|
|
Het-Legioen.nl
|
|
|
Nieuwe Feyenoord Tenue 2009/2010
Nadat Puma veel kritiek heeft gekregen vanwege het uiterlijk van de nieuwe Feyenoord-shirts voor volgend seizoen, lijkt het erop dat dit de tenue's worden waar de Rotterdammers volgend seizoen ingaan spelen...
PUMA en Feyenoord kondigden eerder aan dat zij een langdurige samenwerking aangaan vanaf 1 juli 2009. Feyenoord zal met ingang van het nieuwe voetbalseizoen het gezicht worden voor het sportlifestyle merk in Nederland.
Bron: Het-Legioen.nl |
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
Beetje wennen aan het uitshirt, maar niet heel lelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bescheiden kraagie`s ,ziet er gewoon mooi uit deze keer.Geen matrosen pakkies maar gewoon mooie herkenbare Feyenoordshirts.Ze leren snel bij Puma... |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Er zou toch ASR op komen i.p.v. Fortis ??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hoop dat het geen voorbode is maar vind het een echte jupiler league shirt...
valt me echt tegen van puma. |
|
|
|
|
Anja80
|
|
|
quote: ASR? Ik dacht Fisherman's Friend. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
nee,ik vind hem zo eigenlijk wel fantastisch,dit shirt beloofd goede tijden,uitshirt straalt wel wat moois uit vind ik |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ken mij die schirts schelen die zijn altijd wel goed maar wie er in komt te spelen |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
in elk geval een stuk beter, mis alleen wel een mooie kraag! |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
|
|
|
i'm feyenoord till i
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Uitshirt moet gewoon helemaal zwart zijn met hier en daar het Rotterdamse groen in verwerkt.
Dit vind ik niks.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
lekker belangrijk !!! leuke shirts hoor maar liever knal goede resultaten!!!! al moeten ze in hun onderbroek ballen als ze maar gaan WINNEN!!!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind ze een tikkeltje sober en gewoontjes. Maar dat is misschien wel gepast voor het huidige Feyenoord. |
|
|
|
|
Einstein
|
|
|
Stukken mooier dan de vorige variant. Slim dat ze toch naar de klacfhten hebben geluisterd. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
lekker belangrijk!!! Wat word het europese shirt volgend jaar???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die wordt transparant. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Jammer. Hoopte dat het een shirt zou worden waar we echt de show mee stelen in Europa. Ach ja, het kan nog!!! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
vind het uitshirt juist erg mooi, de minimale kraag bij het thuis shirt ook.. kan me hierin wel vinden!
@ Feyenoord till i die: moeten we nog maar zien OF we europees voetbaal gaan spelen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
@mdr8 Klopt. Is in ieder geval fijn dat bijde eerste negen nog een kans is. Weet wel dat ook die plaatsen ver weg zijn, maar ik hou toch maar goede hoop. Het gedoe over het shirt is natuurlijk vooral cynisch bedoeld. zit nog eens naar de ranglijst te kijken en op zich valt de achterstand op plaats 8 en 9 nog best mee. Moeten we vanavond wel winnen. anders kijken we voorlopig alleen nog maar naar degredatiezone.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
hopelijk is er dan eindelijk de chemie tussen makaay en tomasson... en wordt er door de verdedigers gedekt en heeft timmer een goede dag.. |
|
|
|