BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer gaat tiendalli bijtekenen, en biseswar?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - vrijdag 06 februari 2009 - 09:31   quote  deeplink  
hij laat en hele sterke indruk achter en veel beter dan de andere backs en nog jong ook. en biseswar zal hij bijtekene
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 06 februari 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Van Biseswar verwacht ik niet dat hij bijtekent. Als hij nog een paar van die doelpunten maakt kan hij met zijn transfervrije status zowat bij iedere club terecht.
Hij , en zijn zaakwaarnemer, kunnen in een klap financieel binnen zijn en ik denk niet dat hij dat laat lopen. Zou ik overigens ook niet doen.
Van Tiendalli weet ik het niet, ik weet niet of er clausules in zijn contract staan en hoe lang zijn contract nog loopt.
PVDD
 PVDD - vrijdag 06 februari 2009 - 09:59   quote  deeplink  
Die gasten moeten wel beseffen dat als Feyenoord over een wedstrijd of tien nog niets besloten hebben en feyenoord dan nergens meer om zou strijden zij het slachtoffer zijn.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Tekenen niet bij en als ze dat wel doen zal dat alleen zijn als we Europees halen.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 06 februari 2009 - 12:01   quote  deeplink  
zie ze beide niet bijtekenen..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Geen idee, misschien dat de komst van Been nog wat voor ze betekend. Zou begrijpen als ze weggaan, maar zou het alleen van Tiendalli jammer vinden.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 12:33   quote  deeplink  
Laten gaan die twee als ze niet willen bijtekenen!!! Want dan hebben ze geen echt feyenoord hart. Je wil graag of niet en alleen spelers die heel graag willen kan feyenoord goed gebruiken om uit het slop te halen. Eerst presteren en dan investeren
damien
 damien - vrijdag 06 februari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 12:33 schreef antoniorijen het volgende:
Laten gaan die twee als ze niet willen bijtekenen!!! Want dan hebben ze geen echt feyenoord hart. Je wil graag of niet en alleen spelers die heel graag willen kan feyenoord goed gebruiken om uit het slop te halen. Eerst presteren en dan investeren
wat een domme opmerking, jij bent zeker vergeten dat beide spelers aan het begin van het seizoen niet eens welkom meer waren op de training bij feyenoord, hoe zou jouw feyenoord gevoel zijn als je door je club eerst bent uitgekotst, als ze niet bijtekenen, dan zou ik dat begrijpen, ik zou het niet leuk vinden, maar er wel begrip voor hebben
Jopie54
 Jopie54 - vrijdag 06 februari 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Ze laten het nu zien omdat ze een kans krijgen. Die hebben ze in hun begin periode bij feyenoord ook gehad, maar niet gepakt en toen zijn ze verhuurt. Logische zet van de club lijkt me. Nu gaat het wel en hebben ze zich bewezen en goed dat de club ze wil behouden om ze later weer voor meer geld te kunnen verkopen als de kans zich voordoet en ze nog steeds goed presteren. Echter snap ik de spelers ook wel. Die hebben nu de macht in handen om ergens anders naar toe te gaan. Terrecht en de nabije toekomst bij feyenoord biedt ook nog niet voldoende positiviteit en topvoetbal, dus logische keuze van de spelers
KKL
 KKL - vrijdag 06 februari 2009 - 13:39   quote  deeplink  
Als Feyenoord weer een topclub en een topteam wil worden dan zijn Tiendalli en Biseswar uitstekende spelers voor op de bank.

Het zijn in ieder geval geen topspelers maar bruikbare spelers voor de breedte.
Jeli
 Jeli - vrijdag 06 februari 2009 - 14:34   quote  deeplink  
Snap nog steeds niet waarom veel supporters zo negatief zijn over Biseswar. Is één van de beste spelers die de afgelopen 10 jaar uit de jeugdopleiding is doorgebroken (met vallen en opstaan). Hij maakt in een slecht draaiend team de ene na de andere mooie goal en nog lees ik negatieve reacties. Straks loopt die jongen voor nul euro de kuip uit. Ik heb mijn hoop op Mario Been gevestigd. Misschien kan hij hem nog overhalen.
Dick
 Dick - vrijdag 06 februari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
Al deze jongelingen gaan gratis de deur uit.
Anders tekenen ze wel een nieuw contract.
En wat denk je, die knapen gaan allemaal met elkaar om.
Daar praten ze heus wel met elkaar over wat ze wel en niet van plan zijn.
Mike-Fr
 Mike-Fr - vrijdag 06 februari 2009 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 12:33 schreef antoniorijen het volgende:
Laten gaan die twee als ze niet willen bijtekenen!!! Want dan hebben ze geen echt feyenoord hart. Je wil graag of niet en alleen spelers die heel graag willen kan feyenoord goed gebruiken om uit het slop te halen. Eerst presteren en dan investeren
flikker toch op man wees lij dat biseswar waarschijnlijk gaat bijtekenen man
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 06 februari 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:25 schreef Mike-Fr het volgende:

[..]

flikker toch op man wees lij dat biseswar waarschijnlijk gaat bijtekenen man
Ik vind dat jullie beiden gelijk in hebben Feyenoord hart is belangrijk, maar ik weet zeker dat hij bijtekend. Been is zo gehaaid en proffesioneel day hij die jongen onder het genot van een pilsje wel ompraat. Wil hij dan niet, dan oprotten met die gast.
R()b
 R()b - vrijdag 06 februari 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Diego tekent gewoon lekker bij!!
Het loopt lekker aan die linkerkant,en hij hoeft zich niet meer te bewijzen bij Feyenoord , dat hebben we namelijk allemaal kunnen zien.
Hij is al bij zoveel clubs geweest en het werdt niets.
Als hij weggaat dan moet hij zich WEER opnieuw bewijzen.
Bij Feyenoord voelt hij zich goed , anders speel je niet zo lekker.
Dan erbij lopen er voetballers waarvan hij heel veel kan leren.
Diego tekent dus gewoon lekker bij voor 3 jaartjes.

Tiendalli zal ook gewoon bijtekenen.
Hij zal baat hebben bij een trainer als Mario Been , die hem elke wedstrijd in de basis zet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer gaat tiendalli bijtekenen, en biseswar?









0.0053880