|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Wordt een alles of niets wedstrijd. Als we weer verliezen komen we echt in de degradatiezone....
Wat wordt het? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
en zonder Vlemmings winnen we |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hoop alles ,maar denk niets. Moet snel een nieuwe coach komen. Een met een drastische nieuwe aanpak. Beginnen met Timmer, Lucius, Greene uit de selectie te zetten. Bruins mag warm draaien bij de beloftes en zich aan het einde van het seizoen weer even laten zien. Dan nog drama, ook dag Luigi. Moet ook zeggen dat het ook niet mee zit ook. Blessures blijven ook maar komen. hebben inderdaad niet een keer met zelfde team kunnen aantreden zo'n beetje. Hoop in ieder geval ook snel op twee spitsen systeem. Maar weer met zijn allen achter de club gaan staan en het beste er van hopen woensdag. 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: tuurlijk geef hem maar de schuld lekker makkelijk !! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Als we dezelfde instelling hebben als vandaag dan winnen we gewoon. Er was veel strijd te zien en ik vond de jongelingen ook goed spelen. Helaas gaan we in de allerlaatste minuut in de fout bij de onterechte vrije trap maar een punt was zeker verdiend geweest. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
een belangrijke reden omdat bruins minder speelt omdat jullie praatjesmakers hem altijd afkeuren en geen vertrouwen geven en hem uitfluiten. daar word je niet beter van hij is nog jong! en heeft absoluut talent |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Een punt tegen Sparta is niet genoeg! Moeten er vol tegenaan, alleen dan kan je 3 punten pakken. En hopen dat het eens meezit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
1-0 zeg ik, vond Leerdam en Nieveld overigens aardig spelen achterin. |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1-2 en ik help met de sloop van het maasgebouw.......... |
|
|
|
|
JL
|
|
|
Wacht nog maar ff met slopen want voorlopig hebben we ook nog geen nieuw stadion. Denk dat de drie punten voor de verandering weer eens in de kuip blijven woensdag, we winnen met 2-0.
Vond trouwens dat we met Tomasson erbij een stuk dreigender waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door JL -- |
|
|
|
|
daag gj
|
|
|
hou mijn hart vast voor de komende 3 wedstrijden, ben bang dat het maar 1 punt gaat opleveren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er alle vertrouwen in dat we sparta van de mat spelen woensdag. Ik verwacht als JDT speelt we in ieder geval een stuk meer strijd en balans in het team hebben. Gio hopelijk terug en de cler terug. Dan speel je al een stuk anders.
Trouwens heel veel hulde aan de jonkies gisteren, ik heb van ze genoten. En met het resultaat van jong feyenoord deze week heb ik zeker vertrouwen in de toekomst.
Nu alleen graag nog het heden op niveau :) |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Tomasson in de basis, wellicht kan makaay dan wel scoren of Tomasson. Als wij niet scoren dan weet je het............ dan valt hij als zoveel keren aan de andere kant. Is al eens eerder gebeurt tegen sparta, maar ook 2x NEC, de Graafschap enz enz. Wij moeten snel scoren anders krijg je gewoon net zoals alle andere keren de deksel op de neus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2009 - 16:24 schreef Ronneke het volgende:Tomasson in de basis, wellicht kan makaay dan wel scoren of Tomasson. Als wij niet scoren dan weet je het............ dan valt hij als zoveel keren aan de andere kant. Is al eens eerder gebeurt tegen sparta, maar ook 2x NEC, de Graafschap enz enz. Wij moeten snel scoren anders krijg je gewoon net zoals alle andere keren de deksel op de neus. Ik zie het met vertrouwen tegemoet, starten met JDT is automatisch meer aanvallend vermogen en slimheid in het team! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mijn hoop is inderdaad op Tomasson gevestigd. Ik hoop dat hij wat meer voetbalvernuft in de ploeg krijgt. Hij kan een hele belangrijke speler zijn voor ons. Zeker de komende tijd. |
|
|
|
|
gjw
|
|
|
|
|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Vermoedelijke opstellingen: Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar. Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2009 - 17:40 schreef Het-Legioen.nl het volgende:Vermoedelijke opstellingen:Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar. Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee. zou t geen optie zijn om Fer voor El Ahmadi te laten spelen?? beetje body op t middenveld , en met t duo wijnaldum/fer op t middenveld als blok speelde Feyenoord zijn beste (en enige echt goede) wedstrijd : tegen Ajax! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2009 - 17:40 schreef Het-Legioen.nl het volgende:Vermoedelijke opstellingen:Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar. Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee. Blijf het vreemd vinden als je naar bepaalde opstellingen kijk zo ook die van jou.Kwa namen is het toch een heel mooi elftal ,toch gek dat het er niet uit komt.En dan zijn Vlaar de Guzman Landzaat e Cler en Gio niet eens van de partij... |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Hopelijk let TimmertjeKlemvast vandaag een beetje op Pieckenhage tegen 020. Die kerel is heer en meester in zijn elfmetergebied. |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
3-3 o o o o o timmer toch weer een blunder |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
quote: Als dat dan maar bij Ajax is! |
|
|
|
|
kikker
|
|
|
quote: Jji gelooft echt in sprookjes, ik gok op 2-1. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: maakt mij niet uit, zolang we maar meer scoren dan de tegenstander! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op de 1 of andere manier denk ik dat we de kommende tijd onverwachts de nodige puntjes gaan pakken.Zelfs de klassieker kan nog wel eens verassend uitpakken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2009 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op de 1 of andere manier denk ik dat we de kommende tijd onverwachts de nodige puntjes gaan pakken.Zelfs de klassieker kan nog wel eens verassend uitpakken. ZIE HET HEEL GRAAG GEBEUREN! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Komt goed let maar op Feyenoord doet ons verassen. |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij ontsnapt uit een sprookjespark |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
volendam wordt nog een moeilijke wedstrijd laat staan morgen we hebben een elftal dat stuurloos is geen scorend vermogen de ballen vliegen er heel makkelijin achterin kortom volgend jaar jupiler league jammer maar helaas |
|
|
|