BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit seizoen vergeten en vooral niet degraderen...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 31 januari 2009 - 12:41   quote  deeplink  
Ja hier zullen vele fans niet blij mee zijn inclusief mezelf.

Maar Feyenoord moet vooral niet degraderen en dan met Mario Been en Leo Beenhakker een nieuwe koers gaan varen. En dan zie ik vooral een nieuwe rol weggelegd voor diverse geldschieters met een groot Feyenoord-hart.

Al hoop ik wel dat vooral Leo Beenhakker al tijdens dit seizoen in functie kan treden kan ie een mooi beleidsplan ontwerpen en deze voorleggen aan de RvC en bedrijven/geldschieters en suikeroompjes.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 12:46   quote  deeplink  
van het woord beleidsplan krijg ik vlekken in mn nek, wat betreft die geldschieters in de RVC zitten mensen die waarschijnlijk gigantisch gaan binnenlopen met de bouw van het nieuwe stadion, waarom pompen zij niet wat meer geld in de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 januari 2009 door hotjumper --
Joszef
 Joszef - zaterdag 31 januari 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Mag iets positiever hoor. We hebben nog een half seizoen te gaan.
Snoek
 Snoek - zaterdag 31 januari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
het beleidsplan moet gewoon een keer zijn dat ze een goed beleid voeren , dus goed scouten , op tijd spelers aan - en verkopen , jeugdopleiding upgraden , Als ze dit gewoon uitvoeren dan heb je binnen paar jaar dmv een injectie gewoon weer een gezonde club die meegaat strijden om de prijzen .

wat betreft degraderen , Vlemmings zegt we kijken alleen naar boven , maar het is wel gewenst om beide in de gaten te houden . Als we alleen maar naar boven kijken kom maar op dan met die reeks winsten achter elkaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dit seizoen vergeten en vooral niet degraderen...









0.0083611