BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rode lantaarn steeds dichterbij

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 03 februari 2009 - 23:09   quote  deeplink  
Als je kijkt naar de passie bij Volendam en Vitesse gaat Feyenoord het heel moeilijk krijgen.

Laten we die jodokussen maar heel veel goeds toewensen voor morgen.

Hup Feyenoord1 alleen winnen telt nog..

Het zal Dik van Well inmiddels wel dun door de broek lopen...
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2009 - 23:23   quote  deeplink  
Ik vindt dat we inmiddels op de media gaan lijken , en onszelf ook naar degradatie praten.
Al die negatieve gedachten kunnen nooit goed zijn.
Toch begrijp ik de teleurstelling heel goed , die heb ikzelf ook natuurlijk.
Maar laat ons als supporters van Feyenoord niet kapseizen , en doe niet mee aan negatieve media geilheid gebasseerd op pageviews.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 03 februari 2009 - 23:31   quote  deeplink  
De ommekeer moet morgen komen.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 04 februari 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2009 - 23:23 schreef R()b het volgende:
Ik vindt dat we inmiddels op de media gaan lijken , en onszelf ook naar degradatie praten.
Al die negatieve gedachten kunnen nooit goed zijn.
Toch begrijp ik de teleurstelling heel goed , die heb ikzelf ook natuurlijk.
Maar laat ons als supporters van Feyenoord niet kapseizen , en doe niet mee aan negatieve media geilheid gebasseerd op pageviews.
Doe ik niet aan mee maar als ik vandaag dan weer Hofs over het veld zie raggen en ik denk aan Landzaat....
Els
 Els - woensdag 04 februari 2009 - 00:07   quote  deeplink  
Was ook een onbegrijpelijke beslissing van GJ en z'n kornuiten om Hofs te verhuren. Zal hij tevaak uit de pindakaaspot hebben gesnoept?
daag gj
 daag gj - woensdag 04 februari 2009 - 06:07   quote  deeplink  
Hofs is echt wel een Feyenoord waardige voetballer, Landzaat diep triest ja,maar hoe je het ook wendt of keert als we nu 3 keer op rij niet weten te winnen kun je praten wat je wilt of je kop in het zand steken of kwaad worden op de medie maar dan staan we toch echt wel 16de of 17de, kom op Feyenoord winst vanavond!
Nop
 Nop - woensdag 04 februari 2009 - 08:00   quote  deeplink  
Met knikkende knieen ga ik vanavond naar de kuip, gisteravond voelde ik pas hoe slecht we er echt voor staan, 5 punten voor op de nr. laatst. Er komen genoeg wedstrijden aan waar Feyenoord alles zal moeten geven om punten te winnen. Maar vanavond verliezen zou een ramp zijn! Sperma zal strijden kan Feyenoord hier tegenop zonder GIO? Win je vanavond en het weekend is mijn angst en onzekerheid paniek voor niets, verliezen we.... waar gaat het dan eindigen?
danny four
 danny four - woensdag 04 februari 2009 - 08:37   quote  deeplink  
de rodelantaarn is een symbool die krijg je als je om het halfjaar de spelers en het legioen een andere trainer op de kont kwakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 februari 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Moet vanavond winnen anders word het plaats veertien of nog lager. Dan word het dus echt vechten voor degradatie. de mogelijkheid dat het dit seizoen nog enigszins gaat draaien word dan wel erg klein. De koppies gaan dan ook steeds meer zakken. wat Hofs betreft, dat snapte ik al niet toen ik het hoorde.
mdr8
 mdr8 - woensdag 04 februari 2009 - 11:38   quote  deeplink  
Hof en Landzaat staan bij mij toch niet in de eerste elf voor komend seizoen dus laat ze lekker oprotten!

En ze kenne wel zeggen dat we echt niet degraderen omdat Feyenoord 'te groot' is, maar daar gaat het niet om, wel het aantal punten!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
ik kan t niet zien vanavond.. ik twijfel nog even hoe erg ik dat vind...
mdr8
 mdr8 - woensdag 04 februari 2009 - 12:59   quote  deeplink  
mss willen we t ook wel niet zien.. niet goed voor je hart zoals ze nu spelen :o

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rode lantaarn steeds dichterbij









0.0059330