BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heb er geen woorden voor....

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 16:43   quote  deeplink  
1 ste helft kom je goed weg, 2e helft wacht je op de 0-1 en ja hoor in de extra tijd verlies je voor de 10e keer...

woensdag... ja wat moet je ervan verwachten als je die verliest ben je weg. Terwij ik ook denk met wat ik de 2e helft zag dat je moet kunnen winnen.
eddies
 eddies - zondag 01 februari 2009 - 17:00   quote  deeplink  
oppleuren met die Timmer die schijthuis durft nooit z`n goal uit te komen je snap toch wel dat het de laatste bal is die voor de pot komt dat je bij je eigen denk wat er gebeurt die bal is voor mij nee het lijkt wel een standbeeld en staat die weer met die kutkop te schudden, lozen die gozer
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Waarom laat Lodewijks hem staan, waarom maakt hij hem niet beter? Waarom hebben wij Timmer? Lodewijks je bent een prima kerel, maar jij moet er verstand van hebben jij ziet toch ook alles terug.... na woensdag wordt het echt degradatie voetbal, en dat met het 100 jaar bestaan gevoel met de eerste training, wie had dit gedacht!?!? woensdag alles of niets! als we zelfs de derby verliezen breekt mijn hart echt, met tranen in mijn ogen voor de zoveelste keer dit seizoen!!!
Servano
 Servano - zondag 01 februari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
Mijn Feyenoordhart huilt...weer. Ik heb zo langzamerhand geen hart meer over. Zo heb je aan het begin van het seizoen de hoop kampioen te worden, en zo heb je een half jaar later de hoop dat we maar niet degraderen...
Dan mag er misschien die 30 miljoen vrijkomen in de zomer, maar wie wil er voor een club spelen die sowieso geen europees voetbal speelt of misschien wel in de Jupiler speelt..? Fuseer sparta en Feyenoord maar en probeer er een goede middenmoot van te maken. In Feyenoord zit toch geen toekomst meer. Al 10 jaar elk seizoen wordt hoop omgezet in drama, dus Mario: je maakt een grote fout door nu al te komen. Laat ze eerst maar is zorgen dat ze alles op orde hebben, zoals iedereen boven de 25 jaar en het hele bestuur eruit te smijten en helemaal opnieuw te beginnen.
D..irectie eruit
R..otterdamse trots terug
A..ndere spelers aankopen
M..eer kwaliteit dan kwantiteit
A..nders moeten ze er maar mee stoppen
agneovo
 agneovo - zondag 01 februari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:00 schreef eddies het volgende:
oppleuren met die Timmer die schijthuis durft nooit z`n goal uit te komen je snap toch wel dat het de laatste bal is die voor de pot komt dat je bij je eigen denk wat er gebeurt die bal is voor mij nee het lijkt wel een standbeeld en staat die weer met die kutkop te schudden, lozen die gozer
lul niet zo dom man...ook jij ziet dat hofland gewoon staat te kijken terwijl koenders helemaal vrij staat..kon timmer helemaal niks aan doen..
Snoek
 Snoek - zondag 01 februari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Nop , Lodewijks maakt de opstelling niet die is keeperstrainer , maar het is tijd voor een andere keeper , iemand die de baas is in het strafschopgebied en dit ook uistraalt , Timmer straalt alleen maar onrust uit en altijd is de andere de schuldige zoals die tekeer gaat . de goal vind ik een fout van Hofland , maar ook hier had Timmer moeten komen .
Servano
 Servano - zondag 01 februari 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:00 schreef eddies het volgende:
oppleuren met die Timmer die schijthuis durft nooit z`n goal uit te komen je snap toch wel dat het de laatste bal is die voor de pot komt dat je bij je eigen denk wat er gebeurt die bal is voor mij nee het lijkt wel een standbeeld en staat die weer met die kutkop te schudden, lozen die gozer
Het is niet alleen Timmer, het is het gehele team. Ze zien iemand vrijstaan, maar wijzen hun medespelers er niet op dat die man gedekt moeten worden. Ze willen er alleen voor zorgen dat ze zelf geen fout maken zodat ze zelf het zwarte schaap niet zijn, dus eigenbelang voor teambelang. Dat is een van de grootste problemen bij Feyenoord. Vandaar dat ze al die egoisten eruit moeten gooien en spelers moeten aantrekken die qua individuele kwaliteit misschien minder zijn, maar die wel bereid zijn om voor elkaar door het vuur te gaan en om Feyenoord weer de club te maken die het hoort te zijn. Volksclub nr 1, lid van de traditionele top 3, een club waar het een eer is om voor te spelen. Niet een club van egoisten waar het elk seizoen drama is en we van alle kanten worden uitgelachen.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 17:50   quote  deeplink  
Ik wel KUT
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:50 schreef antoniorijen het volgende:
Ik wel KUT
KUT, KUT en nog eens KUT!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 01 februari 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:18 schreef agneovo het volgende:

[..]

lul niet zo dom man...ook jij ziet dat hofland gewoon staat te kijken terwijl koenders helemaal vrij staat..kon timmer helemaal niks aan doen..
die Koenders moest gedekt worden door Tomasson die liet hem uit zijn rug weglopen dus Hofland schuld geven is mijns inziens niet echt terecht...............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 18:51 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

die Koenders moest gedekt worden door Tomasson die liet hem uit zijn rug weglopen dus Hofland schuld geven is mijns inziens niet echt terecht...............
Hofland hief wel de buitenspel val op.We hadden gewoon geen geluk ook.Maar Roy Makaay was echt zwak...........
kammetje
 kammetje - zondag 01 februari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
Al dat gezwets over Timmer. Vandaag was hij de beste Feyenoorder, hij voorkwam een zekere 3-0 achterstand met de rust. Geef liever Slory een kat voor die enorme kans die hij om zeep hielp.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 februari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
Hofland ziet die man komen bij dat doelpunt maar doet niks dan wijzen. Timmer stond als aan de grond genageld en Tomasson liet zijn man lopen. Elke week laten de routiniers (of El Ahmadi) wie dan ook als het er om gaat het afweten. De mentaliteit is gewoon slecht en ze hebben slecht karma over zich afgeroepen door het hoofd van trainer en TD te eisen terwijl ze zelf te lui zij om te trainen, liever in de kroeg zitten en slecht spelen. Ze krijgen over 90 minuten 4 halve kansen en dat is toch echt te weinig. Makaay is echt heel heel heel slecht op dit moment.

De blessures blijven maar komen en duiden op slecht leven voor de sport.

Tot ziens in de Jupiler League als er niet alsnog keihard wordt ingegrepen.
daag gj
 daag gj - zondag 01 februari 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Die zakkenvuller van een Tomasson was fout alhoewel wij beter gingen spelen toen hij kwam, 2 thuiswedstrijden op rij verliezen en degradatie is echt dichtbij, waar gaat dit naar toe zeg.
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 21:18   quote  deeplink  
Ze wilden verbeek toch weg,het lag toch aan hem ?
Nou , laat het dan zien.
Heb je één speler horen zeggen dat hij zelf kut speelde ?
Ze moeten zich zelf eens een spiegel voor houden en niet alleen om gel in hun haar te doen.
Waar zijn ze nou met hun grote bek,ze hebben nu toch wat ze willen!
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 22:04   quote  deeplink  
aanvallers hebben niks te zoeken in de verdediging. Die koenders is verdediger, als Makaay en Tomasson voorin blijven bij dode spel situaties moeten verdedigers ook blijven hangen en kunnen dus niet scoren.
Als Timmer dan de bal vangt en snel naar voren peert (ok ik weet het dit is het zwakke punt in mijn redenatie) dan scoor je zelf misschien nog in de laatste minuut.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:04 schreef hotjumper het volgende:
aanvallers hebben niks te zoeken in de verdediging. Die koenders is verdediger, als Makaay en Tomasson voorin blijven bij dode spel situaties moeten verdedigers ook blijven hangen en kunnen dus niet scoren.
Als Timmer dan de bal vangt en snel naar voren peert (ok ik weet het dit is het zwakke punt in mijn redenatie) dan scoor je zelf misschien nog in de laatste minuut.
Tevens mijn visie...
Dick
 Dick - zondag 01 februari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
GOED ZO jANTJE.
NU KRIJG JIJ 100 PROCENT GELIJK VAN MIJ.
DE SCHULDIGE WAS TOMASSON.
EN NIET HOFLAND,ALS TIMMER ZIJN DOEL UIT KOMT HAD HIJ DE BAL NOG WEG KUNNEN STOMPEN.
MAAR HIJ BLEEF WEER OP DE LIJN STAAN ZO ALS ALTIJD.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 08:13   quote  deeplink  
tomasson.. zakkenvuller... jullie zijn allemaal knettergek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5995
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heb er geen woorden voor....









0.0059099