BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pi-air heeft echt wel feyenoord hart!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - zaterdag 31 januari 2009 - 19:15   quote  deeplink  
ik zie dat mensen beetje negatief zijn over pi-air
deze man heeft echt wel feyenoord hart en heeft ons ueafa cup bezorgd. ik ken de beste man niet anders dan een oprechte kerel die feyenoord een zeer warm hart toedraagt
kale co
 kale co - zaterdag 31 januari 2009 - 19:23   quote  deeplink  
ooo ja wie was toen de geld wolf vd herik 12%???? of pi-air toendertijd superspits!!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 31 januari 2009 - 23:47   quote  deeplink  
De spelers van Hooijdonk verdient alle respect
En dat krijgt hij ook van mij
Maar de mens en teamspeler van Hooijdonk heeft dingen gedaan die niet goed te praten zijn
Hij kan voetballen, das zeker waar
Maar als speler kon hij niet omgaan met zijn medespelers
Vooral met de jongeren
En dat lag niet aan de houding van de jongere spelers...
R()b
 R()b - zondag 01 februari 2009 - 00:25   quote  deeplink  
Als voetballer een legende , als mens een irritant en vervelend mannetje.
Hulde,Bravo,joepie en bedankt voor de UEFA Cup , maar daar heb je ook een team voor nodig.
En aangezien je als trainer menselijk moet zijn , is hij voor Feyenoord geen optie!!
Jonge talenten zitten niet op van Hooijdonk zijn kut grappen te wachten , en al helemaal geen vernederingen meer in de kleedkamer.
Dit zou absoluut Mario zijn 1e grote fout zijn!!

Haal dan liever echte iconen die het Feyenoord gevoel echt kennen en echt bewaken.
Fraser,de Wolf,van Wonderen,Bosvelt,Heus, en zo kan je nog 100 anderen noemen die geschikt zijn.
Persoonlijk vindt ik Bosvelt een zeer goede optie.
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 01 februari 2009 - 00:50   quote  deeplink  
sluit ik me volkomen bij aan jongens!!! (phyxsius rob)
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 - 19:15 schreef kale co het volgende:
ik zie dat mensen beetje negatief zijn over pi-air
deze man heeft echt wel feyenoord hart en heeft ons ueafa cup bezorgd. ik ken de beste man niet anders dan een oprechte kerel die feyenoord een zeer warm hart toedraagt
Ja een goed hart , het had alleen gekookt op zijn rug moeten hangen. ha ha ha
fey21
 fey21 - zondag 01 februari 2009 - 01:22   quote  deeplink  
die vrijetrap tegen Freiburg maakt hem voor mij onsterfelijk.

http://nl.youtube.com/watch?v=ooUOdDDtsac

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door fey21 --
Sjerrie
 Sjerrie - zondag 01 februari 2009 - 01:48   quote  deeplink  
het was idd een geweldige voetballer, alleen voegt in mijn ogen niks toe aan de technische staf..
totaal geen warme persoonlijkheid, en dat is waar een hoop jongens op dit moment naar snakken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 08:30   quote  deeplink  
Kan hem ook als een grappenmaker zien die graag geintjes uithaalt. Wat hij in zijn laatste jaar heeft gedaan was niet leuk maar in zijn motivatie die hij voor die dingen had vond ik hem wel gelijk hebben. (hij zei dat het om de inzet ging die in het team werd vertoond). Ik zie hem toch wel graag komen. Heb vertrouwen in Been zijn keuzes. Als hij Timmer maar van doel haald en Lucius weg geeft.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 februari 2009 - 08:31   quote  deeplink  
ach je kan de voetballer en de trainer niet echt met elkaar vergelijken , als je Mario bekijkt van zijn periode als voetballer zou je ook niet denken dat hij zo een persoonlijkheid zou worden , een voetballer kan terugkijken op zijn carriere ,daarvan leren en t goede eruithalen voor zijn vervolg als trainer , ik vertrouw op de mensenkennis van Mario al heb ik zelf ook wel mijn tijfels over Pierre..........................
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 08:31 schreef jantje 1974 het volgende:
ach je kan de voetballer en de trainer niet echt met elkaar vergelijken , als je Mario bekijkt van zijn periode als voetballer zou je ook niet denken dat hij zo een persoonlijkheid zou worden , een voetballer kan terugkijken op zijn carriere ,daarvan leren en t goede eruithalen voor zijn vervolg als trainer , ik vertrouw op de mensenkennis van Mario al heb ik zelf ook wel mijn tijfels over Pierre..........................
ben ik helemaal met je eens jantje. Pi-air was wel erg professioneel als voetballer en hij heeft met zijn inzet erg veel bereikt. als hij wat van die instelling kan overbrengen is dat mooi meegenomen.
Els
 Els - zondag 01 februari 2009 - 09:57   quote  deeplink  
Dat geldt voor de Wolf en Fraser ook. van Hooijdonk kan ze hopelijk iets van de vrije trappen bijbrengen. Moeilijk punt is dat hij tijdens zijn carriere zorgde voor onrust in de kleedkamer. Dat zal goed ingedamd moeten worden, anders hebben we een volgend probleem.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 februari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 08:31 schreef jantje 1974 het volgende:
ach je kan de voetballer en de trainer niet echt met elkaar vergelijken , als je Mario bekijkt van zijn periode als voetballer zou je ook niet denken dat hij zo een persoonlijkheid zou worden , een voetballer kan terugkijken op zijn carriere ,daarvan leren en t goede eruithalen voor zijn vervolg als trainer , ik vertrouw op de mensenkennis van Mario al heb ik zelf ook wel mijn tijfels over Pierre..........................
Hier ben ik het wel mee eens
Zelf heb ik inderdaad grote twijfels bij Van Hooijdonk
Maar ik heb veel vertrouwen in Been
Mijn twijfels zijn gebaseerd op de speler van Hooijdonk
En Been zal zich wel baseren op de kwaliteiten van de trainer van Hooijdonk
En ik weet niks van de trainer van Hooijdonk
Als Been van mening is dat de trainer Van Hooijdonk wat toevoegt geloof ik dat ook
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 03 februari 2009 - 20:51   quote  deeplink  
Ach geef die gast een kans, als hij een aantal spelers leert om zoals hij in goede tijden de bal vanaf de kleedkamer in de kruising kunnen schieten dan is het voor mij oke. Voor de rest is het gissen en afwachten hoe alles gaat.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 februari 2009 - 21:18   quote  deeplink  
Ik zie Pierre nog jankend van het veld aflopen tegen Hoerenveen 2 seizoenen geleden in de laatste wedstrijd.
Mensen die beweren dat Pierre geen Feyenoord hart heeft snappen het niet zo goed.
En de jeugd mag best eens wat mentale weerbaarheid aangeleerd worden. Zodra ze een bal 5 meter vooruit kunnen trappen worden de heren in de watten gelegd. Gewoon de schoenen poetsen van de oudere spelers zoals vroeger en luisteren ipv met een i-podje op denken dat ze het allemaal hebben uitgevonden.
En ik heb Pierre inmiddels al een aantal keer een wedstrijd analyse zien doen en daaruit blijkt dat hij toch wel kijk heeft op het spelletje.
kale co
 kale co - woensdag 04 februari 2009 - 01:52   quote  deeplink  
inderdaad eens fle heel goed verwoord
mike69
 mike69 - woensdag 04 februari 2009 - 08:29   quote  deeplink  
ja hij heeft een feyenoord hart Maar omdat hij lekkere vrije trappen ken nemem wil nog niet zeggen dat hij een goede trainer is
mario moet een feyenoorder met status kiezen /nemen.
Wie???
weet ik niet maar niet pi air
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 februari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 21:18 schreef F.L.E het volgende:
Ik zie Pierre nog jankend van het veld aflopen tegen Hoerenveen 2 seizoenen geleden in de laatste wedstrijd.
Mensen die beweren dat Pierre geen Feyenoord hart heeft snappen het niet zo goed.
En de jeugd mag best eens wat mentale weerbaarheid aangeleerd worden. Zodra ze een bal 5 meter vooruit kunnen trappen worden de heren in de watten gelegd. Gewoon de schoenen poetsen van de oudere spelers zoals vroeger en luisteren ipv met een i-podje op denken dat ze het allemaal hebben uitgevonden.
En ik heb Pierre inmiddels al een aantal keer een wedstrijd analyse zien doen en daaruit blijkt dat hij toch wel kijk heeft op het spelletje.
helemaal gelijk. valt me op dat een hoop supporters dat soort dingen vergeten. Als je prijzen pakt met een team, krijg je sowieso een speciale band met die club. Een echt Feyenoordhart is een tweede, maar zijn in ieder geval met de club begaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Pi-air heeft echt wel feyenoord hart!!!









0.0078909