|
|
Nop
|
|
|
iemand?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Nop -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
rr STREAM maar aangezet, verwacht wel wat te horen, zou belachelijk zijn met 1 graad vorst natuurlijk! |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
volgens teletekst goedgekeurd |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
kan ik me weer druk maken om straks :) spannend middagje, gvd wat hebben we hard de punten nodig van Been. |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
haha ik was echt wel snel! Mijn bron was ForzaNec! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
voorspel de uitslag ook eens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
0-2 Ik hoop dat de jongens hun nieuwe trainer wat laten zien. Zou Been allebei de opstellingen maken misschien???? |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Uitslag 1-3 Is ook al goedgekeurd. |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
tsja de uitslag das minder maar ik denk toch echt dat het 3-1 wordt, sorry maar onze helden op het veld moeten het laten zien en dat doen ze jammer genoeg niet! |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Daag GI Ik heb een goed gevoel over de uitslag. En meestal heb ik gelijk. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
jammer dat het door gaat wordt weer een verlies en ik denk 4-0 voor NEC. En dan hoop ik alsnog dat men Vlemmings morgen op non actief zetten, want hij laat Timmer en Lucius er maar steeds in staan???????? Deze 2 moeten er zo snel mogelijk eruit dan gaan we misschien nog eens punten pakken maar niet met deze 2 afdankertjes |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Ik hoop dat je gelijk heb Dick |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Laten we niet in een depressie raken;ik blijf optimistisch.Sorry Mario.Feyenoord gaat deze wedstrijd WINNEN. |
|
|
|
|
dr. Dre
|
|
|
als we niet winnen is onze roy niet tot het uiterste gegaan want hij voorspelt een overwinning met het winnende doelpunt van hem |
|
|
|