BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Zie alweer Timmer komt zijn doel weer niet uit om een voorzet te onderscheppen en dan sta Feyenoord weer met lege handen. Oke Tomasson liet Koenders wel lopen maar het 5 meter gebied is gewoon voor de keeper. Het wordt de hoogste tijd dat Timmer eruit gaat.
Wel postief is dat er enkele jonkies goed invielen vind ik zoals Nieveld en Leerdam.

En Mario gefeliciteerd met de overwinning
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 17:02   quote  deeplink  
Wat mij betreft mag Leo Vlemmings zijn taken als hoofdcoach ook per direct overdragen aan een interim coach. Maar dat zal wel niet gebeuren helaas..............
Deze groep heeft een nieuw vers gezicht als trainer nodig
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 17:04   quote  deeplink  
Wat een kut keeper!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:02 schreef antoniorijen het volgende:
Wat mij betreft mag Leo Vlemmings zijn taken als hoofdcoach ook per direct overdragen aan een interim coach. Maar dat zal wel niet gebeuren helaas..............
Deze groep heeft een nieuw vers gezicht als trainer nodig
helemaal mee eens. iemand die het eens drstisch omgooit. Inderdaad beginnen met die Timmer van doel te halen. denk toch ook dat je een ander systeem moet spelen. houden maar aan zelfde systeem vast terwijl ze het maar niet aan de gang krijgen.
jjh
 jjh - zondag 01 februari 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Timmer heeft juist vandaag goed gekeept en veel nuttige reddingen verricht!!
Nop
 Nop - zondag 01 februari 2009 - 17:12   quote  deeplink  
ja hoor, hij bokste onnodige ballen het veld terug in! hij heeft geen een bal goed uit geschopt of gegooid! hij heeft geen fuck toegevoegd! hij lag weer steeds op de grond, het is dat nec zijn niveau op hem heeft aangepast! opzouten! kut keeper, het is niet op een wedstrijd de meningen hier, het is wedstrijd op wedstrijd!!!! goed gekeept nou verkoop hem dan aan een topclub als hij zo goed keept!
dazzie
 dazzie - zondag 01 februari 2009 - 17:13   quote  deeplink  
helemaal mee eens met jjh, Timmer had vandaag een van zijn betere wedstrijden, echter Hofland besloot om niet te springen, dus kopte Koenders vrij in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door dazzie --
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Maakt niet uit wie er mee springt en of ie een paar ballen per ongeluk heeft tegen gehouden. Hei gewoon een voldongen feit dat het 5 METER gebied voor de keeper MOET zijn en daar stoor ik me aan ondanks die paar reddingen. En de maat moet gewoon vol zijn en die Timmer snel op de bak zetten. Hij heeft genoeg ( te veel ) kansen gekregen om aan te tonen dat ie erin hoort............
fr9
 fr9 - zondag 01 februari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
hij kon hier niets aan doen joh allemaal dat gezeik iedere keer
Servano
 Servano - zondag 01 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Het is niet alleen Timmer, het is het gehele team. Ze zien iemand vrijstaan, maar wijzen hun medespelers er niet op dat die man gedekt moeten worden. Ze willen er alleen voor zorgen dat ze zelf geen fout maken zodat ze zelf het zwarte schaap niet zijn, dus eigenbelang voor teambelang. Dat is een van de grootste problemen bij Feyenoord. Vandaar dat ze al die egoisten eruit moeten gooien en spelers moeten aantrekken die qua individuele kwaliteit misschien minder zijn, maar die wel bereid zijn om voor elkaar door het vuur te gaan en om Feyenoord weer de club te maken die het hoort te zijn. Volksclub nr 1, lid van de traditionele top 3, een club waar het een eer is om voor te spelen. Niet een club van egoisten waar het elk seizoen drama is en we van alle kanten worden uitgelachen.
Kadaver
 Kadaver - zondag 01 februari 2009 - 17:53   quote  deeplink  
Tja ach Servano, egoïsten, ik weet het niet hoor. Als je voor de gein eens alle basisopstellingen van de wedstrijden van dit seizoen eens nagaat, zul je zien dat het niet één keer een zelfde opstelling was. Het is zo duidelijk dat vaste systemen er niet in zitten, omdat ze te weinig samenspelen. Daarmee zijn ze ook automatisch onzeker. Egoïsten: nee, 11 individuen op het veld: ja.
Wat betreft Timmer, ik stond er van te kijken wat voor onmogelijke ballen hij uit het goal wist te houden. Door deze nederlaag weer op zijn conto te schrijven vind ik wel erg goedkoop, ook al zag hij er niet goed uit bij de vrije trap, maar stiekem geldt dat voor heel het team.
Daarmee wil ik niet voor Timmer pleiten, wat mij betreft mag hij niet gauw genoeg de bank gaan warmhouden...

... in Zwolle.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Kadaver --
Jeli
 Jeli - zondag 01 februari 2009 - 18:08   quote  deeplink  
Slaat nergens op dit topic. Die bal was voor de verdedigers.
Kan iemand onze verdedigers vertellen (Fraser, de Wolf?) hoe er bij corners en vrije trappen verdedigd moet worden?! Iedere keer houd ik mijn hart vast. Hofland ging er bij die laatste bal 3 meter achter staan en de rest lijkt op buitenspel te verdedigen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Timmer moet dat regelen en rust brengen en uitkomen en, en ,en!!!!! Is Timmer zijn gebied. Hij is toch echt de hoofdschuldige.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 09:56   quote  deeplink  
Timmer heeft ons deze wedstrijd meerdere malen echt gered
We hadden zonder hem bij de rust al met 3-0 achter gestaan
Boma
 Boma - maandag 02 februari 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Wat een onzin over Timmer. Valt me tegen dat er niemand over v Bronckhorst en Makaay spreekt. Dat zouden gelouterde proffessionals moeten zijn met een berg ervaring, maar ook zij vallen door de mand want ze kunnen de kar ook niet trekken. Het wordt tijd dat er eens een aantal contracten van spelers wordt ontbonden, dat zal een schrikeffect teweeg brengen, maar geen trainers of assistent trainers wissel.
Schaamteloos.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 10:17   quote  deeplink  
Boma, wat een onzin. van Bronckhorst speelde gisteren helemaal niet en wat je hem en Makaay kan verwijten, is dat ze een te groot verantwoordelijkheidsbesef hebben en teveel lopen te compenseren voor anderen. Makaay staat regelmatig in z'n eigen 16 mee te verdedigen, en neemt daardoor dus teveel hooi op z'n vork. Verdediging reorganiseren, en neerzetten zoals in de tijd dat Jansen trainer was bij ons. Zorgen dat je de nul houdt, en hopen op een bevlieging van Makaay, dan win je weer eens een wedstrijd, al is het met 1-0.
sevillana
 sevillana - maandag 02 februari 2009 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 10:17 schreef Els het volgende:
Boma, wat een onzin. van Bronckhorst speelde gisteren helemaal niet en wat je hem en Makaay kan verwijten, is dat ze een te groot verantwoordelijkheidsbesef hebben en teveel lopen te compenseren voor anderen. Makaay staat regelmatig in z'n eigen 16 mee te verdedigen, en neemt daardoor dus teveel hooi op z'n vork. Verdediging reorganiseren, en neerzetten zoals in de tijd dat Jansen trainer was bij ons. Zorgen dat je de nul houdt, en hopen op een bevlieging van Makaay, dan win je weer eens een wedstrijd, al is het met 1-0.
Precies! Verdediging is de zwakke schakel, al vind ik persoonlijk dat er op het middenveld ook wel een gebrek is aan een echte bikkel, een type Bosvelt of zo. Misschien bestaat het middenveld tegenwoordig uit een beetje te veel van het zelfde type voetballers?
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 10:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

Precies! Verdediging is de zwakke schakel, al vind ik persoonlijk dat er op het middenveld ook wel een gebrek is aan een echte bikkel, een type Bosvelt of zo. Misschien bestaat het middenveld tegenwoordig uit een beetje te veel van het zelfde type voetballers?
Het hele team bestaat te veel uit dezelfde type voetballers
We hebben allemaal relatief kleine spelers die het vooral van hun techniek moeten hebben
Als je in een flow zit is dat heel mooi
Maar zodra het tegen zit val je diep
Je hebt dan niemand die iedereen scherp zet
Je hebt geen vechtvoetballer
Het gaat nu slecht, nu moet er iemand opstaan
En wij hebben niemand die dat doet/kan
Wij zijn nu afhankelijk van geluk
Want als het een paar keer mee zit komt iedereen weer in een flow
En dan spelen ze weer geweldig
Alleen moet je geluk afdwingen door inzet en vechtlust
En wij hebben geen speler die dat kan
Dus zitten we in een neerwaartse spiraal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 10:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

... Misschien bestaat het middenveld tegenwoordig uit een beetje te veel van het zelfde type voetballers?
Dat is al jaren zo, daarom heb ik nooit de toegevoegde waarde gezien van lamzaad en al helemaal niet voor dat geld dat ie beurt. Vond Leerdam en Nieveld overigens wel goed spelen. laat die gasten maar staan al is het maar om de inzet die ze vertonen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 10:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat is al jaren zo, daarom heb ik nooit de toegevoegde waarde gezien van lamzaad en al helemaal niet voor dat geld dat ie beurt. Vond Leerdam en Nieveld overigens wel goed spelen. laat die gasten maar staan al is het maar om de inzet die ze vertonen.
Ik vond Leerdam zelfs erg goed spelen
Jammer van die onterechte vrije trap
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 11:02   quote  deeplink  
ben het met je eens Phyxsius.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Wat wij nodig hebben is in elke linie een fysiek sterke speler
Het is leuk dat wij snelle en gevaarlijke flankspelers hebben (Biseswar en slory)
Mols is goed in de kleine ruimte
En Makaay en Tomasson moeten het hebben van hun loopacties
En natuurlijk hun scorend vermogen

Maar ze zijn allemaal zo klein
Dat gaat al jaren zo
Feyenoord was ooit de club van de underdog
De vechter, de gemiddelde havenwerker
Groot, breed en vooral sterk

Na Beenhakker hebben we steeds kleinere spelers gehaald
Het is nu gewoon weer tijd voor een groep grote sterke spelers
Van die jongens die je in je broek laten schijten als je ze in een donkere steeg tegen komt

Vergeet de techniek gewoon even
Haal gewoon een paar vechtvoetballers
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Bij de Wolf, Fraser en Heus begon de strijd al in de tunnel. Dat soort bikkels hebben we nodig. Of zo'n hond als van Bommel. Jammer dat Feyenoord geen echte klootzak in z'n gelederen heeft. De Fair play cup zal je dan niet winnen, maar who cares?
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:19 schreef Els het volgende:
Bij de Wolf, Fraser en Heus begon de strijd al in de tunnel. Dat soort bikkels hebben we nodig. Of zo'n hond als van Bommel. Jammer dat Feyenoord geen echte klootzak in z'n gelederen heeft. De Fair play cup zal je dan niet winnen, maar who cares?
sterker nog, toen had je als creatieve spelers blinker en taument..

Nou die heb ik toen ook wel eens een keek zien uitdelen hoor...

overigens bestond t elftal toen sowieso bijna allemaal uit bikkels..op Rob W. na dan.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Tegen Tottenham was Rob W. ook wel een bikkel. Hij bezorgde de speler die De Goey had getrapt, hoofdpijn en buikpijn. En hij lag al op de grond.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Merk dat ik oud wordt.... heb het echt over die goeie ouwe tijd. Zou mooi zijn als ik over 10 jaar ook kon mijmeren over deze jaargang... hoe we op miraculeuze wijze europees voetbal veilig stelden, of zoiets

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door Els --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:38 schreef Els het volgende:
Merk dat ik oud wordt.... heb het echt over die goeie ouwe tijd. Zou mooi zijn als ik over 10 jaar ook kon mijmeren over deze jaargang... hoe we op miraculeuze wijze europees voetbal veilig stelden, of zoiets
nee joh.. want dat zou namelijk betekenen dat ik ook oud word...
Marciano
 Marciano - maandag 02 februari 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:08 schreef jjh het volgende:
Timmer heeft juist vandaag goed gekeept en veel nuttige reddingen verricht!!
Ben ik het niet mee eens de bal werd drie keer van de lijn gehaalt! eb een keeper van Feyenoord moet altijd goed keepen en niet 1 wedstrijd van het jaar!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 14:31 schreef Marciano het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens de bal werd drie keer van de lijn gehaalt! eb een keeper van Feyenoord moet altijd goed keepen en niet 1 wedstrijd van het jaar!!
Een wedstrijd kent 90 minuten. in dit geval 93.
Dus als je dan in de 93e minuut niet uitkomt en de bal wegstompt, waardoor je alsnog met 1-0 verliest.Dan kan je de hele wedstrijd je team op de been gehouden hebben met reddingen, maar ben je gewoon nogsteeds de sjaak en is t jouw schuld. (onder andere, de dekking was ook ruk)
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - maandag 02 februari 2009 - 14:46   quote  deeplink  
de goal was vooral hofland zijn schuld. Hij liep weg van zijn man, terwijl die de andere kant op had moeten lopen. Daardoor stond Koenders vrij en kon scoren. Veel dingen zijn de schuld van Timmer, maar deze goal was wederom Hofland zijn fout.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 15:02   quote  deeplink  
volgens mij stond tomasson bij koenders...
Kadaver
 Kadaver - maandag 02 februari 2009 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 13:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee joh.. want dat zou namelijk betekenen dat ik ook oud word...
Kuch... :x
sevillana
 sevillana - maandag 02 februari 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 14:46 schreef i'm feyenoord till i het volgende:
de goal was vooral hofland zijn schuld. Hij liep weg van zijn man, terwijl die de andere kant op had moeten lopen. Daardoor stond Koenders vrij en kon scoren. Veel dingen zijn de schuld van Timmer, maar deze goal was wederom Hofland zijn fout.
De tragiek van een keeper is altijd die ééne fout, ook al is het er slechts 1 in een wedstrijd. Die ééne fout kan dus beslissend zijn in een wedstrijd. Een willekeurige veldspeler kan zich blijkbaar wel één of meerdere fout(en) permitteren en er dan van uitgaan dat een medespeler nog iets kan herstellen. In het geval van een keeper is dat meestal niet het geval. Overigens, ik ben niet echt een fan van Henkie maar heb ook niet het idee dat de "zwarte piet" altijd zijn kant opgeschoven moet worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door sevillana --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 16:02   quote  deeplink  
Let op!!! Zodra Timmer van doel is gaat de verdediging ook beter spelen. Een keeper moet voor rust zorgen en het goed neer zetten van zijn verdediging. Uitkomen op elke hoge bal een het doelgebied. In het doelgebied moet alles voor de keeper zijn. Timmer zorgt alleen voor onrust. Bij die vrije trap zag je dat hij zijn verdediging ook niet goed weg zet. Hij komt weer niet uit. Een andere keeper brengt direct meer rust bij verdediging. Laat alsjeblieft v. Dijk het seizoen af maken. Je zult zien dat er gelijk meer rust in het team zit. Timmer kankert op iedereen maar doet zelf de meeste fouten maken. En het gelul van "heb je gezien hoe vaak hij ons gered heeft" ben ik al lang vergeten. Kan je ons 1000 keer redden, als hij de 1001ste keer niet doet wat hij moet doen, verlies je nog met 1-0. Is gewoon weer het bewijs dat Timmer geen zekerheid is. Wat een keeper overigens moet zijn bij een club als Feyenoord.
michaelvld
 michaelvld - maandag 02 februari 2009 - 16:06   quote  deeplink  
nou het was voor timmer 1 van zijn beste wedstrijden hoor hij had veel goede reddingen en dat doelpunt kwam omdat el ahmadi zijn man liet lopen al met al vond ik feyenoord niet eens slecht spelen beetje zuur dat er toch nog op het eind word gescoort mijn complimente voor nieveld en leerdam die zeker hun mannetje stonden en hofland die ook weer eens deed wat hem gevraagt werd hij coachte die jongens goed
sevillana
 sevillana - maandag 02 februari 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 16:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Let op!!! Zodra Timmer van doel is gaat de verdediging ook beter spelen. Een keeper moet voor rust zorgen en het goed neer zetten van zijn verdediging. Uitkomen op elke hoge bal een het doelgebied. In het doelgebied moet alles voor de keeper zijn. Timmer zorgt alleen voor onrust. Bij die vrije trap zag je dat hij zijn verdediging ook niet goed weg zet. Hij komt weer niet uit. Een andere keeper brengt direct meer rust bij verdediging. Laat alsjeblieft v. Dijk het seizoen af maken. Je zult zien dat er gelijk meer rust in het team zit. Timmer kankert op iedereen maar doet zelf de meeste fouten maken. En het gelul van "heb je gezien hoe vaak hij ons gered heeft" ben ik al lang vergeten. Kan je ons 1000 keer redden, als hij de 1001ste keer niet doet wat hij moet doen, verlies je nog met 1-0. Is gewoon weer het bewijs dat Timmer geen zekerheid is. Wat een keeper overigens moet zijn bij een club als Feyenoord.
Ben het idd wel met je eens dat een keeper de baas moet zijn in z'n doelgebied! En ook v.w.b. de onrust die Timmer heeft en zaait in z'n verdediging moet ik je gelijk geven.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 13:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

nee joh.. want dat zou namelijk betekenen dat ik ook oud word...
dat kan niet waar zijn ;-)
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 16:17 schreef Els het volgende:

[..]

dat kan niet waar zijn ;-)
exact!

quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 15:27 schreef Kadaver het volgende:

[..]

Kuch... :x
Shush!
Vak Q
 Vak Q - maandag 02 februari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Timmer heeft een paar goede reddingen verricht en er voor gezorgt dat we in de eerste helft al niet achterstonden met 2-0.
Als de spelers voorin gewoon de kansen benutten is het duel beslist en staat het 0-3.
Maar dat gebeurde niet en dan komt Koenders vanaf de 16 binnenlopen en niemand gaat met hem mee maar blijven allemaal kijken.
Daar heeft Timmer geen schuld aan maar we l de verdedigers die staan te kijken.
En zo'n doelpunt tegen is al de zoveelste dit seizoen.
Vlemmings moet die gasten eens flink op de kloten geven en er op blijven trainen en zeker 50% van de tegen doelpunten laten zien (terug kijken met beelden) aan de zogenaamde verdedigers.
Misschien gaan ze het ooit leren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Minibiels
 Minibiels - maandag 02 februari 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Timmer liet natuurlijk 2, niet 3 punten lopen.
Anders was het gelijk spel geweest.
Emile
 Emile - maandag 02 februari 2009 - 18:19   quote  deeplink  
joh iedereen loopt timmer af te zijken terwijl zoveel keepers blunders maken elke week, maar als timmer een blunder of een fout maakt dan word er gelijk over gesproken waardoor hij zo'n slechte naam heeft.

verder is tomasson een spits dus hem valt niet te verwijten dat hij slecht verdedigd, iemand had hem moeten helpen en timmer kon er dus ook niks aan doen.

Dat gezijk over een nieuwe keeper ben ik nu wel zat hij is niks voor niks nog steeds 2e keeper van oranje want de coaches luisteren niet naar andermans gezeur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door Emile --
ove kuijt
 ove kuijt - maandag 02 februari 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 17:30 schreef antoniorijen het volgende:
Maakt niet uit wie er mee springt en of ie een paar ballen per ongeluk heeft tegen gehouden. Hei gewoon een voldongen feit dat het 5 METER gebied voor de keeper MOET zijn en daar stoor ik me aan ondanks die paar reddingen. En de maat moet gewoon vol zijn en die Timmer snel op de bak zetten. Hij heeft genoeg ( te veel ) kansen gekregen om aan te tonen dat ie erin hoort............
helemaal mee eens. Ik begin me blind te ergeren aan het feit dat die geen meter zijn doel uitkomt. en als die er uitkomt dan stomt die hem weg als een wijf
ove kuijt
 ove kuijt - maandag 02 februari 2009 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 18:19 schreef Emile het volgende:
joh iedereen loopt timmer af te zijken terwijl zoveel keepers blunders maken elke week, maar als timmer een blunder of een fout maakt dan word er gelijk over gesproken waardoor hij zo'n slechte naam heeft.

verder is tomasson een spits dus hem valt niet te verwijten dat hij slecht verdedigd, iemand had hem moeten helpen en timmer kon er dus ook niks aan doen.

Dat gezijk over een nieuwe keeper ben ik nu wel zat hij is niks voor niks nog steeds 2e keeper van oranje want de coaches luisteren niet naar andermans gezeur.
volgens mij is het echt belachelijk dat die nog geselecteerd wordt.
Emile
 Emile - maandag 02 februari 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 18:23 schreef ove kuijt het volgende:

[..]

volgens mij is het echt belachelijk dat die nog geselecteerd wordt.
ja maar moet toch een reden zijn dat hij EN onder van basten EN onder van marwijk toch wordt geselecteerd moet dat toch iets zeggen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 18:29 schreef Emile het volgende:

[..]

ja maar moet toch een reden zijn dat hij EN onder van basten EN onder van marwijk toch wordt geselecteerd moet dat toch iets zeggen
Ja dat die twee trainers ook geen lef hebben of dat de rest van de Nederlandse keepers helemaal bar slecht zijn of te jong
Te jong is vaak ook een eikelpunt bij onze bondscoaches
G-child
 G-child - maandag 02 februari 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Jongens, waarom nog zo'n topic... elke week hetzelfde! met Timmer in het goal worden we nooit kampioen! En het is enkel een gebrek aan "ballen" dat hij nog steeds niet uit het Nederlands elftal is gegooid en bij ONZE CLUB nog onder de lat staat...
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 02 februari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Dat komt gewoon omdat de bondscoaches geen lef in hun lijf hebben om jongere keepers de kans te geven en ik hoop dat bij het nederlands elftal Timmer afval. Dan geeft van Marwijk tenminste een teken aan de coach van feyenoord dat ie eruit mt.
danny four
 danny four - maandag 02 februari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Het is allemaal veel te lief en te zacht en niet slim genoeg voortaan de omhoog komende man(koenders) ff op de teentjes gaan staan achterhoede!!!en timmer mot der boven overheen klappen....mis je de bal dan leggen er wel 5 van die kwasten plat...en ben je na 1 zo,n actie meteen baas in de zestien...
dan nog twee balletjes naar de corner vlag en die fatale minuten komen er gewoon helemaal niet...KLAAR je pakt een punt en die neckliek gaat ook nog eens prachtig voor je fluiten he...
Ga ze steenhard op de konthangen,ruimtes klein,snel slim en man tegen man bikkelen
want dit is toevallig wel de mooiste en grootste club FEYENOORD!!!!!!!!!!!!
marc olsman
 marc olsman - maandag 02 februari 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Ze moeten Tim Krul naar feyenoord halen! dan kan timmer mooi op de bank gaan zitten! Kan ie de wedstrijd nog beter analyseren ;)
G-child
 G-child - maandag 02 februari 2009 - 21:45   quote  deeplink  
De bank? we zijn geen bejaardenhuis... spelers blijven niet tot hun 65ste... deze Timmer met bosje bloemen naar huis sturen en lekker jonge jongen neerzetten op de bank...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......









0.0066061