|
|
kale co
|
|
|
ben beniewd kunnen we morgen wel winnen?? |
|
|
|
|
eddies
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik ben ook erg benieuwd hoe het zondag verloopt tegen Groningen?Ik moet dan Feyenoord laten schieten omdat ik met het jeugdelftal van mijn kinderen 6/8 jaar naar 020-Volendam moet pffffffffff.God sta mij bij als Volendam scoort als eerste.Mijn kinderen spelen bij een neuzen club in 020 en dat gaat mij aan het hart.1tje is voor Feyenoord de ander ach Co je wil het niet weten,hij is het zwarte schaap en hoeft nog net niet in de schuur te slapen hahaha.Was ik ooit maar in Vlaardingen gebleven .Feyenoord laten schieten voor 020 die gifbeker is nog lang niet leeg pfffffff .Als ze maar winnen morgen en Zondag.Feyenoord - Sparta 3-1 Feyenoord - Groningen ook 3-1 come on Feyenoord. |
|
|
|
|
bart23
|
|
|
we schreeuwen ze naar de overwinning en gaan er achter staan zoals we nog nooit gedaan hebben. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nipt denk ik.... Aan de andere kant veel jeugd, dus wie weet extra inzet, ik hoop het, kan zelf niet heen jammer genoeg, maar zondag ben ik er weer. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Dat ligt eraan of Timmer in de goal staat!! Met Timmer verliezen en zonder Timmer winnen we............... Come on Feyenoord let's do it |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Ik durf het je niet te zeggen kale gladjakker, maar ik ga er toch wel vanuit dat we nu toch een keer winnen. ik zeg 2-0 |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
Tegen Nac misten wij ook veel spelers. Met de juiste inzet werd toen ook gewonnen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
LOBBES