BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contractverlenging voor Timmer

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - woensdag 28 januari 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Timmer zes duels verwijderd van nieuw contract

Henk Timmer (37) moet nog zes duels keepen om een nieuwe verbintenis bij Feyenoord te verdienen. Het contract van de doelman loopt af, maar volgens een optie verlengt de club dat met een jaar als de doelman dertig officiƫle wedstrijden speelt.

Timmer staat nu op 24. 'Ik hou het niet eens bij', zegt hij. 'Ik weet dat ik twee duels heb gemist. Als het zo ver is, hoor ik het wel. Ik voel me fit en ga graag nog een jaar door. Of dat bij Feyenoord is, zal de tijd leren. Laat ik eerst de dertig maar eens volmaken.'

Timmer speelde afgelopen zaterdag tegen Willem II (1-1) zijn vijfhonderdste competitiewedstrijd als prof. 'Toch een mijlpaal', stelt de doelman. 'Als je vijfhonderd duels speelt, moet je zeventien seizoenen wel onafgebroken hebben gekeept. Ik ben er wel trots op, al wist ik het zelf niet. Pas een paar dagen voor Willem II werd ik erover gebeld. Ik kreeg vlak voor de aftrap bloemen van onze verzorger Gerard Meijer. Het gaat om het gebaar. Er zijn niet veel spelers die vijfhonderd wedstrijden in het betaalde voetbal hebben gespeeld.'

Bron: Vi.nl

Het moet niet gekker worden hoor...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 28 januari 2009 - 22:46   quote  deeplink  
nu maar hopen dat Vlemmings inzicht krijgt
DJ010
 DJ010 - donderdag 29 januari 2009 - 09:40   quote  deeplink  
zie het gewoon gebeuren hoor...nog een jaar ellende
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 29 januari 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Opzouten met die seniele ouwe gek!!!! Haalt de palen niet meer, wegwezen!!! Allen maar zwaaien met zijn andere spelers behalve als de bal er aan komt!!!!!! Denkt dat hij een doelgebied heeft van 50cm voor de doellijn!! (denkt overigens dat hij er ook alleen in diezelfde afstand er met zijn handen aan mag komen) Schreeuwt meer dan hij tegen houd!!!! Schaatst beter met zijn vrouw, dan hij tegenwoordig keept!!! Ogen zijn niet goed meer, want als hij eens naar een hoge naar een bal grijpt, grijpt hij altijd mis!!! Begint al op een fossiel te lijken!!!! Aait de bal als hij uitschiet!!! En geen zin meer om verder te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 januari 2009 door Feyenoord till i die --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contractverlenging voor Timmer









0.0059180