BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blij als fey;degradeert hugo borst!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - woensdag 04 februari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
hugo borst zou het mooi vinden als feyenoord degradeert! persoonlijk zou ik blij zijn als die neppert van de tv gaat ongeschoren kwal bah nagemaakte
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 februari 2009 - 14:01   quote  deeplink  
je hebt Feyenoorders, J.... en namaak J....!!!! Tot welke groep zou hij horen?
kale co
 kale co - woensdag 04 februari 2009 - 14:08   quote  deeplink  
j...d 100%
netsurfer
 netsurfer - woensdag 04 februari 2009 - 14:09   quote  deeplink  
Volgens mij is deze uitspraak niet van Hugo Borst, maar van een andere Spartaan met bijna dezelfde achternaam.
Pipo
 Pipo - woensdag 04 februari 2009 - 14:13   quote  deeplink  
De huidige verhoudingen geven een nieuw soort jus aan de derby. Feyenoord - Sparta is een rechtstreeks degradatiegevecht. Voor wie verliest, komt de streep akelig dichtbij. Oppersupporter Nico de Borst van Sparta heeft geen medelijden met het zwalkende Feyenoord. 'Van mij mogen ze degraderen, waarom niet?', aldus De Borst, voorzitter van de supportersvereniging. 'Verbazen doet het me wel wat er bij Feyenoord gebeurt, maar als we ze een paar jaar moeten missen, dan is dat maar zo.' De Borst zegt 'he-le-maal niets' met 'die club' te hebben. Maar zelfs de oer-Spartaan is in staat tot nuance. Ook echte Feyenoorders staan trouw klaar voor zijn stichting Breath, waarmee hij geld inzamelt voor hulpbehoevende kinderen.

------
het gaat dus over de voorzitter van de supportersvereniging...
kale co
 kale co - woensdag 04 februari 2009 - 14:16   quote  deeplink  
ok jongens sorry ik zit fout
Fonsie
 Fonsie - woensdag 04 februari 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Voor twee jaar terug heb ik wel eens gezegt, deze opgeschoren varken moet je vermijden. die valt nooit te vertrouwen, maar zo werkt het bij f. dan weer dit en dan weer dat, ander voorbeeld, onder Verbeek werden de oude knakkers afgemaakt even-
later, wie wil geld geven voor de club, nu ze niks meer hoeven te d0en vallen ze ook één voor één om, de fisio weg allemaal de schuld van verbeek zeker , en nederland maar lachen , 't is me wat, ik denk dat we mooi in de maling worden genomem met elkaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blij als fey;degradeert hugo borst!









0.0054540