|
|
damianfcg
|
|
|
hallo, mijn ps3 is kapot dus kan iemand mij helpen. je ziet alleen nog maar de thema en verder niets. gister zag je nog wel de menu maar die is opeens ook weg. en er stond cominucatie server kweet alleen niet wat het is. |
|
|
|
|
rikkiepower
|
|
|
vreemd probleem. wat zie je precies? alleen de achtergrond? |
|
|
|
|
damianfcg
|
|
|
ja die soort van strepen die bewegen hmm volgens mij die standaart thema en verder gebeurt er niets |
|
|
|
|
FlyingDutchman
|
|
|
|
|
|
FCBier_NL
|
|
|
Neem dan in ieder geval even de moeite om het nummer te geven, of een juiste link naar het forum te plaatsen. Zo komt het over alsof je alleen maar je site wilt promoten.
Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk: - Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief) - Belgiƫ = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)
De openingstijden zijn: - maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 22.00 uur - zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur |
|
|
|
|
FlyingDutchman
|
|
|
Ik heb ook andere dingen te doen dan hier zitten he, helemaal als ik aan het werk ben en m'n baas aan komt lopen.
Je loopt wel mensen af te kraken, waaronder mij, sorry dat ik het zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door FlyingDutchman -- |
|
|
|
|
FCBier_NL
|
|
|
De ochtend begint weer met een lach :-) |
|
|
|
|
FlyingDutchman
|
|
|
Jup :)
Maja, ik wens je veel geluk met je PS3. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2009 door FlyingDutchman -- |
|
|
|
|
FCBier_NL
|
|
|
Dat zit altijd goed hoor ;-) |
|
|
|