BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord breekt nieuw clubrecord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 01 februari 2009 - 17:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord breekt nieuw clubrecord (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 01 februari 2009 - 17:54   quote  deeplink  
Feyenoord breekt nieuw clubrecord

De huidige spelersgroep van Feyenoord is een clubrecord rijker, maar vrolijk zal men daar ongetwijfeld niet over zijn. De nederlaag in De Goffert tegen NEC (1-0) betekende alweer het zeventiende verlies van deze jaargang voor de Rotterdammers. Het record uit 1957-58 verdwijnt hierdoor uit de boeken.

In dit seizoen verloor Feyenoord zestien officiële wedstrijden en iedereen was het er destijds over eens dat dit nooit meer mocht voorkomen. Al vroeg in het seizoen 2009-09 is het record echter al verbroken. De club verloor deze jaargang tien keer in competitieverband, vijf keer in het UEFA Cup-toernooi, de strijd om de Johan Cruijff Schaal en één keer in het bekertoernooi.

De nederlaag van zondagmiddag zal hierdoor extra pijn doen bij Feyenoord, dat in De Goffert lang uitzicht had op een punt. In de absolute slotfase ging de equipe echter alsnog kopje onder door een doelpunt van Milano Koenders. Feyenoord speelt dit seizoen enkel nog competitievoetbal en moet nog veertien wedstrijden spelen.

Meeste nederlagen Feyenoord in één seizoen

2008/09: 30 duels, zeventien nederlagen
1957/58: 41 duels, zestien nederlagen
1987/88: 44 duels, vijftien nederlagen
1989/90: 38 duels, veertien nederlagen
2006/07: 44 duels, veertien nederlagen
1977/78: 36 duels, dertien nederlagen
2000/01: 44 duels, dertien nederlagen
2004/05: 45 duels, dertien nederlagen
1997/98: 45 duels, dertien nederlagen

Schandalig gewoon!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
Records zijn er om gebroken te worden. Alleen liever niet negatieve records. Het is inderdaad schandalig. Zeker als je naar de namen kijkt die er bij ons lopen. De helft is wel aldoor geblesseerd, maar ja!! Je moet het maar zo zien, op een gegeven moment kan het alleen maar beter gaan.
Servano
 Servano - zondag 01 februari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Tja, erg hoopvol ziet dit er niet uit. Het ziet er ook niet naar uit of dit snel verandert, dus ik hoop niet dat het richting plaats 16-18 gaat.. Dit mag en zal niet gebeuren! Dat zou voor onze club het einde zijn..
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
is er eigenlijk vrij vervoer naar de lange leegte?
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 februari 2009 - 23:11   quote  deeplink  
En het wordt waarschijnlijk nog erger, ik sta er woensdag wel maar met lood in mijn schoenen in de kuip. Als we deze niet winnen en met de moeilijke wedstrijd van komende zondag in aantocht is echt knijpen geblazen......... hopen dat er een wonder gebeurt om de jongens er doorheen te slepen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 februari 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 23:11 schreef Ronneke het volgende:
En het wordt waarschijnlijk nog erger, ik sta er woensdag wel maar met lood in mijn schoenen in de kuip.
1 voordeel, waarschijnlijk spelen we met veel jeugd!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord breekt nieuw clubrecord









0.0060079