BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay of mols

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
ik heb een tijdje terug aangekaard dat mijn mening is dat ik liever 60 mimnuten lang mols zie,en daarna 40 minuten ofso,makaay.
de werklust van mols spreekt mij altijd heel erg aan,wat denken jullie daarvan?makaay is een goeie spits,op zijn manier,en mijn mening is dat hij niet in onze selectie past..maar dat is mijn mening.
dus wat wdenken jullie beginnen met mols of makaay?
Sjerrie
 Sjerrie - vrijdag 06 februari 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Makaay!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 februari 2009 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 12:07 schreef E. FR1908 het volgende:
ik heb een tijdje terug aangekaard dat mijn mening is dat ik liever 60 minuten lang mols zie,en daarna 40 minuten ofso,makaay.
de werklust van mols spreekt mij altijd heel erg aan,wat denken jullie daarvan?makaay is een goeie spits,op zijn manier,en mijn mening is dat hij niet in onze selectie past..maar dat is mijn mening.
dus wat wdenken jullie beginnen met mols of makaay?
Misschien wel een aardig idee om idd eens met Mols te starten, lijkt me wel aardig om te zien hoe dat werkt met JDT. Makaay is idd wel een vrij statische spits, en brengt de laatste maanden ook niet meer wat van hem verwacht werd/wordt.
KKL
 KKL - vrijdag 06 februari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Mols!

Veel betere voetballer en balvaster.

60 minuten Mols en 30 minuten Makaay.
chrissie
 chrissie - vrijdag 06 februari 2009 - 13:56   quote  deeplink  
waarom niet beginnen met beide?

en anders ga ik ook voor mols in het begin.
makaay is een hele slimme voetballer maar hij scoort niet en dat is toch waar hij voor gehaald is
pfe83
 pfe83 - vrijdag 06 februari 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Idd allebei met Tomasson erachter.
Anders toch voor Makaay, zoveel doelpunten heeft Mols nou ook niet gescoord toen hij Makaay verving. Ik vond Makaay er woensdag al dichtbij, hij gaat zondag scoren denk ik!
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 februari 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 13:57 schreef pfe83 het volgende:
Idd allebei met Tomasson erachter.
Anders toch voor Makaay, zoveel doelpunten heeft Mols nou ook niet gescoord toen hij Makaay verving. Ik vond Makaay er woensdag al dichtbij, hij gaat zondag scoren denk ik!
Beetje kromme vergelijking, dat "toen hij Makaay verving". Er werd (en word) sowieso niet al te vaak gescoord door Feyenoord, afgezien van het begin van de competitie. Als er uit die 2 "M-en" gekozen moet worden denk ik wel dat Mols meer "voetbal" brengt. Makaay heeft weliswaar wat vaker gescoord maar staat momenteel letterlijk en figuurlijk "een beetje stil".
mdr8
 mdr8 - vrijdag 06 februari 2009 - 14:16   quote  deeplink  
laten we maar hopen dat makaay beter gaat spelen met tomasson om zich heen.. ik hou vertrouwen in makaay. al zie ik volgend seizoen het liefste een jonge getalenteerde spits komen die meteen in de basis kan.. maar dat zal door geld wel niet gebeuren :s
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - vrijdag 06 februari 2009 - 15:03   quote  deeplink  
makaay scoorde niet omdat die niemand om zich heen had.
Nu is Tomasson weer terug, en gaat makaay automatisch beter spelen.
Gewoon starten met Makaay!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 februari 2009 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 15:03 schreef i'm feyenoord till i het volgende:
makaay scoorde niet omdat die niemand om zich heen had.
Nu is Tomasson weer terug, en gaat makaay automatisch beter spelen.
Gewoon starten met Makaay!!
Sorry hoor, maar dan heb ik j.l. woensdag misschien een andere wedstrijd gezien. Toevallig speelde er toen ook een Makaay, maar ik vond hem niet best spelen. Z'n trainer ook niet echt, althans, zo heb ik het begrepen.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 06 februari 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Mols is zwaar over de THT, doe maar Tomasson & Makaay
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 06 februari 2009 - 15:21   quote  deeplink  
Ik zou Kermit wel eens met Makaay in de spits willen zien en Tomason erachter en Mols voor de laatste 30 minuten voor Kermit of Makaay.
Dre71
 Dre71 - vrijdag 06 februari 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Hoewel je als Feyenoordsupporter bijna geen geduld over hebt denk ik toch dat Makaay met Tomasson achter zich zomaar weer kan opbloeien. Als de heren elkaar gaan vinden verwacht ik dat ze kunnen uitgroeien tot een gevaarlijk duo met veel scorend vermogen. Toch nog maar even tijd geven die twee.

Makaay dus
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Makaay
wderuit
 wderuit - vrijdag 06 februari 2009 - 16:10   quote  deeplink  
Mols?......die wile toch 3 jaar geleden al stoppen met voetballen?

Het wordt tijd dat Makaay op zijn kwaliteiten gebruikt wordt...member TORR !!!!!!
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - vrijdag 06 februari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
makaay en tomasson spelen nu voor de 4de keer hooguit 5de keer geef ze wat tijd en makaay komt hopelijk weer in vorm
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 16:42   quote  deeplink  
Als Makaay gewoon voorin blijft gaat mijn voorkeur naar hem uit, als ze de rol van verdediger met die van spits willen blijven combineren dan kan net zo goed Mols erin.
Mike-Fr
 Mike-Fr - vrijdag 06 februari 2009 - 17:17   quote  deeplink  
erasmus/janota/pedro
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 06 februari 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Makaay natuurlijk, nu Tomasson terug is zou je ineens makaay passeren? Dit was juist het duo wat samen voor de doelpunten moesten zorgen. Nou, daarvoor hebben ze nog 13 wedstrijden. Als het dan niet loopt dan iets anders.
schiedam
 schiedam - vrijdag 06 februari 2009 - 17:45   quote  deeplink  
makaay opzeker!!!!!!1
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Makaay, geen twijfel over mogelijk
E. FR1908
 E. FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 19:58   quote  deeplink  
oke vrij duidelijk verschillende meningen wel leuk om te zien wat iedereen vind,wat sommige zegggen dat makaay nu tomasson terug is misschien beter gaat presteren hoop ik alleen maar,dus ben wel benieuwd hoe het lopen zal!
maar toch hoop ik zoals iemand anders al zei,dat er een frisse nieuwe spits komt,maar wie..
eddie1988
 eddie1988 - vrijdag 06 februari 2009 - 20:17   quote  deeplink  
pfff makaay is al heel het seizoen bagger en komt niks uit.
Maak mij nie uit wie er in sta zolang het maar geen makaay is.
Hij is verder over zijn THT dan Mols hoor
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 21:10   quote  deeplink  
Mols naast Makaay zou wel s een keer kunnen wat mij betreft , maar nu JDT terug is zal Roy ook weer scherper worden , let maar op ................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 21:23   quote  deeplink  
Beetje vreemd juist nu Tomasson terug is zou ik hem juist laten staan.Hij zal even aan deze nieuwe vorm moeten wennen.Juist nu staat het voorin eindelijk goed.Het kan in mijn geval nog iets beter ,zet Wijnaldum naast Makaay en Tomasson in een vrije rol erachter.
Makaay Wijnaldum

Biseswar Tomasson Al Ahmadi Slory

Gio Bahia Hofland Tiendalli

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door Leon FR1908 --
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 06 februari 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Makaay mag van mij in het veld starten nu met tomasson..
Nu heb je eindelijk een koppel en dan hopen dat het volgend jaar een doelpunten festijn gaat worden als ze op elkaar inspelen en elkaaar snappen...
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Je zou het ook zo eens kunnen proberen:

-----------------Timmer---------------

Tiendalli -- Bahia -- Hofland -- Gio--

----------------El Ahmadi-------------

-----Wijnaldum --------------Fer------

-----------------Tomasson-------------

------------Mols ------- Makaay-------

Met al onze blessures zou je dat eens een paar wedstrijden kunnen proberen
Mols is balvast
Tomasson heeft goed inzicht en is ene leider in het veld
Ook voelt hij Makaay goed aan
En Makaay scoort vanzelf weer als hij vertrouwen voelt en vooral kansen krijgt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2009 door Phyxsius --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 21:39 schreef Phyxsius het volgende:
Je zou het ook zo eens kunnen proberen:

-----------------Timmer---------------

Tiendalli -- Bahia -- Hofland -- Gio--

----------------El Ahmadi-------------

-----Wijnaldum --------------Fer------

-----------------Tomasson-------------

------------Mols ------- Makaay-------

Met al onze blessures zou je dat eens een paar wedstrijden kunnen proberen
Mols is balvast
Tomasson heeft goed inzicht en is ene leider in het veld
Ook voelt hij Makaay goed aan
En Makaay scoort vanzelf weer als hij vertrouwen voelt en vooral kansen krijgt
Vind ik nog beter ja ,alleen biseswar voor Fer met zijn eikenhouten benen.
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 06 februari 2009 - 23:36   quote  deeplink  
Nieveld en Leerdam moet je lekker laten staan, die deden het goed tegen sparta.
Gio is geblesseerd en van voor Bruins op 10 met daarvoor Tomasson en Makaay.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vind ik nog beter ja ,alleen biseswar voor Fer met zijn eikenhouten benen.
toch laat ik fer staan:
keeper
tiendalli - bahia - hofland - gio
fer - wijnaldum
tomasson
mols - makaay - biseswar

biseswar mag zwerven net als tomasson en die speelt echt als spelverdeler / loopwonder , het blok op t middenveld is wat jong maar door goede back-up van hofland en gio moet dat kunnen , el ahmadi moet even een stapje terug maar komt later zeker terug. Dit is een leuk en speels elftal , al moet ik toegeven dat ik geen rekening heb gehouden met speelstijl van de tegenstandern en dat moeten wij in onze situatie eigenlijk wel een beetje doen! De tandem fer-wijnaldum was fantastisch tegen Ajax dus moet kunnen , betreft de jonkies Leerdam en Nievelt: ze hebben zich staande gehouden maar moeten echt nog rijpen , zondag kan Leerdam nog voor Gio spelen , al zijn er nog vele andere opties : Fer bijv rechtsback , Tiendalli links en dan toch weer el ahmadi op plek vanm Fer ////////////// pffffffff wordt moe van mezelf , je zal maar DE trainer zijn..........
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 00:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

toch laat ik fer staan:
keeper
tiendalli - bahia - hofland - gio
fer - wijnaldum
tomasson
mols - makaay - biseswar

biseswar mag zwerven net als tomasson en die speelt echt als spelverdeler / loopwonder , het blok op t middenveld is wat jong maar door goede back-up van hofland en gio moet dat kunnen , el ahmadi moet even een stapje terug maar komt later zeker terug. Dit is een leuk en speels elftal , al moet ik toegeven dat ik geen rekening heb gehouden met speelstijl van de tegenstandern en dat moeten wij in onze situatie eigenlijk wel een beetje doen! De tandem fer-wijnaldum was fantastisch tegen Ajax dus moet kunnen , betreft de jonkies Leerdam en Nievelt: ze hebben zich staande gehouden maar moeten echt nog rijpen , zondag kan Leerdam nog voor Gio spelen , al zijn er nog vele andere opties : Fer bijv rechtsback , Tiendalli links en dan toch weer el ahmadi op plek vanm Fer ////////////// pffffffff wordt moe van mezelf , je zal maar DE trainer zijn..........
Heel je elftal is rond maar wie is die speler keeper toch?
Geen vertrouwen meer in Timmer.....
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Maar om ff op de topic te reageren:
Makaay

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door F.L.E --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 00:42 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Heel je elftal is rond maar wie is die speler keeper toch?
Geen vertrouwen meer in Timmer.....
toch wel Timmer , vond m vd week wel aardig , maar die discussie is al zo vaak geweest dus vandaar.... mag ook v Dijk zijn hoor , is mij om t even.......
Robertz
 Robertz - zaterdag 07 februari 2009 - 01:07   quote  deeplink  
Mols is echt te oud geworden.
Makaay kan beter m.i. dan hij de laatste maanden doet.
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Makaay! Uiteraard.
Mols alvast inzetten op de positie die hij van mij volgend jaar mag gaan bekleden, spitsentrainer. Hebben we ook geen gezeik met van Hooijdonk. Die mag van mij trouwens wel 1x per week een middag komen, clinic vrije trappen.
Robertz
 Robertz - zaterdag 07 februari 2009 - 22:15   quote  deeplink  
Ik zie Feyenoord het liefst spelen met twee echte buitenspelers.Hoeveel hebben we er op dit moment:Biseswar,Slory,Vincken,Schet,Pedro.
Makaay inde spits en daar achter Tomasson;hopelijk wordt Makaay dan beter.Hoewel ....
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 07 februari 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Voorlopig nog maar ff vertrouwen houden in Makaay. Als hij weer in vorm komt (en voor mijn gevoel zit hij daar erg dicht tegen aan) hebben we daar gewoon een hele goeie aan. En Tomasson erachter, Biseswar er omheen.
fr 4-ever
 fr 4-ever - zaterdag 07 februari 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Nou tomasson terug is zou ik makaay laten staan
die 2 combineren makkelijk en misschien kan makaay zijn goaltje weer meepikken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 07 februari 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 00:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

toch laat ik fer staan:
keeper
tiendalli - bahia - hofland - gio
fer - wijnaldum
tomasson
mols - makaay - biseswar

biseswar mag zwerven net als tomasson en die speelt echt als spelverdeler / loopwonder , het blok op t middenveld is wat jong maar door goede back-up van hofland en gio moet dat kunnen , el ahmadi moet even een stapje terug maar komt later zeker terug. Dit is een leuk en speels elftal , al moet ik toegeven dat ik geen rekening heb gehouden met speelstijl van de tegenstandern en dat moeten wij in onze situatie eigenlijk wel een beetje doen! De tandem fer-wijnaldum was fantastisch tegen Ajax dus moet kunnen , betreft de jonkies Leerdam en Nievelt: ze hebben zich staande gehouden maar moeten echt nog rijpen , zondag kan Leerdam nog voor Gio spelen , al zijn er nog vele andere opties : Fer bijv rechtsback , Tiendalli links en dan toch weer el ahmadi op plek vanm Fer ////////////// pffffffff wordt moe van mezelf , je zal maar DE trainer zijn..........
Ook goed ,ik ben benieuwd naar de dag van morgen.Winnen maar denk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay of mols









0.0071940