BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Hofland vroeg RvC Feyenoord per sms ontslag Verbeek'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 06 februari 2009 - 13:09   quote  deeplink  
'Hofland vroeg RvC Feyenoord per sms ontslag Verbeek'

Vijf dagen voor het definitieve ontslag van Gertjan Verbeek bij Feyenoord, stuurde verdediger Kevin Hofland (foto) een sms-je naar de Raad van Commissarissen. ‘Het gaat niet meer met deze trainer,’ lazen de directeuren op hun telefoontjes. Vervolgens werd er, zoals bekend, werk gemaakt van het ontslag. Dit meldt het Noordhollands Dagblad.

Verdediger Hofland en trainer Verbeek lagen elkaar niet goed. De twee hadden ondermeer onenigheid over een opmerking van de oefenmeester, die publiekelijk zei dat Hofland zichzelf geblesseerd had tijdens het opstaan van de eettafel.

Bron: Sportweek

Beetje triest van Hofland....
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 06 februari 2009 - 13:29   quote  deeplink  
Al deed'ie het met de postduif. Het interesseert me echt geen fuck. Het ligt nu in het verleden, laten we ons nu maar gaan concentreren op de toekomst... met Mario Been. =]
KKL
 KKL - vrijdag 06 februari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 13:29 schreef Kadaver het volgende:
Al deed'ie het met de postduif. Het interesseert me echt geen fuck. Het ligt nu in het verleden, laten we ons nu maar gaan concentreren op de toekomst... met Mario Been. =]
Ook jij gaat te snel van stapel....Leon Vlemmings!!!
mdr8
 mdr8 - vrijdag 06 februari 2009 - 14:18   quote  deeplink  
iig deze berichten vergeten, met je eens kadaver. we komen er wel weer bovenop!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 februari 2009 - 14:21   quote  deeplink  
stemmingmakerij.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 06 februari 2009 - 15:00   quote  deeplink  
BOEIUUHHHH
i'm feyenoord till i
 i'm feyenoord till i - vrijdag 06 februari 2009 - 15:01   quote  deeplink  
Inderdaad gewoon vergeten en richten op wat er komen gaat. Dit gedoe met verbeek is nu allemaal geweest.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 16:04   quote  deeplink  
toekomst!!!! niet het verleden!!!!
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - vrijdag 06 februari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
toekomst!!!! niet het verleden!!!!
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - vrijdag 06 februari 2009 - 16:16   quote  deeplink  
toekomst!!!! niet het verleden!!!!
toekomst!!!! niet het verleden!!!!
toekomst!!!! niet het verleden!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Ik heb dit gelezen op internet
Vlak daarna las ik een ander stukje dat perfect verwoord hoe ik er over denk
Hier dat stukje:

"Ik wil via deze weg met boosheid reageren op een stuk over Kevin Hofland die het Noord Hollands Dagblad opnieuw wordt beschuldigd van het sturen van een sms naar de Raad van Commissarissen, aangaande het ontslag Verbeek.

Ik vraag me af, wat wil een krant hiermee bereiken. Wat is het belang dat het opnieuw onrustig wordt om Hofland zijn persoon en zo bij Feyenoord. Is het omdat de krant uit Noord Holland komt, iets anders kan ik me niet bedenken.

Iedere Feyenoord-supporter weet nu onderhand wel wat er is gebeurd. Zowel Hofland als president commissaris Dick van Well hebben duidelijk verteld hoe het gesprek tot stand is gekomen. Hofland heeft niet op persoonlijke titel met van Well gesproken, maar als woordvoerder voor de selectie. Het steeds opnieuw proberen Hofland in kwaad daglicht te zetten is niet alleen voor hem zeer vervelend, maar voor de gehele club. Reacties, van supporters en niet Feyenoord gezinde, aan Hofland zijn adres worden zo opnieuw in gang gezet. Hofland is voor hen opnieuw de kop van Jut.

Het Noord Hollands Dagblad moet zich diep schamen om oud nieuws, een niet waarheid, een verzinsel in het nieuws te brengen. Zekers als je daar als persoon schade van ondervindt. Ga je werk doen, schrijf nieuws wat er toe doet. Hou op met die stemmingmakerij rondom mijn club.

Voor mij was het al duidelijk, het ontslag van Verbeek kon niet uitblijven. Wie daar schuldig aan zijn interesseert me niets meer.

Ik kijk vooruit en laat het verleden rusten, zouden de persmuskieten ook eens moeten doen.

Steef."

Steef, jongen, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 16:40   quote  deeplink  
wat verwachten jullie nou, noord-Hollands dagblad valt onder de TMG(telegraaf media groep) die krant heeft dus sinds de vorige eeuw geen onafhankelijke journalistiek meer bedreven.

Ik zou zeggen. lange leve hofland! dankzij hem komt Been volgend seizoen!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 06 februari 2009 - 18:05   quote  deeplink  
Lekker belangrijk zeg, kunnen we daar niet eens mee stoppen??? Vooruit kijken aub, zondag is het feyenoord-groningen. Ben natuurlijk wel blij dat Been weer terug komt!!!
wderuit
 wderuit - vrijdag 06 februari 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Hofland heeft het beste met de club voor.....heeft het in zich om boegbeeld van Feyenoord te worden...maar neemt niet weg dat de huidige vedettes te lui waren om met een trainer als Verbeek te werken...die ook alleen maar het beste met Feyenoord voor had
Snoek
 Snoek - zaterdag 07 februari 2009 - 09:17   quote  deeplink  
Is inderdaad gepasseerd station , vind dat je Hofland vaste aanvoerder moet maken want hij moet het uitvoeren terwijl dit eigenlijk iets is wat je aanvoerder moet doen , maar Gio is geen echte aanvoerder , dus aanvoerdersband naar Hofland
agneovo
 agneovo - zaterdag 07 februari 2009 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 13:09 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
'Hofland vroeg RvC Feyenoord per sms ontslag Verbeek'

Vijf dagen voor het definitieve ontslag van Gertjan Verbeek bij Feyenoord, stuurde verdediger Kevin Hofland (foto) een sms-je naar de Raad van Commissarissen. ‘Het gaat niet meer met deze trainer,’ lazen de directeuren op hun telefoontjes. Vervolgens werd er, zoals bekend, werk gemaakt van het ontslag. Dit meldt het Noordhollands Dagblad.

Verdediger Hofland en trainer Verbeek lagen elkaar niet goed. De twee hadden ondermeer onenigheid over een opmerking van de oefenmeester, die publiekelijk zei dat Hofland zichzelf geblesseerd had tijdens het opstaan van de eettafel.

Bron: Sportweek

Beetje triest van Hofland....
ik vind het een beetje triest dat je als trainer moedwillig gaat liegen over een blessure van je eigen verdediger..
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 09:40 schreef agneovo het volgende:

[..]

ik vind het een beetje triest dat je als trainer moedwillig gaat liegen over een blessure van je eigen verdediger..
Het gaf aan, dat hij toch niet de vent was, die hij zelf dacht dat hij was. Toch niet zo'n rechte rug. Maar goed, gebeurd is gebeurd, zand erover. Wij moeten verder. En nu het allemaal weer wat langer geleden is, hij moet ook verder, het is hem gegund.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 09:40 schreef agneovo het volgende:

[..]

ik vind het een beetje triest dat je als trainer moedwillig gaat liegen over een blessure van je eigen verdediger..
Je weet niet waarom dit gedaan is
Het is inderdaad vreemd
Maar misschien dat de club hier ook een hand in heeft gehad
Je weet het niet
laat het gewoon rusten
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 09:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Je weet niet waarom dit gedaan is
Het is inderdaad vreemd
Maar misschien dat de club hier ook een hand in heeft gehad
Je weet het niet
laat het gewoon rusten
We weten niet waarom het gedaan is, maar Verbeek lag toen al enorm onder vuur vanwege de blessures en de vermoede link naar zijn trainingsmethodes. Niet handig, niet netjes en zeker niet integer. Meest ws dat het bij hem vandaan kwam, want het is natuurlijk wel heel menselijk om dan even te liegen. Laten we de schuld nou niet ergens anders gaan leggen, maar gewoon daar waar hij het meest waarschijnlijk ligt. Beter nog, laten we erover ophouden. We winnen niets met deze discussie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Els --
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zaterdag 07 februari 2009 - 11:07   quote  deeplink  
Hofland had gelijk,Verbeek had Feyenoord nog verder kapot gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Kobus uit Sneek --
agneovo
 agneovo - zaterdag 07 februari 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 11:07 schreef Kobus uit Sneek het volgende:
Hofland had gelijk,Verbeek had Feyenoord nog verder kapot gemaakt.
dat vind ik ook weer gelul..verbeek is een goede trainer..heeft hij bewezen bij heerenveen...hij was alleen niet de juiste bij feyenoord..het gaat mij veel te ver om te zeggen dat hij feyenoord nog verder kapot had gemaakt..
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 11:16 schreef agneovo het volgende:

[..]

dat vind ik ook weer gelul..verbeek is een goede trainer..heeft hij bewezen bij heerenveen...hij was alleen niet de juiste bij feyenoord..het gaat mij veel te ver om te zeggen dat hij feyenoord nog verder kapot had gemaakt..
Is wel waarschijnlijk, maar inderdaad, we weten het niet. Het is een goede beslissing geweest om uit elkaar te gaan. Jammer dat Verbeek niet meer van Erwin Koeman heeft, dan had het Feyenoord niet zoveel gekost. Gebeurd is gebeurd, we moeten verder.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 07 februari 2009 - 11:50   quote  deeplink  
JE moet tegen groningen spelen
en hun dag blad kom met dit nieuws
denk nou is na
of hun lopen achter met het nieuws
of ze willen stemming maken
sluit dit forum het slaat echt nergens op
is het waar of niet
we weten het toch niet
dus sluit dit (FORUM BERICHT)
fey21
 fey21 - zaterdag 07 februari 2009 - 11:51   quote  deeplink  
t is beter zo, oppleuren met Verbeek...
puffin
 puffin - zondag 08 februari 2009 - 18:30   quote  deeplink  
tja, 'het lag allemaal aan de trainer' waarna vervolgens uit vijf wedstrijden met bar slecht hot-se-knotse voetbal een 'gelukkige' vier puntentotaal is binnengesleept. Ondertussen waren de bewust en bekende spelers met al hun commentaar weer geblesseerd of waren als ware natte kranten te bezichtigen op het veld. En...niet te vergeten: uit de beker geknikkerd! Nee, naar voren kijken met enig positivisme is ook aan mij besteed maar zal daarnaast niet vergeten dat het weinig integere spelers waren die Verbeek geen kans gaven en vervolgens het nu ook niet laten zien. En meneer Hofland doet er goed aan de publiciteit te schuwen, zijn rechterbeen te bekijken of deze nog zijn kwetsbare voetballijf is vastgeplakt en te spelen zoals in het laatste kwartier tegen Sparta (naar voren rammen en koppen van ballen en voorop gaan in het gevecht -en dan wel aub met het goede been-).
Els
 Els - zondag 08 februari 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Puffin, hoe weet jij dat de spelers weinig integer zijn? Als je geen bewijs hebt, graag stoppen met je stemmingmakerij
daag gj
 daag gj - zondag 08 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Goed gedaan Kevin, bedankt!
Nop
 Nop - maandag 09 februari 2009 - 07:55   quote  deeplink  
Hofland tegen Sperma en gister tegen Grun, top gespeeld! we zullen je zondag missen!
ik zag strijd ik zag scherpte ik zag wilskracht toppie jongen!! zo willen we het zien!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Hofland vroeg RvC Feyenoord per sms ontslag Verbeek'









0.0065009