BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bullshit!!!! Geert Wilders zijn partij word niet toegelaten in Maasgebouw!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 15:26   quote  deeplink  
Sinds wanneer houden ze zich bezig met politiek. Pim was de eerste die ze afgekapt hebben en Geert Wilders word als het aan mij ligt niet de tweede. Die bestuurders moeten maar is een maandje op zuid komen wonen, (Feyenoord, Hillesluis, Charlois, Beverwaard inplaats van Barendrecht of andere mooie buitenwijk)dan praten ze wel anders. VRIJHEID VAN MENINGSUITING!!!! Maar ja, dat is bij Feyenoord ook alleen wanneer het in hun straatje past. Dus eigenlijk hadden we dit kunnen verwachten. In de Kuip is het ook al net China aan de Maas.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 februari 2009 - 15:31   quote  deeplink  
Terecht.

Ik vind dat je geen enkele politieke partij moet toelaten.
Behalve dan als toeschouwer bij een wedstrijd.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 05 februari 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Hij komt alleen kijken of onze burgemeester er is.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 15:38   quote  deeplink  
Iedereen mag een ruimte huren in het maasgebouw, dus ook Geert Wilders!!!Gaat hij soms te ver???? Ja!!!!! Vrijheid van meningsuiting???????? Ja!!!!!! Is wederom een man die het woord van het volk verkondigt en Feyenoord is een volksclub!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 15:35 schreef De koi hoek.nl het volgende:
Hij komt alleen kijken of onze burgemeester er is.
Als hij hen maar eens goed toespreekt wat hij van hem verwacht. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat iemand met een dubbel paspoort een hoogwaardige positie kan bekleden. Moet hij lekker in Marokko burgemeester worden!!!! Dan heb ik het niet eens over het feit dat hij bij 020 vandaan komt!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door Feyenoord till i die --
jjh
 jjh - donderdag 05 februari 2009 - 15:47   quote  deeplink  
@Feyenoord till I die.

Wilders is een ophitser en komt niet op voor de gewone man, het volk, maar voor zichzelf en zijn eigen ego. Ik wil me als Feyenoorder distantiëren van deze man! Wilders is er alleen maar op uit om de Islam een halt toe te roepen.
derq
 derq - donderdag 05 februari 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 15:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Als hij hen maar eens goed toespreekt wat hij van hem verwacht. Persoonlijk vind ik het belachelijk dat iemand met een dubbel paspoort een hoogwaardige positie kan bekleden. Moet hij lekker in Marokko burgemeester worden!!!! Dan heb ik het niet eens over het feit dat hij bij 020 vandaan komt!!!!!

quoted for truth
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 15:47 schreef jjh het volgende:
@Feyenoord till I die.

Wilders is een ophitser en komt niet op voor de gewone man, het volk, maar voor zichzelf en zijn eigen ego. Ik wil me als Feyenoorder distantiëren van deze man! Wilders is er alleen maar op uit om de Islam een halt toe te roepen.
Kan best zijn maar er is in dit land nog steeds vrijheid van meningsuiting!!!! Mee eens of niet, hij heeft nog steeds het recht om een ruimte in het Maasgebouw te huren.
Lijkt steeds meer op China aan de Maas.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 05 februari 2009 - 15:57   quote  deeplink  
ik denk dat wilders denkt dat wij moslims zijn.
hij hoort elke week.
wie niet springt die is een ....
hamas hamas ..... aan het ...
en ziet onze burgermeester staan met een FEYENOORD sjaal.
HA HA HA HA HA.
Joszef
 Joszef - donderdag 05 februari 2009 - 16:09   quote  deeplink  
Vrijheid van meningsuiting betekent dus ook dat je van mening mag zijn dat je geen zaal wilt verhuren.
kammetje
 kammetje - donderdag 05 februari 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Wat kan mij het schelen wat de stadiondirectie doet. Ik hou me bezig met de sportclub. Er zouden trouwens veel meer topics van die Feyenoord till i die verwijderd moeten worden. Wat een hersenloze eikel is dat.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 februari 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Je moet voor de gein is ff na zoeken wat wilders van voetbal supporters vind, die scheert ie namelijk net zo over één kam als moslims, en is het ook geen vorm van vrijheid van menings uiting als de beheerder van het maasgebouw niet wil dat wilders daar een zaal huurt?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 februari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 15:50 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kan best zijn maar er is in dit land nog steeds vrijheid van meningsuiting!!!! Mee eens of niet, hij heeft nog steeds het recht om een ruimte in het Maasgebouw te huren.
Lijkt steeds meer op China aan de Maas.
Ken jij de wet wel?
Geertje overtreedt die namelijk
Het hoge rechtshof is de hoogste rechtsprekende instantie in Nederland
Zij hebben bepaald dat Geertje de wet heeft overtreden
Zij hebben bepaald dat Geertje voor de rechter moet verschijnen
Voor zover ik weet verschijn je niet voor de rechter als je je aan de wet houdt...

En over vrije meningsuiting
In Nederland mag je vrij je mening geven, ZOLANG JE DAAR GEEN ANDERE MENSEN MEE SCHOFFEERT OF AANZET TOT HAAT!!!

Dat laatste deel heb jij zeker niet gelezen in de wetboeken?

Ik vind het juist prachtig dat Feyenoord dit doet
Ondanks dat het sportief niet goed gaat, heb ik nu toch een reden om trots te zijn dat ik Feyenoord support...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door Phyxsius --
sevillana
 sevillana - donderdag 05 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Voor welke voetbalclub speelt die Wilders eigenlijk?
Nieuw in de selectie van Groningen of zo?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 februari 2009 - 18:00   quote  deeplink  
Turkyemspor?
R()b
 R()b - donderdag 05 februari 2009 - 18:09   quote  deeplink  
Tering hé waar maak je je druk om zeg.
Wat kan het nou rukken of die gast welkom is of niet pffffffffffff.
Ski-Bronx
 Ski-Bronx - donderdag 05 februari 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:46 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ken jij de wet wel?
Geertje overtreedt die namelijk
Het hoge rechtshof is de hoogste rechtsprekende instantie in Nederland
Zij hebben bepaald dat Geertje de wet heeft overtreden
Zij hebben bepaald dat Geertje voor de rechter moet verschijnen
Voor zover ik weet verschijn je niet voor de rechter als je je aan de wet houdt...

En over vrije meningsuiting
In Nederland mag je vrij je mening geven, ZOLANG JE DAAR GEEN ANDERE MENSEN MEE SCHOFFEERT OF AANZET TOT HAAT!!!

Dat laatste deel heb jij zeker niet gelezen in de wetboeken?

Ik vind het juist prachtig dat Feyenoord dit doet
Ondanks dat het sportief niet goed gaat, heb ik nu toch een reden om trots te zijn dat ik Feyenoord support...
Ken jij de wet wel????
volgens mij moet het hooggerechtshof er zich nog over buigen.
Er is een officier van justitie die is van mening dat Geert de wet heeft overtreden.
en daar gaat het Hooggerechtshof zich dus nog over buigen.
en die kan hem dus netzo makkelijk weer vrij spreken ...
dus mijn vraag aan jouw.
Ben jij rechter zo niet wie ben je dan om iemand al te veroordelen??????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door Ski-Bronx --
fey21
 fey21 - donderdag 05 februari 2009 - 18:32   quote  deeplink  
kunnen we het nu weer over FEYENOORD hebben!?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:46 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ken jij de wet wel?
Geertje overtreedt die namelijk
Het hoge rechtshof is de hoogste rechtsprekende instantie in Nederland
Zij hebben bepaald dat Geertje de wet heeft overtreden
Zij hebben bepaald dat Geertje voor de rechter moet verschijnen
Voor zover ik weet verschijn je niet voor de rechter als je je aan de wet houdt...

En over vrije meningsuiting
In Nederland mag je vrij je mening geven, ZOLANG JE DAAR GEEN ANDERE MENSEN MEE SCHOFFEERT OF AANZET TOT HAAT!!!

Dat laatste deel heb jij zeker niet gelezen in de wetboeken?

Ik vind het juist prachtig dat Feyenoord dit doet
Ondanks dat het sportief niet goed gaat, heb ik nu toch een reden om trots te zijn dat ik Feyenoord support...
Is hij al schuldig bevonden???? Dus hij heeft nog steeds de wet niet overtreden????? Dus kom niet met de wet. sowieso schijt ik op de wet in Nederland. als je hier een buurjongetje verkracht mag je na een jaar weer naast hem gaan wonen! Hij heeft naar mijn mening in een hoop dingen gelijk, alleen hij gaat ver tot veel te ver!!!! Maar dan nog heeft hij nog steeds vrijheid van meningsuiting tot hij schuldig is bevonden. Was zelf fanatiek aanhanger van Pim en die hebben ze mond gesnoerd en als het aan mij ligt gebeurt zoiets geen tweede keer. Of ik het er nu mee eens ben of niet.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 februari 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Een officier van justitie heeft Geertje aan willen klagen
Dan moet eerst een rechter bepalen of de verdachte wel in staat van beschuldiging gesteld mag worden of er genoeg aanwijzingen zijn voor een rechtszaak
Die rechter heeft toen gezegd dat dat niet het geval was
Die rechter heeft gezegd dat Geertje niet in staat van beschuldiging gesteld mocht worden

Toen heeft het hoge gerechtshof zich daar over gebogen (weet niet om welke reden)
En zij hebben bepaald dat Geertje wel degelijk in staat van beschuldiging gesteld kon/moest worden
Nu is het weer aan de officier van justitie om een proces aan te spannen en te bewijzen dat Geertje echt schuldig is
Nu zijn we dus weer bij een "gewone" rechter

Het hoge gerechtshof bemoeit zich er nu niet meer mee
Die komt pas in beeld als deze rechtszaak afgelopen is en één van beide partijen hoger beroep aantekent
In dit soort rechtszaken kan het wel 2 jaar duren voordat er een uitspraak is

Ik zeg dus niet dat Geertje schuldig is
Ik zeg wel dat er redenen zijn om Geertje aan te klagen
Namelijk dezelfde reden die het hoge gerechtshof gaf:

Geertje is politicus en mag in de kamer inderdaad zeggen wat hij denkt
Ook als dat aanzet tot haat
Daar word hij dus ook niet voor aangeklaagd
Maar Geertje mag buiten de kamer niet meer zeggen dan jij en ik
Buiten de kamer mag hij dus niks zeggen dat aan kan zetten tot haat
En volgens het hoge gerechtshof en de officier van justitie is er een redelijke kans dat Geertje buiten de kamer dingen heeft gezegd die tegen de wet zijn
Nu moet de officier dat dus gaan bewijzen

En daarom vind ik het logisch dat Feyenoord hem en/of zijn partij niet toelaat
Want de kans bestaat dat Geertje een "crimineel" is volgens de wet
En als club wil je niet met criminelen geassocieerd worden
Dat schrikt sponsoren af

Persoonlijk ben ik er ook blij om, want ik vind Geerts "idealen" verachtelijk
Maar dat is een andere discussie

Ik hoop dat Feyenoord till i die en Ski-Bronx nu begrijpen wat ik bedoelde
Ik ging in mijn eerste reactie inderdaad iets te veel uit van mijn eigen visie op Geertje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 februari 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 04:40   quote  deeplink  
Geert heeft maar 1 ideaal en dat is zijn eigen ego.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 07:11   quote  deeplink  
Ik wil maar een ding zeggen vroeger toen opstelten burgemeester was boekten de pvv nooit in de maasgebouw en we een marokkaanse burgemeester hebben wel?? Gewoon zielig deze partij/Wilders, terecht dat ze worden geweigerd! Die zijn gewoon publiciteitsgeil
suffering
 suffering - vrijdag 06 februari 2009 - 07:22   quote  deeplink  
Wilders zegt dat wat o zo veel echte Nederlanders denken. Alleen, de echte Nederlanders laten alles maar op z'n beloop. Laat dan ten minste je stem horen tijdens verkiezingen en stem op Wilders! Straks hebben we in ons eigen vaderland niets meer te vertellen en zijn de Imams en dat soort figuren de baas. Een harde hand dat heeft NL nodig! En als hij veroordeeld wordt dat breekt de pleuris pas echt uit
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 februari 2009 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 22:41 schreef Phyxsius het volgende:
Een officier van justitie heeft Geertje aan willen klagen
Dan moet eerst een rechter bepalen of de verdachte wel in staat van beschuldiging gesteld mag worden of er genoeg aanwijzingen zijn voor een rechtszaak
Die rechter heeft toen gezegd dat dat niet het geval was
Die rechter heeft gezegd dat Geertje niet in staat van beschuldiging gesteld mocht worden

Toen heeft het hoge gerechtshof zich daar over gebogen (weet niet om welke reden)
En zij hebben bepaald dat Geertje wel degelijk in staat van beschuldiging gesteld kon/moest worden
Nu is het weer aan de officier van justitie om een proces aan te spannen en te bewijzen dat Geertje echt schuldig is
Nu zijn we dus weer bij een "gewone" rechter

Het hoge gerechtshof bemoeit zich er nu niet meer mee
Die komt pas in beeld als deze rechtszaak afgelopen is en één van beide partijen hoger beroep aantekent
In dit soort rechtszaken kan het wel 2 jaar duren voordat er een uitspraak is

Ik zeg dus niet dat Geertje schuldig is
Ik zeg wel dat er redenen zijn om Geertje aan te klagen
Namelijk dezelfde reden die het hoge gerechtshof gaf:

Geertje is politicus en mag in de kamer inderdaad zeggen wat hij denkt
Ook als dat aanzet tot haat
Daar word hij dus ook niet voor aangeklaagd
Maar Geertje mag buiten de kamer niet meer zeggen dan jij en ik
Buiten de kamer mag hij dus niks zeggen dat aan kan zetten tot haat
En volgens het hoge gerechtshof en de officier van justitie is er een redelijke kans dat Geertje buiten de kamer dingen heeft gezegd die tegen de wet zijn
Nu moet de officier dat dus gaan bewijzen

En daarom vind ik het logisch dat Feyenoord hem en/of zijn partij niet toelaat
Want de kans bestaat dat Geertje een "crimineel" is volgens de wet
En als club wil je niet met criminelen geassocieerd worden
Dat schrikt sponsoren af

Persoonlijk ben ik er ook blij om, want ik vind Geerts "idealen" verachtelijk
Maar dat is een andere discussie

Ik hoop dat Feyenoord till i die en Ski-Bronx nu begrijpen wat ik bedoelde
Ik ging in mijn eerste reactie inderdaad iets te veel uit van mijn eigen visie op Geertje
Dus voor het aanvragen van een seizoenskaart moet iedereen een bewijs van goed gedrag overleggen.
Je wilt als club toch niet geassocieerd worden met criminelen.
Ik zou trouwens eens beginnenen in het maasgebouw. Daar zitten er toch een paar die ook veroordeeld zijn wegens een "bouwfraudetje"
Milo
 Milo - vrijdag 06 februari 2009 - 09:23   quote  deeplink  
Feyenoord till i, deze topic mag verwijderd worden!! deze vind ik echt nutteloos.
Ik ben het regelmatig eens met jou als het over voetbal gaat maar dit is niks, sorry.
phyxsius, een prima en duidelijke uitleg!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 09:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Ik zou trouwens eens beginnenen in het maasgebouw. Daar zitten er toch een paar die ook veroordeeld zijn wegens een "bouwfraudetje"
Kan waar zijn
Maar feit is dat wanneer Geertje schuldig wordt bevonden en eventueel de bak in gaat (kan 2 jaar krijgen), dan zullen sponsoren afhaken als Geertje vaak in het Stadion is geweest
Vooral de sponsoren die met allochtonen te maken hebben
Ze zullen dan zeggen dat dat slecht voor hun imago is
Dus de club doet er goed aan om hem te weigeren
Zeker nu het financieel niet echt lekker loopt
Dan moet je geen risico's nemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door Phyxsius --
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 februari 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Wat een onzin, sponsoren haken echt niet af omdat de PVV een keer een zaal huurt voor een partij bijeenkomst.
Dat er hier een aantal mensen zijn die iets tegen Wilders en zijn ideeen hebben kan ik best begrijpen, maar verder vind ik dit alleen maar goedkoop scoren van Feyenoord in de media en niks anders.
Ofr dacht je dat Feyenoord iedereen screent die een keer een zaal wil huren?
En verder heeft deze topic niets met voetbal te maken.
trouwens Leonardo die veroordeeld is voor het accefietje Beverwijk zit ook gewoon in het stadion.
Als je iedereen wil gaan weren die een strafblad heeft blijven er niet zo veel over schat ik zo.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 10:27   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. Word in Nederland zo benadrukt dat er vrijheid van meningsuiting is, maar ondertussen is er helemaal niet zo'n vrijheid als gezegd word. Ik stem ook niet op geertje want vind zelf ook dat hij in bepaalde dingen veel te ver gaat. Hij word nu voornamelijk afgerekend op zijn film Fitna, terwijl dat dat allemaal bestaande beelden waren. Is niets aan gelogen. Iedereen moet welkom zijn in de Kuip. ze hadden beter die zogenaamde verlosser kunnen weren bij het jubileumfeest. Dat vond ik een grotere schande dan Geert toelaten in het maasgebouw. Kwam een jaar naar ons om 020 te pesten en dan word hij binnengehaald tijden jubileumfeest als de verlosser. stem zel ook niet op Geert (Rita verdonk wel), maar vind hem meer een verlosser dan die ras J...!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door Feyenoord till i die --
Einstein
 Einstein - vrijdag 06 februari 2009 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:46 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ken jij de wet wel?
Geertje overtreedt die namelijk
Het hoge rechtshof is de hoogste rechtsprekende instantie in Nederland
Zij hebben bepaald dat Geertje de wet heeft overtreden
Zij hebben bepaald dat Geertje voor de rechter moet verschijnen
Voor zover ik weet verschijn je niet voor de rechter als je je aan de wet houdt...

En over vrije meningsuiting
In Nederland mag je vrij je mening geven, ZOLANG JE DAAR GEEN ANDERE MENSEN MEE SCHOFFEERT OF AANZET TOT HAAT!!!

Dat laatste deel heb jij zeker niet gelezen in de wetboeken?

Ik vind het juist prachtig dat Feyenoord dit doet
Ondanks dat het sportief niet goed gaat, heb ik nu toch een reden om trots te zijn dat ik Feyenoord support...
Onzin, je bent voorbarig. Het moet voorlopig allemaal nog blijken of hij zich strafbaar heeft gedragen. Jij gaat er voor het gemak al van uit.

En Wilders zou gewoon een ruimte moeten kunnen huren, tenzij er een beleid is dat Feyenoord alle politieke partijen weert. Discriminatie heet zoiets. Dat is onomstotelijk strafbaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 10:27 schreef Einstein het volgende:

[..]

Onzin, je bent voorbarig. Het moet voorlopig allemaal nog blijken of hij zich strafbaar heeft gedragen. Jij gaat er voor het gemak al van uit.

En Wilders zou gewoon een ruimte moeten kunnen huren, tenzij er een beleid is dat Feyenoord alle politieke partijen weert. Discriminatie heet zoiets. Dat is onomstotelijk strafbaar.
Wij zitten op een lijn. anders moet je bijv. de PVDA ook weren want die hebben ook aangezet tot haat tegen Pim. Zijn ze ook nooit voor vervolgd. Vrijheid van meningsuiting wat in het straatje past bij de belangrijke heren. ik zie dit wederom als bewijs dat het in Nederland een corrupt zooitje is. In het maasgebouw is het idem. alleen maar wat er in het straatje past. Is hier miniatuur China met het maasgebouw als hoofdstad!!!!
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 06 februari 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich met geen enkele politieke partij of stroming conformerenn! We zijn een voetbalclub in Nederland! 020 heeft een geuzennaam. Ik denk dat men in Joodse kringen hiermee niet altijd even blij is. Het roept namelijk bij de tenenstanders van 020 leuzen op, die totaal niets met voetbal hebben te maken. Laten we sport bedrijven en feyenoorders zijn. Ver wegblijven van politiek dat is een wespennest.
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 februari 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Eigenlijk is heel deze discussie zinloos. Het is namelijk de directie van de NV Stadion die bepaald heeft dat Wilders niet welkom is.
Heeft dus niks met Feyenoord te maken.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 11:40 schreef F.L.E het volgende:
Eigenlijk is heel deze discussie zinloos. Het is namelijk de directie van de NV Stadion die bepaald heeft dat Wilders niet welkom is.
Heeft dus niks met Feyenoord te maken.
precies!

Maar dan nog, Als wilders mag zeggen wat hij wil (en dat magtie van mij) Dan mag een eigenaar van een zaal toch ook zelf bepalen wie hij wel of niet zijn zaal verhuurt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door hotjumper --
kammetje
 kammetje - vrijdag 06 februari 2009 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 16:51 schreef kammetje het volgende:
Wat kan mij het schelen wat de stadiondirectie doet. Ik hou me bezig met de sportclub. Er zouden trouwens veel meer topics van die Feyenoord till i die verwijderd moeten worden. Wat een hersenloze eikel is dat.
@F.L.E: dat zei ik gisteren ook al. Lijkt wel een politiek forum. Wat een gezeik allemaal.
craven
 craven - vrijdag 06 februari 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Dacht dat dit een feyenoord forum was?
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 februari 2009 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 12:16 schreef craven het volgende:
Dacht dat dit een feyenoord forum was?
Precies!
Voor welke voetbalclub speelt die Wilders eigenlijk?
Nieuw in de selectie van Groningen of zo?
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 12:35   quote  deeplink  
gewoon verwijderen deze forum !!! Heeft helemaal niks met FEYENOORD te maken .......
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 10:27 schreef Einstein het volgende:

[..]

Onzin, je bent voorbarig. Het moet voorlopig allemaal nog blijken of hij zich strafbaar heeft gedragen. Jij gaat er voor het gemak al van uit.

En Wilders zou gewoon een ruimte moeten kunnen huren, tenzij er een beleid is dat Feyenoord alle politieke partijen weert. Discriminatie heet zoiets. Dat is onomstotelijk strafbaar.
Is misschien handig als je alle reacties leest voor je reageert
Dan had je geweten dat ik al had toegegeven dat ik iets te veel van mijn eigen mening uitging
En dat ik het al wat anders had verwoord
Jouw reactie slaat dus eigenlijk nergens op
Jij reageert op iets wat ik allang heb herroepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 16:30   quote  deeplink  
het discrimineren van wilders is toch ook een vorm van vrije meningsuiting? daar ben ik dus voor.
KKL
 KKL - woensdag 11 februari 2009 - 14:37   quote  deeplink  
Ook logisch dat Wilders Engeland niet in mag.
Aangezien het daar allemaal links gaat.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 februari 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Ja, Engeland blijft leuk...
R()b
 R()b - woensdag 11 februari 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Lekker Belangrijk.
Die boktor verdiend fucking veel geld per jaar , dus ga ik me niet eens druk maken om zijn problemen.
Doet hij namelijk ook niet om die van mij!
Danny.K
 Danny.K - woensdag 11 februari 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 16:30 schreef hotjumper het volgende:
het discrimineren van wilders is toch ook een vorm van vrije meningsuiting? daar ben ik dus voor.
Jij begrijpt er echt geen kut van he! beetje jammer dit weer.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 februari 2009 - 04:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 - 20:54 schreef Danny.K het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt geen kut van he! beetje jammer dit weer.
hahahahahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bullshit!!!! Geert Wilders zijn partij word niet toegelaten in Maasgebouw!!!









0.0089738