BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 20:53 schreef marc olsman het volgende:
Ze moeten Tim Krul naar feyenoord halen! dan kan timmer mooi op de bank gaan zitten! Kan ie de wedstrijd nog beter analyseren ;)
Volgens mij is Shay Given net gekocht door Man City, dit betekend misschien dat Tim daar weer zijn kansen ruikt. Met Mulder en Darley achter de hand zou ik me eerst maar over wat andere posities druk maken. b.v. een goeie links back, als Gio dit niet wil doen. etc
KKL
 KKL - dinsdag 03 februari 2009 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 20:53 schreef marc olsman het volgende:
Ze moeten Tim Krul naar feyenoord halen! dan kan timmer mooi op de bank gaan zitten! Kan ie de wedstrijd nog beter analyseren ;)
Geen veel geld uitgeven aan een blessure gevoelige keeper!

Gewoon volgend seizoen Erwin Mulder opstellen.
Eigen jeugd, geweldig talent en kan uitgroeien tot de nieuwe Joop Hiele!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Volgens mij is Shay Given net gekocht door Man City, dit betekend misschien dat Tim daar weer zijn kansen ruikt. Met Mulder en Darley achter de hand zou ik me eerst maar over wat andere posities druk maken. b.v. een goeie links back, als Gio dit niet wil doen. etc
De Cler is goed voor linksback. Is alleen absoluut niet in vorm.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 februari 2009 - 09:49   quote  deeplink  
Allemaal leuk en aardig, maar als ze er voorin eens een paar inschopten zaten we nu ook niet te zeiken over Timmer. Als ik zie hoe die Slory het presteerd om die bal weer naast te schieten, Makaay half over de bal heenmaait en Biseswar als een blinde steeds probeert te schieten maak ik me daar minstens net zoveel zorgen over.
Maak je zelf 2 doelpunten zal ons een tegentreffer in blessuretijd een zorg zijn.
PVDD
 PVDD - dinsdag 03 februari 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Ja prestaties maak je met zijn allen. Alleen we weten natuurlijk wel dat sommige aan vervanging toe zijn.
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - dinsdag 03 februari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2009 door i'm feyenoord till i --
Els
 Els - dinsdag 03 februari 2009 - 13:59   quote  deeplink  
Van Dijk erin, wordt dat contract van Timmer ook niet automatisch verlengd (5 wedstrijden ?) Volgend jaar Mulder en Darley
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - dinsdag 03 februari 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat Timmer de wedstrijd tegen nek goed gekeept heeft.
En ook bij andere wedstrijden doet hij vast goede dingen, maar hij maakt meerdere blunders, daarom vallen die goeie dingen niet meer op!
Dus het beste voor mijn club is timmer eruit ( ze hadden bij z'n 500ste wedstrijd al moeten stoppen, was een mooi eind geweest ) en Van Dijk erin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: En weer kost Timmer 3 punten .......









0.0095169