BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta aanstaande Woensdag...

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 01 februari 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Wordt een alles of niets wedstrijd. Als we weer verliezen komen we echt in de degradatiezone....

Wat wordt het?
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 18:22   quote  deeplink  
1-2
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 01 februari 2009 - 18:22   quote  deeplink  
en zonder Vlemmings winnen we
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 februari 2009 - 18:25   quote  deeplink  
Hoop alles ,maar denk niets. Moet snel een nieuwe coach komen. Een met een drastische nieuwe aanpak. Beginnen met Timmer, Lucius, Greene uit de selectie te zetten. Bruins mag warm draaien bij de beloftes en zich aan het einde van het seizoen weer even laten zien. Dan nog drama, ook dag Luigi. Moet ook zeggen dat het ook niet mee zit ook. Blessures blijven ook maar komen. hebben inderdaad niet een keer met zelfde team kunnen aantreden zo'n beetje. Hoop in ieder geval ook snel op twee spitsen systeem. Maar weer met zijn allen achter de club gaan staan en het beste er van hopen woensdag.
2-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Feyenoord till i die --
schiedam
 schiedam - zondag 01 februari 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 18:22 schreef antoniorijen het volgende:
en zonder Vlemmings winnen we
tuurlijk geef hem maar de schuld lekker makkelijk !!
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 01 februari 2009 - 19:56   quote  deeplink  
4-3
jjh
 jjh - zondag 01 februari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Als we dezelfde instelling hebben als vandaag dan winnen we gewoon. Er was veel strijd te zien en ik vond de jongelingen ook goed spelen. Helaas gaan we in de allerlaatste minuut in de fout bij de onterechte vrije trap maar een punt was zeker verdiend geweest.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 01 februari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
een belangrijke reden omdat bruins minder speelt omdat jullie praatjesmakers hem altijd afkeuren en geen vertrouwen geven en hem uitfluiten.
daar word je niet beter van
hij is nog jong!
en heeft absoluut talent
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 01 februari 2009 - 20:25   quote  deeplink  
Een punt tegen Sparta is niet genoeg! Moeten er vol tegenaan, alleen dan kan je 3 punten pakken. En hopen dat het eens meezit.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 20:33   quote  deeplink  
1-0 zeg ik, vond Leerdam en Nieveld overigens aardig spelen achterin.
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
4-0
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
1-2 en ik help met de sloop van het maasgebouw..........
JL
 JL - zondag 01 februari 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Wacht nog maar ff met slopen want voorlopig hebben we ook nog geen nieuw stadion.
Denk dat de drie punten voor de verandering weer eens in de kuip blijven woensdag, we winnen met 2-0.

Vond trouwens dat we met Tomasson erbij een stuk dreigender waren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door JL --
daag gj
 daag gj - maandag 02 februari 2009 - 07:06   quote  deeplink  
hou mijn hart vast voor de komende 3 wedstrijden, ben bang dat het maar 1 punt gaat opleveren!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 08:04   quote  deeplink  
Ik heb er alle vertrouwen in dat we sparta van de mat spelen woensdag.
Ik verwacht als JDT speelt we in ieder geval een stuk meer strijd en balans in het team hebben. Gio hopelijk terug en de cler terug. Dan speel je al een stuk anders.

Trouwens heel veel hulde aan de jonkies gisteren, ik heb van ze genoten. En met het resultaat van jong feyenoord deze week heb ik zeker vertrouwen in de toekomst.

Nu alleen graag nog het heden op niveau :)
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 03 februari 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Tomasson in de basis, wellicht kan makaay dan wel scoren of Tomasson. Als wij niet scoren dan weet je het............ dan valt hij als zoveel keren aan de andere kant. Is al eens eerder gebeurt tegen sparta, maar ook 2x NEC, de Graafschap enz enz. Wij moeten snel scoren anders krijg je gewoon net zoals alle andere keren de deksel op de neus.
sevillana
 sevillana - dinsdag 03 februari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 16:24 schreef Ronneke het volgende:
Tomasson in de basis, wellicht kan makaay dan wel scoren of Tomasson. Als wij niet scoren dan weet je het............ dan valt hij als zoveel keren aan de andere kant. Is al eens eerder gebeurt tegen sparta, maar ook 2x NEC, de Graafschap enz enz. Wij moeten snel scoren anders krijg je gewoon net zoals alle andere keren de deksel op de neus.
Ik zie het met vertrouwen tegemoet, starten met JDT is automatisch meer aanvallend vermogen en slimheid in het team!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
Mijn hoop is inderdaad op Tomasson gevestigd. Ik hoop dat hij wat meer voetbalvernuft in de ploeg krijgt. Hij kan een hele belangrijke speler zijn voor ons. Zeker de komende tijd.
gjw
 gjw - dinsdag 03 februari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
3-0
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 03 februari 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar.
Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 03 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 17:40 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar.
Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee.
zou t geen optie zijn om Fer voor El Ahmadi te laten spelen?? beetje body op t middenveld , en met t duo wijnaldum/fer op t middenveld als blok speelde Feyenoord zijn beste (en enige echt goede) wedstrijd : tegen Ajax!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 februari 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 17:40 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Nieveld, Hofland, Leerdam; El Ahmadi, Tomasson, Wijnaldum; Slory, Makaay en Biseswar.
Sparta Rotterdam: Varkevisser; Vermes, Jaggy, Promes, Slijngard; Falkenburg, Slot, Strootman; Poepon, Rose en Godee.
Blijf het vreemd vinden als je naar bepaalde opstellingen kijk zo ook die van jou.Kwa namen is het toch een heel mooi elftal ,toch gek dat het er niet uit komt.En dan zijn Vlaar de Guzman Landzaat e Cler en Gio niet eens van de partij...
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 03 februari 2009 - 20:58   quote  deeplink  
Hopelijk let TimmertjeKlemvast vandaag een beetje op Pieckenhage tegen 020. Die kerel is heer en meester in zijn elfmetergebied.
Mike-Fr
 Mike-Fr - dinsdag 03 februari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
3-3
o o o o o timmer toch
weer een blunder
Peer
 Peer - dinsdag 03 februari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 07:06 schreef daag gj het volgende:
hou mijn hart vast voor de komende 3 wedstrijden, ben bang dat het maar 1 punt gaat opleveren!
Als dat dan maar bij Ajax is!
kikker
 kikker - dinsdag 03 februari 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:42 schreef LOBBES het volgende:
4-0
Jji gelooft echt in sprookjes, ik gok op 2-1.
sevillana
 sevillana - dinsdag 03 februari 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 21:44 schreef kikker het volgende:

[..]

Jji gelooft echt in sprookjes, ik gok op 2-1.
maakt mij niet uit, zolang we maar meer scoren dan de tegenstander!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 februari 2009 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 21:53 schreef sevillana het volgende:

[..]

maakt mij niet uit, zolang we maar meer scoren dan de tegenstander!
Op de 1 of andere manier denk ik dat we de kommende tijd onverwachts de nodige puntjes gaan pakken.Zelfs de klassieker kan nog wel eens verassend uitpakken.
sevillana
 sevillana - dinsdag 03 februari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier denk ik dat we de kommende tijd onverwachts de nodige puntjes gaan pakken.Zelfs de klassieker kan nog wel eens verassend uitpakken.
ZIE HET HEEL GRAAG GEBEUREN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 03 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 22:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

ZIE HET HEEL GRAAG GEBEUREN!
Komt goed let maar op Feyenoord doet ons verassen.
LOBBES
 LOBBES - dinsdag 03 februari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 21:44 schreef kikker het volgende:

[..]

Jji gelooft echt in sprookjes, ik gok op 2-1.
Volgens mij ben jij ontsnapt uit een sprookjespark
colombiaan
 colombiaan - dinsdag 03 februari 2009 - 23:27   quote  deeplink  
volendam wordt nog een moeilijke wedstrijd laat staan morgen we hebben een elftal dat stuurloos is geen scorend vermogen de ballen vliegen er heel makkelijin achterin kortom volgend jaar jupiler league jammer maar helaas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Sparta aanstaande Woensdag...









0.0073318