BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Charisteas: 'Feyenoord is groter dan Ajax'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 30 januari 2009 - 12:00
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Charisteas: "Feyenoord is groter dan Ajax" (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 30 januari 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Charisteas: 'Feyenoord is groter dan Ajax'

Angelos Charisteas werd in Nederland de eerste buitenlander die voor zowel Ajax als Feyenoord scoorde in een Klassieker. Hij kan dus als geen ander de verschillen tussen beide clubs blootleggen: 'Feyenoord is voor mij een grotere club dan Ajax,' zegt hij. 'Feyenoord had een zeer professionele organisatie, terwijl de dingen bij Ajax toch iets minder goed geregeld waren.'

Ook wat betreft de supporters zag Charisteas duidelijke verschillen. 'Supporters van Ajax gaan naar het theater om voetbal te aanschouwen. Dat is heel anders dan bij Feyenoord, waar de supporters leven voor voetbal. De mensen zijn er meer emotioneel bij betrokken en zorgen daardoor voor een goede sfeer. Bij Ajax is het publiek rustiger en ze komen vooral om een mooie show en veel doelpunten te zien. Ik ben een werkende speler en daarom paste mijn spel volgens mij beter bij Feyenoord,' aldus de Griekse spits.

Bron: Feyenoord Magazine
daag gj
 daag gj - vrijdag 30 januari 2009 - 12:55   quote  deeplink  
wat is het nieuws dat hij verteld?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 januari 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 - 12:55 schreef daag gj het volgende:
wat is het nieuws dat hij verteld?
Ik ben een werkende speler en daarom paste mijn spel volgens mij beter bij Feyenoord,' aldus de Griekse spits.
___

dat, dat klopt namelijk, althans voor de positie waar we nu staan...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 30 januari 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Toch fijn dat hij meer plezier bij Feyenoord heb gehad dan bij 020. Zeker aangezien hij hier niet geliefd was. Zegt denk toch wel wat over de club en het legioen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 januari 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Als ik voor 1 voetballer de laatste jaren respect heeft gekregen is het Charisteas.Ik werd echt kots misselijk toen ze zogenaamd Wagner love gingen halen.Ging ff van de AD side en weer terug zie ik die kop van Chari.Ik dacht dat ik gek werd.Iedereen kan zeggen wat ze willen maar hij heeft zich letterlijk en Figuurlijk terug gevochten.Uit tegen 020 scoorde hij 1 x en schoot 2x tegen de paal.2 x tien centimetertjes naar rechts en hij had onsterfelijk geweest.Ik had hem graag nog naast Makaay gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 januari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 - 22:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als ik voor 1 voetballer de laatste jaren respect heeft gekregen is het Charisteas.Ik werd echt kots misselijk toen ze zogenaamd Wagner love gingen halen.Ging ff van de AD side en weer terug zie ik die kop van Chari.Ik dacht dat ik gek werd.Iedereen kan zeggen wat ze willen maar hij heeft zich letterlijk en Figuurlijk terug gevochten.Uit tegen 020 scoorde hij 1 x en schoot 2x tegen de paal.2 x tien centimetertjes naar rechts en hij had onsterfelijk geweest.Ik had hem graag nog naast Makaay gezien.
Ben het hier wel mee eens, "Harry" moest tegen veel aanknokken toen hij naar de Kuip kwam. Het ontbrak hem nog wel eens aan wat geluk maar zeker niet aan werklust!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 30 januari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 - 22:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens, "Harry" moest tegen veel aanknokken toen hij naar de Kuip kwam. Het ontbrak hem nog wel eens aan wat geluk maar zeker niet aan werklust!
Zijn mentaliteit spreekt mij aan,zeker na dit seizoen.
danny four
 danny four - vrijdag 30 januari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Jk vind mooi
Stefio
 Stefio - vrijdag 30 januari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Jah hij heeft toch wel een paar belanrijke doelpunten gescoord en is voor een paar miljoen weggegaan
R.spoorenn
 R.spoorenn - vrijdag 30 januari 2009 - 23:10   quote  deeplink  
hij kan beter spreken als voetballen!
maar toch een goede instelling!!
toch wel respect voor harrie
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Goeie instelling. jammer dat ie eerts bij die snavels gespeeld had.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 17 juni 2011 - 18:59   quote  deeplink  
Held!!!!
DJFR
 DJFR - vrijdag 17 juni 2011 - 19:03   quote  deeplink  
zie hem graag terug komen (ligt dubbel)
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 juni 2011 - 19:04   quote  deeplink  
chari///held!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Charisteas: 'Feyenoord is groter dan Ajax'









0.0049519