BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hooijdonk terug?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 31 januari 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Zojuist gelezen in BN De Stem:

BREDA Pierre van Hooijdonk is de belangrijkste kandidaat om assisent-trainer te worden van Mario Been bij Feyenoord. De nieuwe coach heeft hem onlangs gepolst, bevestigen diverse bronnen.

Van Hooijdonk wil het bericht bevestigen noch ontkennen. Een gesprek tussen de leiding van Feyenoord en de voormalige spits van onder meer NAC, Feyenoord en het Nederlands Elftal is er nog niet geweest. Been wilde de naam van Van Hooijdonk nog niet noemen. „Hij heeft bij Feyenoord gevoetbald en is jonger dan ik. Nee, Henk Fräser is het niet. Van Gastel? Weet ik niet. Verder zeg ik niets meer in deze quiz.”
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 31 januari 2009 - 12:46   quote  deeplink  
Mooi laat maar komen is toch een trainer met een betere loopbaan dan Lammers die nu 'spitsentrainer' is. Heeft goede ideeen wat betreft voetbal en kan nu misschien voor de jongere spelers beteken in plaats van wat hij in het verleden tijdens zijn voetbalcarriere heeft gedaan met sommige jeugdige spelers.
Verder zou ik ook graag een trainer specifiek voor de verdedigers zien komen . Wat denken jullie hierover bv De Wolf of Fraser
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 31 januari 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Heb ik al vaker voor gepleit. Zou graag De Wolf zien komen. Heeft trainerservaring en weet wat verdedigen is. Heb sterke twijfels bij broodvoetballer Pierre. Kon ook niet goed overweg met de jonkies, dus vraag me af of hij de juiste man is.
kale co
 kale co - zaterdag 31 januari 2009 - 19:07   quote  deeplink  
pi-air is zeker geen broodvoetballer is de man die ons ueafa cup bezorgd! niets anders dan diep respect! jonkies moeten gewoon luisteren dan kan je nog wat leren van die lange. en mario. ze lopen met alle kleuren schoenen en hebben nog niks gepresteerd joh talent is niet genoeg je moet willen leren
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 31 januari 2009 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 19:07 schreef kale co het volgende:
pi-air is zeker geen broodvoetballer is de man die ons ueafa cup bezorgd! niets anders dan diep respect! jonkies moeten gewoon luisteren dan kan je nog wat leren van die lange. en mario. ze lopen met alle kleuren schoenen en hebben nog niks gepresteerd joh talent is niet genoeg je moet willen leren
Onzin
Jonge spelers hoeven zich niet te laten vernederen omdat Pierre een goeie speler was
Ik heb respect voor de voetballer van Hooijdonk
Ik voel afkeer voor de teamspeler/mens van Hooijdonk
rocutus
 rocutus - zondag 01 februari 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Altijd toch bijzonder hoe mensen de arrogantie hebben om precies te denken te weten wat er allemaal in de kleedkamer is gebeurt. En dan maar partij kiezen of een onwrikbare mening hebben.

Als Been Pi-air geschikt vind dat doet hij dat omdat hij verstand van zaken heeft!

En lijkt mij een prima assistent trainer.
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 00:19 schreef rocutus het volgende:
Altijd toch bijzonder hoe mensen de arrogantie hebben om precies te denken te weten wat er allemaal in de kleedkamer is gebeurt. En dan maar partij kiezen of een onwrikbare mening hebben.

Als Been Pi-air geschikt vind dat doet hij dat omdat hij verstand van zaken heeft!

En lijkt mij een prima assistent trainer.
Jij hebt nu toch ook een mening en kiest toch ook partij ???
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 februari 2009 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 01:08 schreef LOBBES het volgende:

[..]

Jij hebt nu toch ook een mening en kiest toch ook partij ???
hij geeft toch een mening! en hij heeft gelijk , iedereen heeft meningen over zaken waar ze totaal de insite informatie niet over hebben! 2 weken geleden brulde iedereen over een fantastische Verbeek en nu er wat meer dingetjes naar buiten zijn gekomen is ook die mening al wat gekanteld .................kijk een mening is prima maar iemand beschuldigen van dingen die je niet eens echt weet gaat een beetje ver .......................
rocutus
 rocutus - zondag 01 februari 2009 - 11:26   quote  deeplink  
Dat was inderdaad mijn punt Jantje1974.
Als je onvoldoende feiten of informatie hebt over een zaak of mensen dan moet je niet zo'n harde mening formuleren. Dat kan je dan niet.
En als al partij kies Lobbes dan is dat voor voor de waarheid. En voor mensen die meer van die waarheid kunnen weten dan mensen die er ver vanaf staan.

En Pi-air lijkt mij een goede assistent voor zover ik kan inschatten. Verder ga ik niet. Dat is verder aan Been en Feyenoord.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hooijdonk terug?









0.0057318