BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoop dat mario (lasse schone) mee neemt naar FEYENOORD

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 05 februari 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Het is wel een middenvelder maar ja wel erg goed.
Goeie vervanger als de guzman vertrekt.
Ook zou hij bruins kunnen vervangen die komt nog te kort.
daag gj
 daag gj - donderdag 05 februari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
sorry hoor maar die jongen is niet goed genoeg voor het niveau wat wij eigenlijk zouden moeten nastreven, zeker niet beter dan Hofs.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 05 februari 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Ook hofs mag van mij terug komen.
En ik denk dat (schone) 1 van de besten spelers is uit deze competitie.
derq
 derq - donderdag 05 februari 2009 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 15:56 schreef daag gj het volgende:
sorry hoor maar die jongen is niet goed genoeg voor het niveau wat wij eigenlijk zouden moeten nastreven, zeker niet beter dan Hofs.
inderdaad, hij kan de druk ook niet aan, dat zag je tegen groningen ook meerdere malen.
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - donderdag 05 februari 2009 - 17:32   quote  deeplink  
Idd best aardige speler maar moeten we niet proberen A-klasse spelers te halen ipv van aardige voetballers het is wel ons FEYENOORD waar we het over hebben he.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
Als we echt naar de top willen is dit geen optie.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:17 schreef derq het volgende:

[..]

inderdaad, hij kan de druk ook niet aan, dat zag je tegen groningen ook meerdere malen.
Heb je het nou over Hofs of over Schone?
Hofs heeft namelijk al bewezen dat hij de druk niet aan kan
Schone moet die kans nog krijgen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 05 februari 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 17:49 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Heb je het nou over Hofs of over Schone?
Hofs heeft namelijk al bewezen dat hij de druk niet aan kan
Schone moet die kans nog krijgen
Ik krijg steeds meer het idee dat jij het spoor bijster bent met je laatste antwoorden op verschillende topics. Ben wat anders van jou gewend!!!
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 05 februari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Veel liever Bruins dan Schone!!!!!

Als Bruins eenmaal zijn vorm weer weet terug te vinden ( wat ie straks onder Mario gegarandeerd weer krijgt) is het een absolute topper, waar voor je naar het stadion komt!!
Bruins is een gevoelige jongen die juist vertrouwen nodig heeft.
Ik ga er echt kapot aan als ik zie dat die jongen wordt uitgefloten.....
En achteraf gezien is het ook wel verklaarbaar dat het voor hem heel moeilijk is, alle aandacht gaat naar Biseswar, Fer en Wijnaldum terwijl hij juist vorig jaar 1 van de grootste talenten was op de Nederlandse voetbalvelden....
Mario weet wat hij in huis heeft, en zal die jongen wel weer laten opbloeien en geloof mij, niemand heeft het meer over Shone!!!
R()b
 R()b - donderdag 05 februari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Hofs kan de druk niet aan ???
De man van de assist!!!!
Volgens mij heb je teveel groene cake gegeten gozer!!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 05 februari 2009 - 19:17   quote  deeplink  
discussie , discussie , als JDT fit blijft is hij gewoon onze nr10 de komende 2 jaar , hij was gister echt de motor , in zijn schaduw kan Wijnaldum rustig groeien en zijn opvolger worden!
Danny.K
 Danny.K - donderdag 05 februari 2009 - 19:20   quote  deeplink  
Sterker nog ik denk dat we Hofs dit seizoen wel goed hadden kunnen gebruiken geeft veel assists op Makaay en gaat als het moet er ook wel eens lekker hard in.
suffering
 suffering - donderdag 05 februari 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Hofs gezien tegen Heerenveen, aardig goaltje niet?
M
 M - donderdag 05 februari 2009 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 18:50 schreef Sjerrie het volgende:
Veel liever Bruins dan Schone!!!!!

Als Bruins eenmaal zijn vorm weer weet terug te vinden ( wat ie straks onder Mario gegarandeerd weer krijgt) is het een absolute topper, waar voor je naar het stadion komt!!
Bruins is een gevoelige jongen die juist vertrouwen nodig heeft.
Ik ga er echt kapot aan als ik zie dat die jongen wordt uitgefloten.....
En achteraf gezien is het ook wel verklaarbaar dat het voor hem heel moeilijk is, alle aandacht gaat naar Biseswar, Fer en Wijnaldum terwijl hij juist vorig jaar 1 van de grootste talenten was op de Nederlandse voetbalvelden....
Mario weet wat hij in huis heeft, en zal die jongen wel weer laten opbloeien en geloof mij, niemand heeft het meer over Shone!!!
De reden dat Bruins wordt uitgefloten is dat hij iedere keer als de bal maar in de buurt dreigt te komen trekt hij zijn poot in of bukt hij om maar niet te hoeven koppen. Hij zal vast op de training prachtige dingen laten zien en er is denk niemand die eraan zal twijfelen dat hij een goede voetballer is. Het probleem is zijn instelling. Hij wil niet tot het uiterste gaan en dat zal met vertrouwen niet verbeteren. In verhouding doet hij het minste met zijn talenten. Hofland, Timmer, Lucius, Bahia, De Cler en nog een paar anderen kunnen gewoon niet beter. Ik denk dat hij zal roemloos ergens zijn voetballoopbaan zal eindigen.

Tenzij hij inziet dat hij er vol voor moet gaan en af en toe balbezit zal moeten afdwingen. Dan zal zijn vertrouwen ook weer verbeteren. Op basis van de afgelopen maanden is de kritiek op zijn functioneren volledig terecht. Het publiek kan zich niet veel anders uiten dan door te fluiten. De oplossing ligt volledig bij hem zelf en niet bij een trainer die hem zal pamperen en voorzichtig moed in gaat praten. Jammer maar helaas.
Dubbel V
 Dubbel V - donderdag 05 februari 2009 - 20:35   quote  deeplink  
Eens!
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 05 februari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
De tijd zal het leren M...
Peer
 Peer - donderdag 05 februari 2009 - 21:47   quote  deeplink  
Ruilen met Bruins.
mdr8
 mdr8 - donderdag 05 februari 2009 - 22:20   quote  deeplink  
je hebt bruins en hofs al binnen.. waarom geld verspillen aan een even goede speler? We hebben al teveel middenvelders, focus aub op verdedigers halen en zet mulder op doel!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 05 februari 2009 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 februari 2009 - 18:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer het idee dat jij het spoor bijster bent met je laatste antwoorden op verschillende topics. Ben wat anders van jou gewend!!!
Mijn "probleem" met Hofs is simpel
Hij heeft nooit kunnen imponeren
Hij heeft inderdaad een half seizoen goed met Makaay gewerkt
En dat is bij veel mensen blijven hangen
Maar voor de komst Makaay was Hofs er ook al
En toen ging het niet zo lekker

Daar komt ook bij dat Hofs nog nooit een heel seizoen gespeeld heeft, met 20 wedstrijden was het wel voorbij
Dat is min of meer wat ik met de druk niet aan kunnen bedoel
Hij sukkelde altijd met kleine (en ook een grote) blessures
Vooral die kleine blessures zijn een teken dat hij het niet aan kan in de top

Daar komt nog bij dat Feyenoord nu heel veel problemen heeft met blessures
Waarom wil je dan een speler erbij hebben die GEGARANDEERD een half seizoen geblesseerd is?

Verder scoort Makaay niet door de verkeerde spelers om hem heen
Hij scoort niet vanwege een systeem dat niet bij hem past
Met Tomasson, Biseswar en Slory om hem heen krijgt hij meer kansen
Tegen Sparta mistte het enkel nog aan scherpte
Hij was vergeten hoe het was om goeie kansen te krijgen
Hij gaat binnenkort wel weer scoren
Denk tegen Groningen al
Daar hebben we Hofs niet voor nodig
Die 2 miljoen die het ons oplevert als Vitesse de optie ligt is veel nuttiger voor de club
Martijn
 Martijn - vrijdag 06 februari 2009 - 00:09   quote  deeplink  
Een jaar of 5 geleden is Schöne in nederland begonnen bij heerenveen, daar is hij mislukt. Toen is die naar De Graafschap gegaan. Daar is hij uitgegroeid tot hun beste speler. Nu bij NEC is hij goed maar denk niet dat hij nu al een volgende stap kan maken. Hij is nu niet beter dan Hofs en zeker niet beter dan De Guzman.
PVDD
 PVDD - vrijdag 06 februari 2009 - 08:04   quote  deeplink  
Niet nodig. Bruins kan als hij vertrouwen heeft minstens net zo veel, daar heeft dit seizoen niet het pijnpunt van de selectie gezeten (Fer en Wijnaldum zijn daar zelfs doorgebroken). Als er geld beschikbaar komt dan (jonge keeper, (centrum)verdediger en een jonge scorende spits) Eventueel een rechtback voor concurrentie met Tiendali.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Hofs , Hofs , Hofs , schei nou uit mensen, die jongen heeft 1 keer een aardige wedstrijd gevoetbald dit seizoen!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 08:04 schreef PVDD het volgende:
Niet nodig. Bruins kan als hij vertrouwen heeft minstens net zo veel, daar heeft dit seizoen niet het pijnpunt van de selectie gezeten (Fer en Wijnaldum zijn daar zelfs doorgebroken). Als er geld beschikbaar komt dan (jonge keeper, (centrum)verdediger en een jonge scorende spits) Eventueel een rechtback voor concurrentie met Tiendali.
Bruins zal volgend jaar zeker positief gaan verassen
Hij heeft vertrouwen en een echte kans nodig
Been is zeer gecharmeerd van Bruins
Die zal Bruins een kans geven en ik denk dat Bruins dan wel zal opleven
Dus ik zou voor volgend jaar nog geen nieuwe nummer 10 halen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoop dat mario (lasse schone) mee neemt naar FEYENOORD









0.0055510