BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V.Hanegem heeft vriend gevraagd Feyenoord te kopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 02 februari 2009 - 15:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

v.Hanegem heeft vriend gevraagd Feyenoord te kopen (Het-Legioen.nl)

Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 02 februari 2009 - 15:30   quote  deeplink  
v.Hanegem heeft vriend gevraagd Feyenoord te kopen

Onze bekende schaker Jeroen Piket werd veertig jaar en daarom was er voor hem een feestje georganiseerd in Monaco. Het was ten huize van Joop van Oosteren.

Joop had me gebeld of ik wilde overvliegen om Jeroen te verrassen. Nu vlieg ik niet graag, dus ben ik samen met Piet Buter even op en neer gereden. We hebben nu toch tijd genoeg. Het is wel geinig om daar in Monaco dan in zo’n Feyenoord-nest terecht te komen. Mijn vriend Joop is misschien wel de rijkste man in dat dorp. Ik heb hem daarom een paar keer gevraagd of hij Feyenoord wil kopen, maar elke keer als ik hem daar om vroeg, dollend natuurlijk, keek hij me een beetje lachend aan.

Het mooie aan Feyenoord-supporters is dat ze durven te lachen om de ellende van hun eigen club. Maar ook op een feestje in Monaco voel je hoe diep de liefde voor een club kan zitten, ook in barre tijden. Piket, zelf ook een topsporter, was op zijn veertigste als een kind zo blij met de Feyenoord-shirts die ik had meegebracht. Ik vond dat mooi om te zien.

Het voetbal van het afgelopen weekeinde heb ik vanwege mijn tripje niet kunnen zien, daarom beperk ik me hier tot twee opvallende zaken van de dagen daarvoor. Zo zag ik dat Marco van Basten een boete heeft gekregen omdat hij tegen FC Groningen het veld was opgelopen. Het doet me deugd dat Marco nu ook eens ontdekt hoe het met het niveau van een deel van de arbitrage is gesteld en wat dat voor impact op een clubtrainer kan hebben.

Hun fouten bepalen mede hoe lekker je in je dug out zit of juist niet. Vorig seizoen, toen hij nog bondscoach was, had ik een zelfde akkefietje in onze thuiswedstrijd tegen Heerenveen en ook ik kreeg een boete.

Een paar dagen later zei Marco in een televisieprogramma dat hij niet begreep waarom ik me druk had gemaakt en dat we in Nederland uitstekende scheidsrechters hebben. Hij mocht dat uiteraard zeggen, maar ik vond dat toen geen collegiale opmerking van de bondscoach.

Ik ben daarom nu blij dat de trainer van Ajax de toenmalige trainer van FC Utrecht achteraf beter begrijpt.

Verder was ik serieus verrast door het opstappen van Huub Stevens bij PSV. Ik vond het een raar moment. Was hij eerder gegaan, dan had ik het begrepen, maar nu was er toch niet iets wezenlijk anders aan de hand dan een maand geleden.

Het is wel heel jammer voor Huub dat het zo gelopen is. Hier is een echte clubman gesneuveld in zijn goede bedoelingen. Ik heb daar altijd moeite mee. En laat iedereen ophouden te zeggen dat je als trainer te veel van je club kan houden.

Voor een professional maakt die clubliefde niks uit. Hooguit doet het meer pijn als je niet slaagt, zoals nu bij Huub. Maar waar ik nog veel meer moeite mee heb, is met die spelers van PSV die nu zeggen dat ze het zo rot voor Huub vinden. Hou toch eens op zeg. Als je begaan bent met Stevens, dan steun je hem ook in de wedstrijden en op de trainingen. Ik heb een hekel aan dat schijnheilige gedoe bij een topclub.

Bron: AD Sportwereld
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 februari 2009 - 16:05   quote  deeplink  
niet doen!!!! eerst maar eens kijken wat er gebeurt met Been aan het roer.
Dubbel V
 Dubbel V - maandag 02 februari 2009 - 19:46   quote  deeplink  
Niet kopen, maar gewoon een miljoentje of 15 schenken. Doe ik er een eurootje of 15 bij!
schiedam
 schiedam - maandag 02 februari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
broodje aap verhaal!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: V.Hanegem heeft vriend gevraagd Feyenoord te kopen









0.0052177