BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalgoden hebben het oordeel al geveld.... Feyenoord zal degraderen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 februari 2009 - 21:02   quote  deeplink  
De miljonairs waarvan het merendeel binnengebracht is door, ´tel je vingers na als je me een hand hebt gegeven´, Haagse Rob J. die de hardwerkende GJ Verbeek eruit hebben gewerkt zijn Feyenoord naar de verdommenis aan het helpen. Of Timmer, Hofland, GJ Verbeek of de paus zegt hoe er bij hoge ballen verdedigd moet worden... het maakt niet uit.

Zoals Makaay over het veld gaat is natuurlijk schandalig en het gebrek aan fitheid van de afgelopen weken geeft te denken en kan niet anders dan resulteren in nacompetitie voor promotie degradatie.

Geluk dwing je als spelersgroep af door keihard te trainen en in het veld hard te werken en opofferingsgezind te zijn voor elkaar. Weinig hiervan is terug te vinden bij de huidige selectie en het is daarom schandalig dat de Raad van Commissarissen de directie gedwongen heeft Gertjan Verbeek te ontslaan, want eenieder kan zien dat bij deze spelers de kunde, de wil en de inzet ontbreekt om er iets van te maken.

Alle afkoopsommen moeten worden verhaald op de spelers en raad van commissarissen.

1 voordeel is er als Feyenoord is gedegradeerd. De club kan dan op basis van afdaling in de onderste regionen van het betaald voetbal ontslag aanvragen voor de rommelaars uit de stal van Rob Jansen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Hahaha doe niet zo raar joh.Jij bent echt een dwaas een sportdwaas!!!Tegen wil en dank maar eens de parool in de fik steken.Daar knap je vast van op.Neem een abonement op het AD daar knap je misschien van op.
daag gj
 daag gj - zondag 01 februari 2009 - 21:11   quote  deeplink  
tsja ik mag hopen dat het geen feit gaat worden, maar de waarheid is dat we na Sparta en Groningen wel op 16de of 17de plaats kunnen staan, wat zijn we diep gezonken en waar eindigt dit zeg!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 februari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Feyenoord staat nog maar 3 punten voor op plaats 16 volgens mij en de manier waarop ze spelen gaat echt geen punten opleveren. Het doet me echt pijn maar ik denk dat als er niet radicaal wordt ingegrepen in de spelersgroep het van kwaad tot erger wordt. Sinds het vertrek van Verbeek is er in 4 wedstrijden 2x gescoord en hebben ze reeds 8 doelpunten tegen. Kansen worden nauwelijks gecreeerd en de conditie loopt zienderogen terug.
King Yvo
 King Yvo - zondag 01 februari 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Wij zullen nooit degraderen alles komt goed
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:14 schreef sportdwaas het volgende:
Feyenoord staat nog maar 3 punten voor op plaats 16 volgens mij en de manier waarop ze spelen gaat echt geen punten opleveren. Het doet me echt pijn maar ik denk dat als er niet radicaal wordt ingegrepen in de spelersgroep het van kwaad tot erger wordt. Sinds het vertrek van Verbeek is er in 4 wedstrijden 2x gescoord en hebben ze reeds 8 doelpunten tegen. Kansen worden nauwelijks gecreeerd en de conditie loopt zienderogen terug.
Klopt helemaal en als je dan het balletje ziet die Makaay op goal schiet moet ik bijna lachen van gekte want kwaad kan ik al bijna niet meer worden.Het balletje dat Roy simpel binnen had kunnen houden gaat zo knullig over de achterlijn sjonge jonge jonge.Maar sportdwaas neem afscheid van het parool want daar wordt je toch helemaal triest van.Dat ligt in je eigen handen hahaha.
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 01 februari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Als je dan ook weer leest dat Henk Timmer uit gekkigheid een bal in de warming-up keihard naar Gio schopt waardoor die ook al weer niet mee kan doen dan moet het iedere gelovige toch duidelijk zijn.... verhuur die idioot aan FC Dordrecht of zo..

pfff
Smurfjuh
 Smurfjuh - zondag 01 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:11 schreef daag gj het volgende:
tsja ik mag hopen dat het geen feit gaat worden, maar de waarheid is dat we na Sparta en Groningen wel op 16de of 17de plaats kunnen staan, wat zijn we diep gezonken en waar eindigt dit zeg!
Van Sparta zullen ze wel winnen woensdag en als dat gebeurt krijgen ze misschien weer zelfvertrouwen waardoor ze kans maken tegen groningen. Feyenoord zal zeker niet degraderen, het komt allemaal wel goed
damien
 damien - zondag 01 februari 2009 - 21:28   quote  deeplink  
timmer rot alsjeblieft op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:25 schreef sportdwaas het volgende:
Als je dan ook weer leest dat Henk Timmer uit gekkigheid een bal in de warming-up keihard naar Gio schopt waardoor die ook al weer niet mee kan doen dan moet het iedere gelovige toch duidelijk zijn.... verhuur die idioot aan FC Dordrecht of zo..

pfff
Tja jongen als de lamme de blinde al niet meer kan helpen he.En dan wordt er hier gezegt dat we woensdag wel even van Sparta winnen???Die vond ik dus helemaal niet zo slecht tegen AZ.Zondag Groningen ..............................................................................................................Ik hou er maar over op want anders kan ik niet meer slapen zo.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Ze moeten die jonge gasten gewoon laten spelen, die gingen er tenminste voor...
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2009 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:
Ze moeten die jonge gasten gewoon laten spelen, die gingen er tenminste voor...
Die (hoe gek t ook mag klinken) hebben de durf nog wel. Die voelen niet de druk van het moeten presteren. Die zijn slechts zenuwachtig omdat ze met het "grote" Feyenoord 1 mee mogen doen. Dat kan je van je af voetballen, die andere druk nauwelijks. Dat gaat slechts door resultaten weg.
PVDD
 PVDD - maandag 02 februari 2009 - 08:30   quote  deeplink  
Laat ons hopen dat hetzelfde gebeurt als bij AZ vorig en dit jaar. Dus gewoon vlug veilig zijn en dan een goed volgend seizoen. Van Eufa cup voetbal durf ik dit seizoen niet eens te dromen.
wderuit
 wderuit - maandag 02 februari 2009 - 09:43   quote  deeplink  
als Don Leo niet snel komt, wordt Di Mario volgend seizoen kampioen v/d eerste divies
Els
 Els - maandag 02 februari 2009 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:50 schreef hotjumper het volgende:
Ze moeten die jonge gasten gewoon laten spelen, die gingen er tenminste voor...
Hebben tegen Poznan gespeeld. Hoe was het resultaat ook al weer? Als ze vlammend gespeeld hebben en gewonnen, heb je een punt. Anders....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2009 door Els --
Maximus
 Maximus - maandag 02 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:25 schreef sportdwaas het volgende:
Als je dan ook weer leest dat Henk Timmer uit gekkigheid een bal in de warming-up keihard naar Gio schopt waardoor die ook al weer niet mee kan doen dan moet het iedere gelovige toch duidelijk zijn.... verhuur die idioot aan FC Dordrecht of zo..

pfff
is die gio van suiker dan?
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 februari 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Ik denk dat feyenoord tot de laatste wedstrijd moet knokken tegen nacompetitie voor degradatie. Dit elftal is niet beter dan vitesse, ado, sparta, roda jc en zelfs volendam. Te jong, te onervaren, niet ingespeeld op elkaar en de oude kloten lopen allemaal op krukken. Woensdag is d-day voor feyenoord tegen degradatie.
Vak Q
 Vak Q - maandag 02 februari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt helemaal en als je dan het balletje ziet die Makaay op goal schiet moet ik bijna lachen van gekte want kwaad kan ik al bijna niet meer worden.Het balletje dat Roy simpel binnen had kunnen houden gaat zo knullig over de achterlijn sjonge jonge jonge.Maar sportdwaas neem afscheid van het parool want daar wordt je toch helemaal triest van.Dat ligt in je eigen handen hahaha.
Jij lult lekker,maar denk je niet dat het veld er iets mee te maken had.
Maar dat neemt niet weg dat onze vriend Slory en zeker Biseswar ook hadden moeten scoren maar daar praat je niet over,alleen de oudere afzeiken is toch niet voldoende.
fey21
 fey21 - maandag 02 februari 2009 - 23:27   quote  deeplink  
en toch meen ik dat we bij de eerste 9 eindigen...
let maar op... nu gaat het nog stroef, maar over 2 wedstrijden gaan we weer echt punten pakken!
jullie zullen mij wel voor gek verklaren, maar het zal goedkomen.

geef die Timmer, Hofland en De Cler wat meer vertrouwen...
zij zijn diegene die het nu moeten doen.
En ze kunnen het alledrie, dat hebben ze eerder al bewezen...
Vak Q
 Vak Q - dinsdag 03 februari 2009 - 00:06   quote  deeplink  
Schei nou uit om iedere keer te gaan zeiken op Timmer of Hofland of welke oudere speler dan ook,we zitten nu in een fase dat er weer gewerkt wordt door iedereen en dat we nu moeten hopen dat het kwartje een keer naar de goede kant valt.
Dat zou een hoop vertrouwen geven voor de rest van de competitie om toch nog in het linker rijtje terecht te komen.
We moeten nu punten gaan pakken met welke spelers dan ook en aan de Wolf vragen om de middenvelders en verdedigers te leren hoe je in de laatste minuut kan voorkomen dat een speler van 1m 50 een vrije trap vrij kan inkoppen op 7 meter van het doel.
Einstein
 Einstein - dinsdag 03 februari 2009 - 08:15   quote  deeplink  
God bestaat niet en Feyenoord degradeert niet. Zo simpel is het....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 09:44 schreef Els het volgende:

[..]

Hebben tegen Poznan gespeeld. Hoe was het resultaat ook al weer? Als ze vlammend gespeeld hebben en gewonnen, heb je een punt. Anders....
Niet mee eens wat jij zegt. Die jonkies leren van hun fouten. De ouwertjes gaan er alleen maar slechter en slechter van voetballen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2009 - 23:27 schreef fey21 het volgende:
en toch meen ik dat we bij de eerste 9 eindigen...
let maar op... nu gaat het nog stroef, maar over 2 wedstrijden gaan we weer echt punten pakken!
jullie zullen mij wel voor gek verklaren, maar het zal goedkomen.

geef die Timmer, Hofland en De Cler wat meer vertrouwen...
zij zijn diegene die het nu moeten doen.
En ze kunnen het alledrie, dat hebben ze eerder al bewezen...
Timmer kon het zeker voor hij AOW had.
KKL
 KKL - dinsdag 03 februari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
Met alleen hard werken red je het ook niet.

Ik zou weleens een knappe aanval willen zien waar een gedachte achter zit.
Het is nu alleen maar toevalsvoetbal.

En alleen maar met toeval win je weleens toevallig of niet.
Els
 Els - dinsdag 03 februari 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 09:25 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Niet mee eens wat jij zegt. Die jonkies leren van hun fouten. De ouwertjes gaan er alleen maar slechter en slechter van voetballen.
Waar baseer je dat op?
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 februari 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 11:13 schreef Els het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op het feit dat Slory weer een 100% kans miste, maar hij gaat het nog leren!!!
Els
 Els - dinsdag 03 februari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
vreemd argument
salemi
 salemi - dinsdag 03 februari 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Mensen, laat je niet meeslepen in je teleurstelling. 90 minuten lang de nul gehouden in Nijmegen? Welke club kan dat zeggen. Door een stomme fout in de allerlaatste minuut krijg je dat ene punt niet mee. Plus dat je nog kansen hebt gehad op de overwinning. Als die balletjes er nu eens ingevlogen waren? dan win je gewoon daar, Mario Been of niet. En Timmer heeft er toch weer een paar uitgehouden met goede reddingen. Natuurlijk moet je nu van Sparta en Groningen winnen. Maar waarom niet. Heb je ADO - Groningen nog gezien? Groningen heeft practisch de hele wedstrijd met hun kont in eigen doel gestaan. Waar zijn we bang voor? Steun je club nou eens een keer, in plaats van dat zinloze gekanker.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 11:13 schreef Els het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op het feit dat de gevestigde orde er het hele seizoen nog niet beter op is gaan voetballen. (eerder slechter) terwijl de jonkies naar mijn mening zich goed ontwikkelen. En het is een feit dat een jonge speler nog veel zal leren en een oude op een gegeven moment tot stilstand komt. En daarna gaan de oudere zelfs achteruit. (Timmer, Lucius bijv.)
schiedam
 schiedam - dinsdag 03 februari 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 15:11 schreef salemi het volgende:
Mensen, laat je niet meeslepen in je teleurstelling. 90 minuten lang de nul gehouden in Nijmegen? Welke club kan dat zeggen. Door een stomme fout in de allerlaatste minuut krijg je dat ene punt niet mee. Plus dat je nog kansen hebt gehad op de overwinning. Als die balletjes er nu eens ingevlogen waren? dan win je gewoon daar, Mario Been of niet. En Timmer heeft er toch weer een paar uitgehouden met goede reddingen. Natuurlijk moet je nu van Sparta en Groningen winnen. Maar waarom niet. Heb je ADO - Groningen nog gezien? Groningen heeft practisch de hele wedstrijd met hun kont in eigen doel gestaan. Waar zijn we bang voor? Steun je club nou eens een keer, in plaats van dat zinloze gekanker.
eindelijk een x wijze woorden hier op het forum !!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 februari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 15:11 schreef salemi het volgende:
Mensen, laat je niet meeslepen in je teleurstelling. 90 minuten lang de nul gehouden in Nijmegen? Welke club kan dat zeggen. Door een stomme fout in de allerlaatste minuut krijg je dat ene punt niet mee. Plus dat je nog kansen hebt gehad op de overwinning. Als die balletjes er nu eens ingevlogen waren? dan win je gewoon daar, Mario Been of niet. En Timmer heeft er toch weer een paar uitgehouden met goede reddingen. Natuurlijk moet je nu van Sparta en Groningen winnen. Maar waarom niet. Heb je ADO - Groningen nog gezien? Groningen heeft practisch de hele wedstrijd met hun kont in eigen doel gestaan. Waar zijn we bang voor? Steun je club nou eens een keer, in plaats van dat zinloze gekanker.
Mijn club steunen doe ik in het stadion. Weet niet hoe jij er bij komt dat iemand die negatief is over de gang van zaken dat die zijn club niet steunt. Nogmaals steunen doe je in het stadion. Ga er telkens schor weg. Heeft ons trouwens niet veel geholpen.
aadje2
 aadje2 - dinsdag 03 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
We moeten die gasten steunen en niet afzeiken dat deden we ook niet met zijn allen toen ze de beker omhoog hielden
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 februari 2009 - 18:13   quote  deeplink  
dat seizoen heb ik genoeg te zeiken gehad...
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 03 februari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
onzin topic...
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 03 februari 2009 - 18:52   quote  deeplink  
hand in hand kameraden hand in hand voor FEYENOORD 1
Els
 Els - woensdag 04 februari 2009 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 17:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Op het feit dat de gevestigde orde er het hele seizoen nog niet beter op is gaan voetballen. (eerder slechter) terwijl de jonkies naar mijn mening zich goed ontwikkelen. En het is een feit dat een jonge speler nog veel zal leren en een oude op een gegeven moment tot stilstand komt. En daarna gaan de oudere zelfs achteruit. (Timmer, Lucius bijv.)
Een mens is nooit te oud om te leren, dat geloof ik oprecht. Daarnaast zal een oudere speler cq mens lichamelijke achteruitgang kunnen compenseren met meer inzicht, en je techniek, dat hou je. Ik geloof echt niet, dat Makaay nou zoveel slechter is als 3 , 4 jaar geleden. Alleen wordt hij nu verkeerd ingezet. Hij rendeert beter in een ander systeem. Hetzelfde geldt voor De Cler. Ik vond het vorig jaar 1 van de verstandigste aankopen van Feyenoord, en nu lijkt hij geeneens met de C'tjes mee te kunnen. Wat is er in vredesnaam gebeurd? En kom nou niet met de Skihut aanzetten, want dat is achterhaalde onzin van die snavel van een Genee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 februari 2009 - 10:05   quote  deeplink  
algehele malaise!!!!
Dick
 Dick - woensdag 04 februari 2009 - 10:42   quote  deeplink  
jullie zijn toch zo goed in het afzeiken van iedereen.
Dat was met van de Herik ook, deze man is vernederd tot op het been en jullie hebben hem op zijn Feyenoord hart getrapt.
Maar ik zeg jullie een ding Dit had onder v d Herik never nooit gebeurt.
En nu is het janken geblazen,Zielepoten om 12 rot miljoentjes schuld.
En wat hebben wij nu nog, veel meer schuld dan van de Herik ooit heeft gemaakt.
Welkom VVV en sorry Feyenoord dit had nooit hoeven te gebeuren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2009 - 12:50   quote  deeplink  
ach hoe typerend.. nu gaan we weer vervallen in vroeger was alles beter etc etc.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 04 februari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2009 - 10:42 schreef Dick het volgende:
jullie zijn toch zo goed in het afzeiken van iedereen.
Dat was met van de Herik ook, deze man is vernederd tot op het been en jullie hebben hem op zijn Feyenoord hart getrapt.
Maar ik zeg jullie een ding Dit had onder v d Herik never nooit gebeurt.
En nu is het janken geblazen,Zielepoten om 12 rot miljoentjes schuld.
En wat hebben wij nu nog, veel meer schuld dan van de Herik ooit heeft gemaakt.
Welkom VVV en sorry Feyenoord dit had nooit hoeven te gebeuren.
Voor alle duidelijkheid wijsneus, de schuld die Feyenoord nu heeft is opgebouwd in de GKL tijd. Zo'n slordige 35 miljoen. En hij heet niet voor niets de GKL, grote kale leugenaar. Je kan allemaal wel mooi praten maar als de waarheid omtrend de leningen en de schuld niet naar buiten was gekomen , hoe had Feyenoord er dan voor gestaan??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voetbalgoden hebben het oordeel al geveld.... Feyenoord zal degraderen









0.0060629