BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sander boschker!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
schiedam
 schiedam - zaterdag 31 januari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
De doelman van FC Twente mag komende zomer transfervrij vertrekken uit Enschede aangezien zijn contract nog niet is verlengd.

feyenoord makkelijker kan niet?????????
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 31 januari 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Niet doen
Stefio
 Stefio - zaterdag 31 januari 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Ik weet het niet hij doet het wel goed bij FcTwente maar hij is toch ook al wel oud. ik denk dat je nu beter een jongere keeper kan kopen.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 31 januari 2009 - 18:12   quote  deeplink  
Hij is nog ouder dan Timmer
En bij Twente zijn ze niet echt blij met hem
Fr08kevin
 Fr08kevin - zaterdag 31 januari 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Koop Luciano van Groningen! dat word een grote.
Els
 Els - zaterdag 31 januari 2009 - 18:20   quote  deeplink  
We hebben zelf toch een goeie? Mulder. Die kunnen we volgend jaar toch mooi inpassen? Houden we ons geld eens een keer in onze zak.
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 31 januari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Net zo lief Van Dijk. Boschker niet halen dus. Geef Mulder maar eens een kans!
Jeli
 Jeli - zaterdag 31 januari 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 18:18 schreef Fr08kevin het volgende:
Koop Luciano van Groningen! dat word een grote.
Hij doet het zeker niet slecht, maar een keeper van ongeveer 1,70 meter kan volgens mij nooit echt een grote worden.
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 31 januari 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Plateauzolen?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 31 januari 2009 - 19:55   quote  deeplink  
Mulder!!!!!!!!
ariefr
 ariefr - zaterdag 31 januari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
donderdag heb ik darley zien spelen die is rijp voor een basisplaats, wat ken die gozer goed keepen zeg
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 31 januari 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 18:18 schreef Fr08kevin het volgende:
Koop Luciano van Groningen! dat word een grote.
Dat wordt een grote !!
Hij is 1 meter 50 groot en volgens mij is hij uitgegroeid
Robertz
 Robertz - zaterdag 31 januari 2009 - 21:29   quote  deeplink  
Mulder en Darley daar moeten we mee verder;Boschker heeft zijn beste tijd gehad;datzefde geldt voor Timmer.Hoewel Rob van Dijk is 40 jaar,die kan volgens mij nog wel mee,een twotimer.
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 31 januari 2009 - 21:40   quote  deeplink  
niet geschikt!!
Robertz
 Robertz - zondag 01 februari 2009 - 00:19   quote  deeplink  
Mulder en Darley wel ,Sjerrie ?
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 10:06   quote  deeplink  
sperma koopt er 2 aan, bij feyenoord hoor je er niks over, als timmer er blijft staan hang ik persoonlijk een spandoek op dat hij moet oprotten, tyfus gezeik op zijn spelers, en doordeweeks zelf stappen in de skithut of op de tribune zitten in een speelweekend bij schaatsen! wat een fucking PROF, en dat neem ik Lodewijks ook kwalijk, die moet hem als trainer ook ter discussie zetten! dit soort gedrag hoor je op de bank te starten! TImmer oppleuren!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 10:15   quote  deeplink  
@ Robertz
Mulder en Darley misschien ook niet ,maar dat is wel de toekomst en die leren nog van hun fouten. Voor die jongens heb ik begrip als ze een fout maken en bij zo'n oude lul niet meer. En nogmaals die jonkies leren van hun fouten. ik denk overigens dat Mulder er al heel dicht tegen aan zit. Al zal hij waarschijnlijk ook wel even last van Kuipvrees krijgen. Haal hem terug en geef hem de kans eens zou ik zeggen. Slechter dan wat er nu in staat kan niet.
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Ik zou graag alle tegendoelpunten op een rij willen zien van dit seizoen, op een dvd zetten en voor de gehele selectie thuis laten bezorgen, dit zegt alles.
Laat staan zijn uittrappen en spelhervartingen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 februari 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 10:06 schreef Nop het volgende:
sperma koopt er 2 aan, bij feyenoord hoor je er niks over, als timmer er blijft staan hang ik persoonlijk een spandoek op dat hij moet oprotten, tyfus gezeik op zijn spelers, en doordeweeks zelf stappen in de skithut of op de tribune zitten in een speelweekend bij schaatsen! wat een fucking PROF, en dat neem ik Lodewijks ook kwalijk, die moet hem als trainer ook ter discussie zetten! dit soort gedrag hoor je op de bank te starten! TImmer oppleuren!!!
waarom mag hij geen schaatsen kijken in een speelweekend? waarom mag hij geen verjaardag vieren in de Skihut ?? stel je niet aan man , kijk Timmer is gewoon niet best meer maar dat komt niet door deze redenen hoor ! Hij is gewoon op , oud en einde verhaal!
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 01 februari 2009 - 10:36   quote  deeplink  
ga voor vorm utrecht
ltwentefan
 ltwentefan - zondag 01 februari 2009 - 10:44   quote  deeplink  
boschker blijft gewoon hoor t gaat om verlening resp verbetering van zn contrakt als je als club een speler van die leeftyd moet halen waar ben je dan mee bezig ?/we hebben trouwens bij de jeugd een kanjer van een keeper
Robertz
 Robertz - zondag 01 februari 2009 - 10:48   quote  deeplink  
Timmer loopt op zijn laatste benen,daar zijn we het wel over eens.Dit seizoen zal hij onder de lat blijven staan;op hoop van zegen dan maar en met een engeltje op de lat.Want als we geen punten halen,de andere degradatiekandidaten doen dat wel,dan wordt het somber.Ik geef de voorkeur om volgend seizoen verder te gaan met Mulder en Darley.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Sander boschker!!!!









0.0087230