|
Mrs.B@headline
|
|
|
De afgelopen week begon voor mij, zoals voor vele Nederlanders, in bed. En niet voor mijn plezier, maar met zware griep en Angina erbij. Wat heb ik me ellendig en zielig gevoeld, zeg. Maar gelukkig heeft mijn zusje Daniëlle goed voor mij gezorgd en me toch ook even naar de huisarts gebracht, omdat ze zich behoorlijk zorgen maakte. De dokter gaf me een aantal recepten mee en het advies gewoon lekker uit te zieken. Na een bezoek aan de apotheek ging ik met een tas vol medicijnen mijn bedje weer in. Beseffend dat half Nederland ook in bed lag, gaf ik me eraan over dat het gewoon maar uitzieken werd, lekker dik onder de wol.
Wel maakte ik me al ernstige zorgen over het aankomende weekend, want ik werd met de dag zieker en de koorts nam ook niet af. Ik zou drie dagen gaan optreden en kalenders signeren op de Kama Sutra-beurs. Ik wilde dat voor geen goud missen, dus elke dag maakte ik me meer zorgen of ik het wel zou halen. Gelukkig stond ik afgelopen vrijdag toch voor het eerst op de Kama Sutra-beurs in Utrecht. Ik was de koorts de baas, maar nog niet helemaal beter. Toch ik ging er gewoon voor... om er een daverende show van te maken! Ik had al vele verhalen gehoord over de Kama Sutra-beurs en was altijd al benieuwd hoe het er daar aan toe ging. Eindelijk was het zover, er hing een erotisch sfeertje: Meesteressen met zwepen, attributen, speeltjes, mooie lingerie en heel veel dildo's. Ik ben weer een heel stuk wijzer geworden in de wereld van de Kama Sutra. Ik moest alle drie de dagen een paaldansshow geven op het hoofdpodium. Voor mijn show werd er eerst een heftige Kama Sutrashow gegeven. Wat normaal in huiselijke sfeer wordt gedaan, was nu op het hoofdpodium te zien. Het ging er wild aan toe. Ik was dus wel bang, omdat ik vlak na hun optreden zelf op moest, dat ik uit zou glijden over glijmiddel en andere dingen, maar gelukkig ging dat allemaal goed. Ik genoot van de mensen, want ze waren al behoorlijk in de stemming door de act vóór mij. Het was een prachtig podium met twee danspalen. Bij elke show gaf ik vijf kalenders weg, het publiek ging helemaal uit zijn dak en ik ging met een goed gevoel het podium af. Michael, de presentator van deze dagen, (overigens een héérlijkheid) wist de toeschouwers nog meer op te zwepen en riep me nog een keer terug om nogmaals te genieten van het enthousiasme van het publiek.Na de shows had ik een meet & greet bij de stand van Christine le Duc om kalenders te signeren en op de foto te gaan met iedereen die dat wilde.
Alle dagen is er een vriendin van mij mee geweest, vooral voor de gezelligheid, maar ook om me te steunen na zo'n zware week met griep. Op de eerste dag waren mijn manager Wim en Ricardo er ook gezellig bij. Maar de laatste dag was toch wel heel speciaal voor mij. Allebei mijn zussen waren met me mee gegaan. Het was de eerste keer dat zij er allebei bij waren om een optreden van mij te zien. Dus jullie kunnen wel begrijpen dat mijn adrenaline nog hoger was dan de dagen ervoor. Ik ben gauw nog even de stand van Christine le Duc ingedoken om een sexy rood lingeriesetje uit te zoeken voor mijn laatste show. Ook de laatste dag heb ik mijn optreden op de Kama Sutra vol passie en overgave afgesloten met weer een hele zaal vol met enthousiaste, verhitte mensen. Daarna kwamen er nog veel bezoekers opdagen bij de meet & greet en vele waren verbaasd dat ze daar ook mijn beide zussen zagen. Mijn zussen keken hun ogen uit met al die spannende dingen op de beurs enn hebben ook nog leuk met sommige fans staan praten.
Ook ik heb een aantal behoorlijk spannende momenten gehad. Elke dag waren er wel mannen waar ik het behoorlijk warm van kreeg. Kreeg ik het niet al warm van de sfeer op de Kama Sutra zelf, dan kreeg ik dat wel van één van hen. Nu kan ik jullie verklappen dat op de laatste dag het bij de leukste man toch wel wederzijds was en dat we binnenkort samen een avondje het nachtleven ingaan. Dus wie weet, vertel ik jullie daar wel meer over in één van mijn volgende blogs!
Al met al was het wel duidelijk dat er op de beurs een sexy sfeertje hing. Ik heb een paar behoorlijke heftige, hete verzoekjes gehad. Op een gegeven moment kwam er bijvoorbeeld een leuk stelletje bij de stand staan die mij blijkbaar wel zagen zitten. Ik kreeg aardbeien met slagroom door hen aangeboden, die ik sensueel moest nuttigen en daarbij kreeg ik een brief in mijn hand geschoven. Hierin stond een telefoonnummer en de boodschap dat ik ze maar een keer moest bellen als ik een spannend triootje wilde. Volgens mij hadden ze wel wilde plannen met mij. De aardbeien heb ik met liefde in ontvangst genomen en de rest blijft voor jullie een vraag en voor mij een weet... haha
See you next week, XX Amanda
|
|
|