|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Di 3 /2 /2009 20:15 competitie: Ajax - Heracles Almelo Zo 8 /2 /2009 12:30 competitie: Vitesse - Ajax Zo 22 /2 /2009 16:30 competitie: Ajax - FC Volendam Zo 8 /3 /2009 12:30 competitie: ADO Den Haag - Ajax Zo 15 /3 /2009 14:30 competitie: Ajax - De Graafschap
Als die neuzen niet winnen de komende tijd worden we ingehaald.... |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Wat zou jer van zeggen als we zelf eens gingen winnen dan haalt niemand ons in |
|
|
|
|
i'm feyenoord till i
|
|
|
quote: helemaal mee eens! Ik gun die debielen uit 020 nooit een overwinning! Dus als we niet ingehaald willen worden door onze concurenten van tegenwoordig dan moeten we zelf zien te winnen. Het kan toch ook niet zo zijn, dat wij sown ongelofelijk kut seizoen hebben, en wat niet erger lijkt te kunnen, en 020 word kampioen? DOOR DIE PUNTEN. neee, laat ze maar lekker verliezen, wij moeten zelf zorgen dat we niet ingehaald worden. |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
Op eigen kracht en niet anders !!! Of wil je 020 dankbaar zijn? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 februari 2009 - 11:24 schreef Het-Legioen.nl het volgende:Di 3 /2 /2009 20:15 competitie: Ajax - Heracles Almelo Zo 8 /2 /2009 12:30 competitie: Vitesse - Ajax Zo 22 /2 /2009 16:30 competitie: Ajax - FC Volendam Zo 8 /3 /2009 12:30 competitie: ADO Den Haag - Ajax Zo 15 /3 /2009 14:30 competitie: Ajax - De Graafschap Als die neuzen niet winnen de komende tijd worden we ingehaald.... Wat hypocriet zeg, neuzen blijven neuzen en hoop dat ze gewoon dat ze punten laten liggen. Wij moeten zelf gewoon winnen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Onzin topic!!!! Moeten uit gaan van onze eigen krachten. Als de rest ons dan voorbij komt is dat helaas. Ik gun die neuzen nooit geen overwinning. Worden ze straks nog kampioen ook. Dan is voor mij het debacle van dit seizoen compleet. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
idd , gewoon zelf winnen , straks moeten we ook nog dank u zeggen tegen onze vrienden zeker??? dacht t niet! |
|
|
|
|
gjw
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
degradeer nog liever dan geholpen worden door de snavels.... |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: De snavels hebben je begrepen. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
ik zeg het niet graag omdat ik dan commentaar moet leveren de waarheid is hard IK ZIT ELKE KEER VOOR DE TV TE HOPEN DAT DIE NEUZE VERLIEZEN GISTER WAS HET BIJNA ZO VER als wij gewon onze punten behalen is er niks aan de hand we moette niet op andere letten |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
SORRY kan allen juigen als ze verliezen. En als het even kan alle wedstrijden in die pisbak. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
we gaan ze nog voorbij!!!! Zo niet, als ze dan maar daar winnen!!!! |
|
|
|