BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu Groningen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 04 februari 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Het ging al beter. Tomasson en Biseswar waren goed net als Henk Timmer, die eindelijk attent keepte. Nieveld is een aanwinst en Leerdam kan iedereen uit de basis houden. Hofland hield zich staande dus al met al gefeliciteerd jongens en nu op naar de 8e plek.
fey21
 fey21 - woensdag 04 februari 2009 - 23:07   quote  deeplink  
zoals ik al eerder zei..
degraderen: m'n dikke Rotterdamse reet!!

Op naar de eerste 9!!!
Nop
 Nop - donderdag 05 februari 2009 - 07:54   quote  deeplink  
Gruningen de T*FUS voor ze, de KUIP is van ons, ze speelde gister verdedigend echt zorgvuldig, het spel was niet super goed, de laatste 15minuten waren vreselijk spannend, maar Zondag ga ik met vertrouwen te gemoet, Tomasson speelde heerlijk! Zondag winnen en doorgaan met winnen, slachtofferrol is leuk geweest nu je weer gedragen als topclub! HAND IN HAND!! ps. geen Bruins geen Lucius er meer in gvd!!
G-child
 G-child - donderdag 05 februari 2009 - 08:26   quote  deeplink  
Wat doet in godsnaam Slory in de basiself... deze man, samen met een zeer oude versie van Makaay stelde gister mij in iedergeval echt teleur! Het is met Slory net of je met 10 man speelt... deelt iemand deze mening?
PVDD
 PVDD - donderdag 05 februari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
Was een keer aangenaam verrast over Hofland. Zag hem bijna huilen van geluk toen hij van het veld ging. Hij mag dan fouten maken als ze maar met elkaar opgelost worden. Dat is wel de instelling die nodig is zo is ook Groningen te pakken. (En ook het clubje uit de steelpan)
F.L.E
 F.L.E - donderdag 05 februari 2009 - 08:42   quote  deeplink  
In ieder geval strijd en passie gezien. Een goede Timmer met zelfs een paar snelle spelhervattingen. Hofland die zowat alles wegwerkte en een paar jonkies die er vol voor gingen. Als Slory dan ook nog die doos van zijn schoenen haalt en de bal een keer tussen de palen weet te schieten wordt het misschien nog wat.
En het zou fijn zijn als de tweede goal een keer wil vallen, scheelt toch een paar hartpatienten op de tribune.
Geen goede maar wel een leuke pot voetbal, dus op naar Groningen zondag!
Dre71
 Dre71 - donderdag 05 februari 2009 - 09:01   quote  deeplink  
Ik ben het wel een beetje met je eens G-child. Slory brengt echt te weinig. Makaay lijkt al heel lang hopeloos uit vorm. Ik geloof wel dat Makaay met ondersteuning van Tomasson zomaar weer in vorm kan komen.

Tomasson toonde gisterenavond aan heel belangrijk te kunnen zijn, veel beweging en constant coachend richting zijn collega's. Ik vond voor al de door ons vaak terecht bekritiseerde Timmer gisteren met veel overtuiging zijn doel verdedigen. Het uitkomen bij hoge ballen van de zijkant leek gisteren plotseling één van zijn specialiteiten. Hij straalde echt iets anders uit dan de laatste maanden. El Ahmadi was iets beter. Minder balverlies en de passing was ook beter.

FC Groningen wordt niet makkelijk maar voor het eerst sinds lange tijd had ik het gevoel dat er een omslag aan zit te komen (ondanks een groot aantal tieners in het veld). Een overwinning is zondag absoluut mogelijk.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - donderdag 05 februari 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Zondag weer 3 punten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door Kobus uit Sneek --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 11:14   quote  deeplink  
Laat dit het begin van iets moois zijn.
mdr8
 mdr8 - donderdag 05 februari 2009 - 11:37   quote  deeplink  
ging eindelijk wat beter, al was de samenvatting op NOS wel erg gefocust op de goede momenten van Feyenoord want er waren zeker een aantal slechtere periodes die je nu niet zag. In de kuip was de beleving anders in ieder geval... Hopelijk is dit het begin van een betere vorm en meer vertrouwen!

@ G-child: slory is echt totaal de slory van excelsior niet meer, erg jammer want hij kan zoveel beter!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door mdr8 --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 februari 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 11:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Laat dit het begin van iets moois zijn.
iets moois wordt het niet meer dit seizoen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:50 schreef hotjumper het volgende:

[..]

iets moois wordt het niet meer dit seizoen
dit seizoen niet, maar het kan wel het begin zijn van......!!!!
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 05 februari 2009 - 18:54   quote  deeplink  
naja mijn mening is idd ook slory eruit wijaldum aan die kant,makaay eruit mols in de basis,das een vent die teminste wil knokken,als je makaay ziet..nou sorry maar ik walg de laatste tig wedstrijden van hem.zon slome spits past niet bij feyenoord,en heeft geen feyenoord hart en zal m ook nooit krijgen,mols daarin tegen werkt ALTIJD! die zal het geen 90 minuten volhouden,prima,maar laat dan het laatste halfuur makaay maar spelen,maar op dit moment met een rvij snelle voorhoede past makaay niet in,ik vind hem feyenoord onwaardig!maja dat is mijn mening,voor de rest staat het aardig moet ik zeggen,de grote verassing vind ik toch wel nieveld,hij valt niet op,en dat bedoel ik alleen maar positief,hij doet/deed niks fout,leerdam kleine foutjes,maar dan nog mag je het hem niet afrekenen vond ik.
zelfs hofland en timmer deden het beter dan afgelopen weken,dus al met al zie ik het wel zonning in,tegen groningen thuis,ik ben er iig bij!! vakkie w
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 05 februari 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Makaay niet hard gewerkt??? rot toch op man, hij was zelfs veel in de verdediging te vinden!!!!
Laten we is eerlijk wezen hoeveel ballen op maat krijgt hij??? helemaal niks!!
Nu dat Tomasson terug is hoop ik dat Makaay eindelijk is tot z'n recht komt
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 05 februari 2009 - 19:02   quote  deeplink  
nee hoeveel werkt hij?oke miss gister en eergister ff te vinden,en verder???simpele balletjes,net dat stapje meer,dat mis ik bij hem;)ik persoonlijk vind hem geen spits voor feyenoord
E. FR1908
 E. FR1908 - donderdag 05 februari 2009 - 19:02   quote  deeplink  
+
mijn mening is dat ik liever mols zie dan makaay
suffering
 suffering - donderdag 05 februari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Is Tarvajärvi niets?
ariefr
 ariefr - donderdag 05 februari 2009 - 20:01   quote  deeplink  
slory speelde zeer goed ,maar net zoals hofs mislukt hij nu bij feyenoord, bij excelsior was het hangen bij een kans nu mist ie van de 100 99 ballen.. vind het erg jammer maar ik gun hem nog wel om zich te bewijzen, wijnaldum is geen rechtsbuiten en zijn acties beginnen langzamerhand een beetje doorzichtig te worden. el ahmadi en hofland lijken steeds beter te gaan spelen na het vertrek van verbeek. Als we deze lijn door kunnen zetten, geef ik ze een grote kans om samen met t legioen zondag de 3 punten in eigen huis te houden. Nieveld erin laten deze deed het zeer goed gister
Mike-Fr
 Mike-Fr - donderdag 05 februari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
4-2 we gaan verassen:D
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 05 februari 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Kom op jongens, we hebben gewonnen en dus 3 zeer welkome en ook wel verdiende punten, maar goed was het nog niet. Tegen dit Sparta moet je in eigen huis met zeker 3-0 winnen. Nu bleef het tot het eind toe spannend en kon Sparta het gelukkig niet afmaken, maar ze hebben echt wel kansen gehad!!! Tegen Groningen zal het echt nog een tandje beter moeten. Maar als Timmer zo blijft keepen en Slory op de bank blijft, is er hoop.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 05 februari 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze gefocust kunnen blijven. Groningen wordt lastig maar een kleine winst kan tot de mogelijkheden behoren. Slory en Makaay staan vaak buitenspel is dat scherpte of juist een gebrek daaraan? Ik denk dat we voorlopig met Slory moeten gaan en hopen dat ie zijn Excelsior vorm hervindt voordat Mario het roer overneemt.

Het veldspel oogde al beter maar de linies gaan met name in de 2e helft te ver uit elkaar. Er werden tegen Sparta ook al meer kansen gecreeerd dan tegen NEC alleen de afwerking was niet gelukkig. Dat laatste is het hele jaar al zo.

Groningen is een veel sterker team dan Sparta dus ze moeten vol aan de bak. Als ze deze winnen kan het nog mooi worden!

Na NEC hebben we H. Timmer ook niet meer zoveel horen praten. Dat is goed voor zijn spel en voor Feyenoord
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 05 februari 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 20:39 schreef sportdwaas het volgende:
Slory en Makaay staan vaak buitenspel is dat scherpte of juist een gebrek daaraan?

Makaay speelt altijd zo. Slory heeft jammer genoeg niet door dat hij buitenspel staat. Hij is boos als hij niet aangespeeld wordt terwijl hij meters buitenspel staat.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 12:37   quote  deeplink  
zal wel weer een domper worden zondag tegen groningen al hoop ik wel dat Leerdam een basisplaats krijgt als verdedigende middenvelder wat hij van origine is
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
En ik blijf het jammer vinden dat Timmer er nog steeds in sta
Nop
 Nop - vrijdag 06 februari 2009 - 12:47   quote  deeplink  
dompers teveel gehad, motivatie van woensdagavond meenemen, zelfs timmer speelde redelijk iig beter heeft hij dit seizoen niet eerder gekeept. Ik zeg nu 3 x scoren kunnen we eens rustig een wedstrijd zien en kan timmer doorgaan met stuntelen in het laatste kwartiertje. Alles geven en op naar de 26 punten gvd! erna komen er ws. ff geen punten meer bij :( lucky 020 zal zijn ommekeer zoals altijd wel tegen ons hebben....
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 februari 2009 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 12:47 schreef Nop het volgende:
dompers teveel gehad, motivatie van woensdagavond meenemen, zelfs timmer speelde redelijk iig beter heeft hij dit seizoen niet eerder gekeept. Ik zeg nu 3 x scoren kunnen we eens rustig een wedstrijd zien en kan timmer doorgaan met stuntelen in het laatste kwartiertje. Alles geven en op naar de 26 punten gvd! erna komen er ws. ff geen punten meer bij :( lucky 020 zal zijn ommekeer zoals altijd wel tegen ons hebben....
Ben je gek, gaan daar met een gluiperige 0-1 weg. Ik zie Tomasson alweer op de middenlijn staan wenken....
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 10:31   quote  deeplink  
morgen goed weer, beetje koud, volle kuip, lekker sfeertje, vroeg doelpunt zakt erna wat in 1-1 rust in erna slaat Grun lam door de druk van de kuip met het legieon en eindigt het met 3-1 !
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 10:31 schreef Nop het volgende:
morgen goed weer, beetje koud, volle kuip, lekker sfeertje, vroeg doelpunt zakt erna wat in 1-1 rust in erna slaat Grun lam door de druk van de kuip met het legieon en eindigt het met 3-1 !
Ik weet niet of het zo zal gaan
Maar het legioen kan wel een belangrijke rol gaan spelen
Groningen is uit altijd slechter
En hun verdediging breekt als er druk op komt te staan
Het legioen kan hun verdediging flink onder druk zetten
Er zijn zeker kansen voor Feyenoord
schiedam
 schiedam - zaterdag 07 februari 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 10:31 schreef Nop het volgende:
morgen goed weer, beetje koud, volle kuip, lekker sfeertje, vroeg doelpunt zakt erna wat in 1-1 rust in erna slaat Grun lam door de druk van de kuip met het legieon en eindigt het met 3-1 !
mee eens
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 07 februari 2009 - 11:59   quote  deeplink  
ook mee eens
fey21
 fey21 - zaterdag 07 februari 2009 - 12:03   quote  deeplink  
wordt het nieveld of bahia tegen groningen?

Nieveld heeft het best aardig gedaan...
E. FR1908
 E. FR1908 - zaterdag 07 februari 2009 - 12:16   quote  deeplink  
bahia linksback centrum hofland.nieveld.rechtsback tiendalli,wel goed na mijn mening,ik denk dat we zouden moette kunnen winnen met een hoop inzet van onze jongens,en van ons het legioen,ik ben er WEER wie nog meer!?!?!?!

we shall not be moved(L)
ariefr
 ariefr - zaterdag 07 februari 2009 - 12:21   quote  deeplink  
ik ben er altijd
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 12:22   quote  deeplink  
ik ook
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 07 februari 2009 - 21:04   quote  deeplink  
Ik ook. Maandag allemaal schor?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nu Groningen









0.0134031