|
|
Anthony_M
|
|
|
Als PĂ©rez de nieuwe voorzitter wordt van de Koninklijke, dan is het over en sluiten voor Jerzy Dudek. De oud-preses beschuldigt de stand-in van Iker Casillas ervan dat hij de ontwikkeling van Jordi Codina dwarsboomt. Dudek heeft overigens een aflopend contract en wil sowieso niet langer meer op de reservebank vertoeven. De oud-Feyenoorder heeft aanbiedingen uit Engeland. (Diverse Spaanse media) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
die zou ik graag terug zien als voorbereider voor mulder zeg maar. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Timmer helemaal pleiten, Contract van van Dijk loopt af Mulder als eerste man Dudek als tweede |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 - 09:37 schreef Phyxsius het volgende:Timmer helemaal pleiten, Contract van van Dijk loopt af Mulder als eerste man Dudek als tweede bijna mee eens , Dudek eerste man zodat Darley en Mulder zich in de luwte kunnen ontwikkelen en elkaar kunnen concurreren wie er na 2 of 3 seizoenen de eerste keeper wordt . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Denk niet dat Dudek hierheen komt om op de bank te zitten, dat kan je beter in spanje doen, al is het maar omdat het over het algemeen een stuk beter weer is om op de bank te zitten. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 - 12:05 schreef hotjumper het volgende:Denk niet dat Dudek hierheen komt om op de bank te zitten, dat kan je beter in spanje doen, al is het maar omdat het over het algemeen een stuk beter weer is om op de bank te zitten. Maakt toch niet uit aangezien hij handschoenen aan heeft? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 - 11:54 schreef Snoek het volgende:[..] bijna mee eens , Dudek eerste man zodat Darley en Mulder zich in de luwte kunnen ontwikkelen en elkaar kunnen concurreren wie er na 2 of 3 seizoenen de eerste keeper wordt . Mulder wel een kans geven Laat Mulder en Dudek dan maar de concurrentie aangaan Als je Dudek gelijk als eerste haalt en Mulder geen kans geeft, kun je Mulder beter een jaartje verhuren aan een club uit de eredivisie |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dudek halen en Mulder terug. Laat ze het dan maar met zijn tweeen uitvechten. Mulder moet inderdaad wel een kans krijgen anders kan je hem inderdaad beter vehuren. Als Timmer nog nog een jaar blijft is het duidelijk. Dudek op doel. Mulder verhuren. Darley op bank en Timmer op tribune. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Als je Dudek haalt moet het onbetwist de 1ste keeper worden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dan moet je Mulder niet terug halen. Laat hem dan nog een of twee jaar bij een eredivisieclub spelen op huurbasis. |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Of op de manier zoals ze in Engeland werken. De belangrijkste wedstrijden de 1ste keeper anders de 2de. Als we ons tenminste volgend jaar iets kunnen veroorloven. Maar laten we daar maar van uit gaan. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik ga nergens meer van uit. Eerst zien en dan geloven. Natuurlijk wel goede hoop. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: Inderdaad , anders komt hij ook zeker niet . Maar laat Dudek nou maar in t buitenland , hij is al jaren niet meer de doelman die wij ons herinneren en ook hij is niet meer de jongste , dus laten we vooruit kijken en niet achterom! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahaha, maarja weet wel waarom de dugouts verplaatst zijn, zitten ze langer in de zon. |
|
|
|
|
denis
|
|
|
het is ook wel een beetje jammer wat Dudek gezegd heeft toen Feyenoord tegen die poliose club moest spelen,dat tie liever hun zag winnen dan Feyenoord. beetje jammer van zo'n goeie keeper die ik best hoog heb zitten. maar ach wie ben ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 - 11:44 schreef denis het volgende:het is ook wel een beetje jammer wat Dudek gezegd heeft toen Feyenoord tegen die poliose club moest spelen,dat tie liever hun zag winnen dan Feyenoord. beetje jammer van zo'n goeie keeper die ik best hoog heb zitten. maar ach wie ben ik tsja sommige mensen stellen hun land boven hun club.... |
|
|
|
|
denis
|
|
|
quote: daar hebbie ook gelijk in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2009 door denis -- |
|
|
|
|
Servano
|
|
|
|
|
|
nieuwerbrug