|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kan ik maar een ding op zeggen. J.... lopen altijd weg!!!!!!! Volgens Koster is het een spelletje en snapt hij niet dat zulke dingen gezongen worden. Het is inderdaad een spelletje en als trainer moet je bezig zijn met de dingen op het veld. WIJ hebben nooit geen spelers en trainers aangevallen van 020!!!!! Niet in groepsverband althans. Luister en kijk eerst eens naar eigen aanhang voor dat je over ons komt mekkeren. Is de schuld van Hunnie dat wedstrijd in Kuip gespeeld moest worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Koster moet niet zeuren Beetje verontwaardigd doen over het gedrag van Feyenoordfans Waarom was de miniklassieker in de Kuip? Omdat zijn eigen aanhangers jochies van onder de 18 gaan slaan als het op Varkenoord was Dat is de enige reden Omdat die zogenaamde supporters van hem anders onze talenten verrot schoppen Ik had liever van hem gehoord dat hij het een schande vond dat de klassieker in de Kuip gespeeld moest worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 - 16:38 schreef Phyxsius het volgende:Koster moet niet zeuren Beetje verontwaardigd doen over het gedrag van Feyenoordfans Waarom was de miniklassieker in de Kuip? Omdat zijn eigen aanhangers jochies van onder de 18 gaan slaap als het op Varkenoord was Dat is de enige reden Omdat die zogenaamde supporters van hem anders onze talenten verrot schoppen Ik had liever van hem gehoord dat hij het een schande vond dat de klassieker in de Kuip gespeeld moest worden Dat bedoel ik dus!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er zijn geen klote Zeeuwen???Nou eentje dan Adri Kotser. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
beetje jankmuilerig, over die kakkelak in het ah boek hoor je hem niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
laat hem lekker gaan, wordt dan een reglementaire 3-0 overwinning, toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Els -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
haat tegen 020 is altijd en overal koster nu en tot de dood ons scheidt hahahahahaha |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Wat zeikt die kneus van een Koster nou.Als-tie met dat zooitje ongeregeld van hem gewonnen had gisteravond,had je hem van z'n nevernooit gehoord over weglopen.Laat die sukkel zich lekker met trainen bezighouden of de 'aanmoedigingen' van z'n eigen aanhang-in die snelkookpan in 020 wordt nou ook niet bepaald alleen maar 'Hup,hup' geoepen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Word tijd voor de blokkering van oude topics!! |
|
|
|