BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WAAR ZIJN ZE NOU ?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Een groepje oudere spelers hebben alles al mee gemaakt.
Verbeek moest weg want daar lag de fout.
Waar zijn ze nou met hun grote bek,dadelijk zijn het de supporters weer die ze niet steunen.
Hallooooooooo Hofland heb je al gebeld naar die meneer die je belde toen verbeek het niet goed deed ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waar ik een sprankje hoop vandaan moet halen????
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Zolang ze verbeeks billemaatje als trainer houden, wordt het niks.
LOBBES
 LOBBES - zondag 01 februari 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
Zolang ze verbeeks billemaatje als trainer houden, wordt het niks.
ja ja , het ligt niet aan die paar spelers.
Hebben ze nu ook de pers gebeld wie het fout doet
R()b
 R()b - zondag 01 februari 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Als je al een half seizoen aan het kloten bent met randzaken , en het na de winterstop een vervolg geeft...
Tjah ik vindt het dan niet zo gek hoor!
Waar het aan ligt , daar ligt het aan maar wat een bagger voetbal.
Besluiteloosheid is troef!!
Al zag ik vandaag een mooi lichtpunt in de vorm van Noricio Nieveld.
Kan een zeer zeer goede verdediger worden!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:55 schreef LOBBES het volgende:

[..]

ja ja , het ligt niet aan die paar spelers.
Hebben ze nu ook de pers gebeld wie het fout doet
Nee hij is net zo slecht als Verbeek alleen schijnt hij aardiger te zijn dus sparen ze hem denk ????
F.L.E
 F.L.E - zondag 01 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 21:52 schreef hotjumper het volgende:
Zolang ze verbeeks billemaatje als trainer houden, wordt het niks.
Idd, als je blijft voortborduren op een concept met Makaay als aanspeelpunt zonder een tweede spits blijft het kut. En als Makaay zo staat te ballen als vandaag moet je hem gewoon wisselen. Maar dat durt (V)lemmings niet.
agneovo
 agneovo - zondag 01 februari 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:07 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Idd, als je blijft voortborduren op een concept met Makaay als aanspeelpunt zonder een tweede spits blijft het kut. En als Makaay zo staat te ballen als vandaag moet je hem gewoon wisselen. Maar dat durt (V)lemmings niet.
dat is gelul want ik heb hem in de eerste 60 min geen normale bal zien krijgen...ik heb biseswar en slory geen enkele keer de achterlijn zien halen dus wat wil je dan als spits..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2009 door agneovo --
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 01 februari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Super Mario heeft weer de dag van zijn leven. Met zijn feyenoord hart staat hij net iets te uitbundig te juichen! Misschien realiseerd hij zich dat je in de Jupiler leaque eerder kampioen kan worden. Voor mij is het een droevige dag met als lichtpuntje de jeugd. De rest is toch onverkoopbaar.
F.L.E
 F.L.E - zondag 01 februari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:14 schreef agneovo het volgende:

[..]

dat is gelul want ik heb hem in de eerste 60 min geen normale bal zien krijgen...ik heb biseswar en slory geen enkele keer de achterlijn zien halen dus wat wil je dan als spits..
Zo, dus een spits kan alleen maar een bal krijgen vanuit de achterlijn? Makaay is juist het type spits die je met een steekbal probeert vrij te spelen op het moment dat hij van zijn verdediger wegloopt. Zo speelt Makaay al heel zijn leven, maar wij proberen er een soort Koevermans van te maken die ballen vanuit de zijkant moet inkoppen/ schieten
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:15 schreef Dubble O ms het volgende:
Super Mario heeft weer de dag van zijn leven. Met zijn feyenoord hart staat hij net iets te uitbundig te juichen! Misschien realiseerd hij zich dat je in de Jupiler leaque eerder kampioen kan worden. Voor mij is het een droevige dag met als lichtpuntje de jeugd. De rest is toch onverkoopbaar.
logisch dat Been juicht, de club waar hij trainer van is, scoort in de laatste minuut. Hij is godverdomme Hoffs of Makaay die niet juichen als ze tegen vitesse scoren, jankmuilen gedrag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:14 schreef agneovo het volgende:

[..]

dat is gelul want ik heb hem in de eerste 60 min geen normale bal zien krijgen...ik heb biseswar en slory geen enkele keer de achterlijn zien halen dus wat wil je dan als spits..
Dat is geen gelul want Makaay is een pure schaduwspits en is daar al jaren om bekend(het spook).Makaay rendeerd alleen met een diepe spits,is ook al jaren bekend.Waarom staat Mols vanaf minuut 1 niet naast hem??Vlemmings borduurd idd voort met het systeem van Verbeek.De conclusie is dus dat er boven Vlemmings geen voetbal no how meer is bij Feyenoord..
Beenhakker moet heeeeeeeeel snel komen.Kosten wat het kost.Poelman trek ff een miljoentje uit je eigen zak want je heb er toch een stuk of 70 geloof ik.Neem je verantwoording want ik begrijp niet waarom de RvC bestaat uit mensen zoals jou...........
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 februari 2009 - 22:29   quote  deeplink  
precies, verkeerde systeem voor deze spits.
agneovo
 agneovo - zondag 01 februari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
ja maar dan lig dus het probleem niet bij makaay maar bij onze middenvelders die geen bal bij hem kunnen krijgen..
Dubble O ms
 Dubble O ms - zondag 01 februari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

logisch dat Been juicht, de club waar hij trainer van is, scoort in de laatste minuut. Hij is godverdomme Hoffs of Makaay die niet juichen als ze tegen vitesse scoren, jankmuilen gedrag.
Kan het niet helpen. Ik blijf toch nog even doorjanken. Het doet namelijk erg zeer bij mij.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 01 februari 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Op deze manier komen we idd niet verder. Al geloof ik nog steeds, dat de kwaliteit van deze selectie goed genoeg zou moeten zijn voor het linkerrijtje. Vorig jaar stonden we met Kerst bovenaan! Met vrijwel dezelfde groep. Er moet alleen een trainer voor de groep staan die de juiste poppetjes op de juiste plaats zet en ze ook het plezier in het spelletje terug kan geven. Dat kon GJV niet en dat kan zijn kloon Vlemmings ook niet. Dus ingrijpen!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:32 schreef agneovo het volgende:
ja maar dan lig dus het probleem niet bij makaay maar bij onze middenvelders die geen bal bij hem kunnen krijgen..
Het licht aan het hele systeem/beleid.Weet je wie Makaay wel altijd goed kon vinden??Hofs dus laten we die maar verhuren.....???
feyforlife
 feyforlife - zondag 01 februari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
Feyenoord mist een aanspeelpunt naast Mackaay. Mackaay heeft altijd gerendeerd in een tweespitsensysteem. Hij is geen aanspeelpunt en in feite speel je met een mannetje minder, daar kan Mackaay niets aan doen. Er is weer eens waardeloos gescout. In heel de voorhoede is er niemand die een bal vast kan houden zodat de rest bij kan sluiten. Daarnaast hebben we met El Ahmadi een mooiweervoetballer die voortdurend zijn man laat lopen of de duels niet aangaat...We moeten dit seizoen zo goed mogelijk doorkomen en hopen op een balvaste spits naast Mackaay, een bikkel op het middenveld en achterin natuurlijk meer degelijkheid...
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 februari 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:44 schreef feyforlife het volgende:
.... In heel de voorhoede is er niemand die een bal vast kan houden zodat de rest bij kan sluiten....
In de voorhoede staat helemaal niemand, omdat de enige spits die je hebt meestal staat mee te verdedigen of over het hele veld zwerft om eens een bal te krijgen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:22 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo, dus een spits kan alleen maar een bal krijgen vanuit de achterlijn? Makaay is juist het type spits die je met een steekbal probeert vrij te spelen op het moment dat hij van zijn verdediger wegloopt. Zo speelt Makaay al heel zijn leven, maar wij proberen er een soort Koevermans van te maken die ballen vanuit de zijkant moet inkoppen/ schieten
Helemaal mee eens!!!!! Twee spitsen systeem spelen of 2 man vlak achter Makaay. Voor het systeem wat nu gespeeld word moet je Koevermans inderdaad halen. Je moet het systeem spelen waar de grote mannen zich in thuis voelen. dan kan de jeugd er alleen maar iets van op steken. De kans is dan natuurlijk ook groot dat we dan eenss iets presteren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 februari 2009 - 22:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het licht aan het hele systeem/beleid.Weet je wie Makaay wel altijd goed kon vinden??Hofs dus laten we die maar verhuren.....???
ook weer helemaal eens.
Ronneke
 Ronneke - maandag 02 februari 2009 - 22:58   quote  deeplink  
Tomasson bereikte makaay wel en is balvast. Hij kan makaay wel de ballen geven zoals hij ze wil hebben. De jonge spelers komen ervaring en inzicht tekort om makaay te bedienen. Ik heb er woensdag een hard hoofd in en verwacht dat bijna alle ploegen van dit totaal verkrachte team kan winnen. Ziek, zwak, misselijk of geblesseerd. Wanneer stopt het?????
Vak Q
 Vak Q - dinsdag 03 februari 2009 - 00:12   quote  deeplink  
Als die EGO van een Biseswar nou niet zo blind alleen maar het doel opzoekt door naar binnen te gaan en dan schieten en de bal eerder afgeeft aan de spitsen dan kan het goed komen.
Wat er tegen NEC in ieder geval beter ging was het feit dat Slory voorin bleef bij corners en vrije trappen van NEC zodat de bal eerde naar voren gespeeld kon worden en dat hij er achter ging.
Alleen snapte ik niet waarom hij zo nodig er uit moest en dat Pedro er in kwam want dit was geen verbetering.
Slory had wel moeten scoren bij zijn kans maar je kan niet alles hebben.
Ik denk dat hij het tegen Sparta wel gaat doen.
KKL
 KKL - dinsdag 03 februari 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 00:12 schreef Vak Q het volgende:
Slory had wel moeten scoren bij zijn kans maar je kan niet alles hebben.
Ik denk dat hij het tegen Sparta wel gaat doen.
Gelukkig we kunnen weer rustig slapen.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 03 februari 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 09:30 schreef KKL het volgende:

[..]

Gelukkig we kunnen weer rustig slapen.
Zoals ze bij Feyenoord in de verdediging doen? Moet je wel oppassen voor nachtmerries.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 februari 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 09:30 schreef KKL het volgende:

[..]

Gelukkig we kunnen weer rustig slapen.
there's no rest for the wicked one!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WAAR ZIJN ZE NOU ?









0.0050480