|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Been kiest zelf assistent uit
De staf waarmee Mario Been bij Feyenoord gaat werken krijgt al zijn contouren. Leon Vlemmings maakt definitief het seizoen af als interim-trainer en wordt na de komst van Been weer assistent-trainer, terwijl Patrick Lodewijks aanblijft als keeperstrainer.
Been: "Leon Vlemmings ken ik goed van de cursus Coach Betaald Voetbal en is met zijn kwaliteiten complementair aan mij. Patrick Lodewijks functioneert naar ik heb begrepen goed als keeperstrainer. Verder komt er nog een assistent bij, waarover ik zelf kan beslissen. Dat wordt in ieder geval een jongen met een Feyenoord-achtergrond." Henk Fräser is een naam die voor die functie veel wordt genoemd.
Bron: Telesport |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lijkt me een uitstekend plan! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
En de Wolf dan? Die komt nog voor niks ook!! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Kwaliteit kost geld dus de Wolf mag weg blijven! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de Wolf heeft wel contacten met potentiele turkse geldschieters. Feyenoord is daar perfect voor. Geef je zwarte geld aan Feyenoord en de fiscus ziet er nooit wat van.... |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
graag Pi-Air als assistent! |
|
|
|
|
Len
|
|
|
iemand al gedacht aan Paul Bosvelt?? Feyenoorder in hart en nieren en kan andere wat leren ook al heeft hij zelf op dit front ook nog veel te leren. Hij kan zelf weer leren van Been. Al brengt hij spelers maar wilskracht en doorzettingsvermogen bij zo als hij dat zelf had |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Fräser assistent, Bosveld en de Wolf voor de jeugd ipv brard en consorten, leren ze al jong Feyenoord waarden. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Geen pierre!! we hebben al veel spitsen trainers gehad... werkt toch niet. We moeten een verdediger trainer hebben en de Wolf en Fraser zijn daar perfect voor. Leer die mietjes maar weer eens wat harde verdedigers zijn!! Inkome met blik op oneindig en rammen. In de catacombe al de aanvallers van de tegenpartij bang maken, die tijd mis ik !! Ze mogen beiden komen van mij!! |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
quote: Waar slaat dat nou weer op? De Wolf heeft ervaring als trainer en weet donders goed wat het betekent om verdediger te zijn. En is Feyenoorder. Ik zie geen bezwaar! |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Henk Fraser zou een goeie zijn.Koko Hoekstra kan ook. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Ik zie Fraser en de Wolf graag komen. Niet allebei als assistent, de andere als een vervanger van die laatste Wim Jansen/Peter Bosz clan protege Brard. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Wat heeft Koko Hoekstra met Feyenoord. Die was van Go-Ahead |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: één van de culthelden... |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Dat is André Hoekstra. Koko heeft nooit bij Feyenoord gevoetbald die kwam uit o.a. voor Go-Ahead |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 - 09:50 schreef Marioscenario het volgende:Dat is André Hoekstra. Koko heeft nooit bij Feyenoord gevoetbald die kwam uit o.a. voor Go-Ahead bijnaam van Andre was Koko.. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: De bijnaam voor André Hoekstra was 'Koning Kluts'. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo heb ik hem nog nooit horen noemen..... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: 'Koning van de Kluts' om precies te zijn.
Hij was altijd gek van eieren. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
quote: KKL dit is leuk om het week-end mee te beginnen. Geweldig |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Ja Hoekstra is een aardige kerel, Met behulp van Gullit, Vermeulen, en ook die jongen met die spitse neus die wel eens ergens anders heeft gevoetbald maakte hij +- 20 goals per seizoen met knie voet, kop en pik. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik vertrouw op Been. Ik zie wel wie erbij komt. |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Andre Hoekstra had volgens mij twee bijnamen resp. Koko en Koning van de kluts. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
F.L.E