazen door media.
Ben je nu dan ook teleurgesteld in Gio?

probeer me niet meer druk te maken over salarissen in de voetballerij, dat is toch niet meer te bevatteen voor een gewone supporter.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 januari 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Hoezo feyenoord kon hem toch betalen???? Heeft ook al zijn premies opgezegd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 31 januari 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Hoezo feyenoord kon hem toch betalen???? Heeft ook al zijn premies opgezegd.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
even voor de goede orde, Gio is mijn favoriete selectie speler, maar hij pakt maandelijks een hoop poen, daar hoor je niemand over, maar Beenhakker krijgt allemaal verwijten dat ie een geld wolf zou zijn. Ik weet niet wat zijn salaris eisen zijn en misschien heeft hij al wat water bij de wijn gedaan daar heb ik geen idee van daar hoor je niets over....
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 31 januari 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Steeds weer een stel dombo's die het niet zien zitten in de komst van Leo Beenhakker, maar dat is helemaal niet belangrijk wat de supporters vinden. Het gaat erom dat ons Feyenoord weer uit de slop wordt getrokken en daar is Leo Beenhakker volgens mij de geschikte persoon voor. Ook Mario Been heeft hier de voorkeur voor en ook bij de 'geldschieters' ligt Don Leo goed en verder heeft hij wel zijn contacten in de voetbalwereld, en dat hebben we zeer hard nodig om weer uit dit diepe dal te komen!
Dus beste medesupporters zet alsublieft Uw haat gevoelens opzij en steun de komst van Don Leo en dan zeker voor de eerste 4 a 5 jaar.
Denk eraan dat Mario Been deze Leo Beenhakker graag ziet komen en we moeten VAKMENSEN aan het roer krijgen met een liefde voor Feyenoord
Robertz
 Robertz - zaterdag 31 januari 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Goeg Gezegd,Antoniorijen.
sevillana
 sevillana - maandag 02 februari 2009 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 12:22 schreef hotjumper het volgende:
even voor de goede orde, Gio is mijn favoriete selectie speler, maar hij pakt maandelijks een hoop poen, daar hoor je niemand over, maar Beenhakker krijgt allemaal verwijten dat ie een geld wolf zou zijn. Ik weet niet wat zijn salaris eisen zijn en misschien heeft hij al wat water bij de wijn gedaan daar heb ik geen idee van daar hoor je niets over....
Kweenie, krijg een beetje 't idee dat Don Leo een soort van media spel aan 't opzetten is. Hij zal waarschijnlijk op dit moment de Poolse bond niet tegen de haren in willen strijken. Maar, een (oude) vos verliest WEL z'n haren maar NIET z'n streken! Het zou mij dus niet verbazen als hij komende zomer van de partij is in Rotterdam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Leo B.? Weg ermee!









0.0062990