|
|
rikkiepower
|
|
|
als je een level hebt waar je lang aan gewerkt heb maar niemand ziet hem dan kan ik je wel helpen. ik neem ze op wanneer ik hem gehaald heb zonder dat ik te vaak ben gevallen of het verpest heb en dan zet ik ze online op youtube! (natuurlijk met de informatie wie hem gemaakt heeft enzo). als je dit graag wil plaats dan even een reactie hieronder met de naam van je level en je PSN. liever ook nog erbij zeggen hoelang je eraan gewerkt hebt en met hoeveel spelers je je land graag gespeelt wil hebben. onvolledige of onafgewerkte levels neem ik niet op! |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
|
|
|
Slietrak
|
|
|
Mijn level heet maya adventure. Ik heb er ongeveer 14 uur aan gezeten. Er zit een achtbaan in een stuk lopen en een monster. Best te spelen met 2 spelers. Mijn psn is BIERSLAGER mzls |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
|
|
|
kakashi-nl
|
|
|
psn : KAKASHI-NL
level :explore konoha : 18 uurtjes
level : big costume gallery : 5 uurtjes maar zeker de moeite waard |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
ik neem het vanavond op ok? |
|
|
|
|
kakashi-nl
|
|
|
DAS COOL MAN ..hope you like it |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
|
|
|
kakashi-nl
|
|
|
|
|
|
redbullmax_be
|
|
|
Ik heb een level gemaakt in thema van construcitiewerken enz en hij heet "sackboy at work (now with paintinator)"
Ik heb aan dit level vele daagjes gesleten om het te verbeteren en te verlengen. Nu kan ik zeggen dat hij volledig af is en de moeite waard om te spelen. De level kan perfect met 2 worden gespeeld, zo gaat het besturen van de toestellen wat soepelder ^^
PSN-id: Redbullmax_be |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
oke ik denk dat ik hem er overmorgen op heb staan. mischien morgen al. |
|
|
|
|
kakashi-nl
|
|
|
had je mn level van konoha al gepost :D |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
zal ik ngo doen... ben een beetje lui |
|
|
|
|
kakashi-nl
|
|
|
ehehehe kennen we allemaal wel :P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Kun je ook zelf grafische objecten toevoegen aan een level, dus met eigen tekst oid erop? |
|
|
|
|
MacTuffer
|
|
|
Als je zin hebt in een potje 4op1 rij moet je mijn Red&Yellow eens proberen. Kan je het beste met 2 spelers spelen, anders zie je niet alles.
Dan heb ik nog eentje, Wall Off ProblemsI. Is niet echt speciaal maar wel leuk om te spelen. |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
ik kan hem bewerken ja als je dat wil. (beeld slomer/sneller, inzoomen, beeld andere kleur geven en natuurlijk tekst in beeld) ik heb er nu effe geen zin in. ik neem ze deze week nog wel op ;) |
|
|
|