BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fraser kandidaat assistent bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 01 februari 2009 - 18:46
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Fraser kandidaat assistent bij Feyenoord (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 01 februari 2009 - 18:48   quote  deeplink  
Fraser kandidaat assistent bij Feyenoord

Henk Fraser is een van de mogelijke trainers die Mario Been volgend seizoen bij Feyenoord gaat assisteren. Been liet na afloop van het duel tussen NEC en Feyenoord doorschemeren dat naast Pierre van Hooijdonk ook de naam van Fraser aan het lijstje vanzijn mogelijke assistenten kan worden toegevoegd.

De huidige coach van NEC zei ook dat er een streep kan door de naam van Ben Wijnstekers als elftalleider. Dat is volgens de oefenmeester niet aan de orde.

Bron: RTV Rijnmond
Servano
 Servano - zondag 01 februari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Zo´n iemand hebben we wel nodig bij Feyenoord, iemand die de verdedigers is wakkerschud en de basisregels van het verdedigen opnieuw aanleert. Hoe dat elke keer staat bij dode spelmomenten, dramatisch gewoon. Het is dus echt niet altijd Timmer z´n schuld, hoewel hij allang gestopt zou moeten zijn (In de zomer Tim Krul mits er geld is?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door Servano --
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Waarom blijft iedereen nou om een nieuwe keeper janken, we hebben Mulder en darley
Pietje1
 Pietje1 - zondag 01 februari 2009 - 20:53   quote  deeplink  
ik roep al heeel lang dat er een verdediger trainer moet komen. wle een spitsentrainer, nou ja van welk niveau... Lammers?? Maar het probleem zit hem al jaren in de verdediging!!!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 februari 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Ik zou Fraser liever nu weer in de verdediging zien
sevillana
 sevillana - zondag 01 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 20:53 schreef Pietje1 het volgende:
ik roep al heeel lang dat er een verdediger trainer moet komen. wle een spitsentrainer, nou ja van welk niveau... Lammers?? Maar het probleem zit hem al jaren in de verdediging!!!
De verdediging? Dat dacht ik ook ja!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

De verdediging? Dat dacht ik ook ja!
In de verdediging worden fouten gemaakt ,op het middenveld wordt de strijd te veel verloren.En in de aanval wordt niet gescoord.Ik heb het idee dat de problemen meer zijn dan alleen de verdediging????
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 21:51   quote  deeplink  
Misschien hebben we gewoon een goede trainer nodig.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 01 februari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:51 schreef hotjumper het volgende:
Misschien hebben we gewoon een goede trainer nodig.
Die Lucius en Timmer durft te passeren (zoals ook al onze tegenstanders doen)en de spelers spelplezier en teamspirit kan teruggeven.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 09:51   quote  deeplink  
Goede trainer krijgen we per volgend seizoen, dus dat probleem is opgelost. Israels is toch scout van Feyenoord? Even globaal gesteld, ik vind de scouting niet denderend, dus hij zal er ook niet geweldig in zijn. Kan hij dan niet beter per direct naar het trainingsveld gestuurd worden en de verdedigers wat bijbrengen? Dat moet toch meer opleveren dan die scouting? Is hij z'n geld misschien echt waard.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 09:57   quote  deeplink  
heb vaak het idee dat Israel nog te vaak refereerd aan zijn eigen carriere. Ik denk dat ie spelers die niet met afgezakte kousen spelen en 1x per wedstrijd een doodschop geven al gauw niet goed genoeg vind. maar daar kan ik volkomen naast zitten want ik heb geen idee wat die man eigenlijk echt doet.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 10:14   quote  deeplink  
dat van die afgezakte kousen mag hij van mij achterwege laten, maar die lieve instelling er een beetje afschaven, mijn zegen heeft hij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door Els --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Mogen ze ook wel wat slimmer gemaakt worden. Anders gaat t weer kaarten regenen.
Spelers maken tegenwoordig veel te opzichtig overtredingen..
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 10:34   quote  deeplink  
Daar nemen we dan de Wolf voor. Als hij een overtreding maakte, kreeg Fraser rood, dus iemand die dat lukt, moet een meester zijn in het verbloemen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
hahahahahaha

maarja waar vindt je nog een beetje een schaver voor op het middenveld...
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:01 schreef hotjumper het volgende:
hahahahahaha

maarja waar vindt je nog een beetje een schaver voor op het middenveld...
klinkt misschien raar.. maar ik zou eens gaan scouten in de jupiler league... daar is t elke week bikkelen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:08 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klinkt misschien raar.. maar ik zou eens gaan scouten in de jupiler league... daar is t elke week bikkelen.
Zo raar is dat niet hoor
Moisander kwam van Zwolle
Is wel gelijk één van de beste verdedigers in de Eredivisie
Zelfde geldt voor de Zeeuw (met uitzondering van vorig seizoen)
Ook Nick van der Velden doet het niet slecht

Het is afgezaagd maar Feyenoord moet Botthegin halen
En er lopen vast nog wel een paar jonge verdedigers rond die de overstap wel aankunnen
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Een schaver op het middenveld, hmmm, heeft onze Bertje niet ergens een schoonzoon lopen?
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 02 februari 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 09:51 schreef Els het volgende:
Goede trainer krijgen we per volgend seizoen, dus dat probleem is opgelost. Israels is toch scout van Feyenoord? Even globaal gesteld, ik vind de scouting niet denderend, dus hij zal er ook niet geweldig in zijn. Kan hij dan niet beter per direct naar het trainingsveld gestuurd worden en de verdedigers wat bijbrengen? Dat moet toch meer opleveren dan die scouting? Is hij z'n geld misschien echt waard.
Om te scouten hoeft niet ver te worden gezocht. Op Varkenoord in de A1 loopt een en ander rond ook verdedigers.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:23 schreef Els het volgende:
Een schaver op het middenveld, hmmm, heeft onze Bertje niet ergens een schoonzoon lopen?
ongetwijfeld, maar goed, Feyenoord kennende scouten ze dan weer net de half invalide blinde schoonzoon van Bertje ipv Von Bommel.
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 16:15   quote  deeplink  
We hadden in een ver verleden ook Kwidama en nog zo'n prutser, dus ik begrijp je punt.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 februari 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 11:39 schreef Marioscenario het volgende:

[..]

Om te scouten hoeft niet ver te worden gezocht. Op Varkenoord in de A1 loopt een en ander rond ook verdedigers.
We hebben verdedigers nodig die er gelijk kunnen staan
Van die jongens in de A1 kun en mag je niet verwachten dat ze er gelijk staan
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Ostlund, Gyan, Loovens, Zuiverloon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Fraser kandidaat assistent bij Feyenoord









0.0062589