BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ondernemers willen fors investeren in Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - vrijdag 06 februari 2009 - 15:19   quote  deeplink  
Ondernemers willen fors investeren in Feyenoord

Een groep Rotterdamse ondernemers is bereid fors te investeren in Feyenoord om voetballers aan te kunnen trekken die de club weer naar de top van de eredivisie moeten brengen.

Dat blijkt uit een vertrouwelijke brief die de Rotterdamse ondernemer Ad Sint Nicolaas namens de groep Feyenoordgezinde ondernemers heeft gestuurd aan de voorzitter van de raad van commissarissen Dick van Well.

„Het is altijd fijn als ondernemers financieel hun nek willen uitsteken voor Feyenoord”, zegt Van Well. „Wij zoeken mensen die substantieel in de club willen investeren.” Feyenoord, elfde in de eredivisie, heeft de komende jaren zo’n 60 miljoen euro nodig. Binnenkort gaan de ondernemers met de club in gesprek.

Michel Perridon van elektronicaconcern Trust is één van die ondernemers: „Wij willen investeren, want Feyenoord hoort in de top van de eredivisie en moet meespelen op Europees niveau.” Rob Slotboom, directeur van Nicomet Tinplate/Steel BV is „bereid om ze te steunen”.Juist bij de huidige crises – bij zowel de club als de economische – moet je ze helpen, vindt hij. Volgens Peter Goedvolk van Argos Oil kan een grote groep gemobiliseerd worden, „maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”.

De ondernemers willen aandelen in Feyenoord kopen en op deze manier ook zeggenschap hebben over hun geïnvesteerde geld. „Wanneer het weer goed gaat met de club, kan Feyenoord deze aandelen weer terugkopen”, zegt Perridon. De investering geldt als een „overbruggingskrediet”. Volgens Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, „valt te praten” over de verkoop van aandelen.

Bron: NRC Handelsblad

Kijk dat zijn goede berichten!
Joszef
 Joszef - vrijdag 06 februari 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Zou tijd worden
Martijn
 Martijn - vrijdag 06 februari 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Ah.. het is sinterklaas zelf!
Dre71
 Dre71 - vrijdag 06 februari 2009 - 15:37   quote  deeplink  
Ik geloofde inderdaad ook niet meer in Sint Nicolaas...moet nu mijn mening herzien.

Heel prettig bericht dit. Hopelijk houden de heren inderdaad zelf een beetje in de gaten wat er met het geld gaat gebeuren en stemt Feyenoord daar ook mee in.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 15:44   quote  deeplink  
Zou wel zo prettig zijn als ze er uit komen met zijn allen. Dit is een bewijs van dat er toch potentie is om feyenoord financieel te steunen.
Maar ik geloof het pas echt als er contracten getekend zijn en er werkelijk is geinvesteerd in nieuwe spelers.
Maar ik hoop het zo graag dat dit echt gebeurd
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 februari 2009 - 16:02   quote  deeplink  
laten we het hopen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 februari 2009 - 16:48   quote  deeplink  
„maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”

kon nog wel eens een belangrijke zin worden. Nu wordt het dus zaak dat het bestuur zich van een slagvaardige kant laat zien.
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 06 februari 2009 - 16:55   quote  deeplink  
eerst zien, dan geloven
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
dit verhaal is NIET waar , dhr Perridon heeft Niets met voetbal en ook NIETS met Feyenoord , verder is de naam Sint Nicolaas wel erg toevallig , er zullen best sponsors te vinden zijn in de toekomst maar op dit moment echt geen mensen met megabedragen!
Martinotjeeee
 Martinotjeeee - vrijdag 06 februari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
@jantje
Dhr perridon komt sinds jaar en dag bij Feyenoord!!.. hij zat woensdag achter mr. aboutaleb.. en is een bekend Feyenoordsupporter.. zou me niets verbazen als hij een van de ondernemers is!!
jjh
 jjh - vrijdag 06 februari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
@jantje

Google maar eens op Sint Nicolaas en je zult zien dat dit echt een Rotterdamse ondernemer is
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 06 februari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 16:48 schreef hotjumper het volgende:
„maar er moet een goed businessplan van Feyenoord zijn”

kon nog wel eens een belangrijke zin worden. Nu wordt het dus zaak dat het bestuur zich van een slagvaardige kant laat zien.
Je slaat de spijker op de kop, hotjumper, Feyenoord moet na alle zeilen bij zetten om dit binnen te slepen. Hopelijk is niet weer een dooie mus.
RuudN
 RuudN - vrijdag 06 februari 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Ik vind het super dat deze mensen ons er weer overheen willen helpen!!

In eerdere blogs hier op het forum 3,5 weken terug, had ik al aangegeven dat er investeerders zouden komen! en toen werd ik uitgelachen!!, u ziet het!!! BETROUWBARE BRONNEN!!

vr Groet,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:14 schreef jantje 1974 het volgende:
dit verhaal is NIET waar , dhr Perridon heeft Niets met voetbal en ook NIETS met Feyenoord , verder is de naam Sint Nicolaas wel erg toevallig , er zullen best sponsors te vinden zijn in de toekomst maar op dit moment echt geen mensen met megabedragen!
Jantje ik denk en weet bijna zeker dat jij Perridon en David `t Hart of van Hart of David Hart weet niet precies door elkaar haald.Maar zelfs die gaf aan ik heb niks met voetbal ik hou mij eigen bezig met aurosport.Maar Feyenoord kan altijd komen praten want tenslotte is het iets uit Rotterdam en ik hou van deze regio.
schiedam
 schiedam - vrijdag 06 februari 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jantje ik denk en weet bijna zeker dat jij Perridon en David `t Hart of van Hart of David Hart weet niet precies door elkaar haald.Maar zelfs die gaf aan ik heb niks met voetbal ik hou mij eigen bezig met aurosport.Maar Feyenoord kan altijd komen praten want tenslotte is het iets uit Rotterdam en ik hou van deze regio.
david 't hart heeft dat niet gezecht, hij heeft en wil totaal niks met voetbal.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 06 februari 2009 - 19:48   quote  deeplink  
De club heeft het bestaan van deze brief bevestigd
De club zegt dat het waar is
Ze gaan binnenkort met de investeerders om tafel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 19:05 schreef schiedam het volgende:

[..]

david 't hart heeft dat niet gezecht, hij heeft en wil totaal niks met voetbal.
Klopt een vriend van hem die als zijn woordvoerder bij Rijnmond aan het woord kwam zei dat en zo gek als ik ben geloof ik dat..
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 06 februari 2009 - 20:23   quote  deeplink  
zou het dan eindelijk gebeuren ik hoop dat we een paar goede spelers mogen verwelkomen er mogen wel wat midden twintigers in de selectie want die zijn er bijna niet boulahrouz is een goede optie en als been wat meeneemt uit nijmegen en dan mischien marcus berg van groningen die ook nog jong is en dan nog een verdediger erbij nou dan heb je wel een goed elftal

timmer
tiendalli boulah hofland el akchoui
ahmadi van bronckhorst biseswar
tommason makaay berg
Martijn
 Martijn - vrijdag 06 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 20:23 schreef michaelvld het volgende:
zou het dan eindelijk gebeuren ik hoop dat we een paar goede spelers mogen verwelkomen er mogen wel wat midden twintigers in de selectie want die zijn er bijna niet boulahrouz is een goede optie en als been wat meeneemt uit nijmegen en dan mischien marcus berg van groningen die ook nog jong is en dan nog een verdediger erbij nou dan heb je wel een goed elftal

timmer
tiendalli boulah hofland el akchoui
ahmadi van bronckhorst biseswar
tommason makaay berg
Alleen Marcus Berg raakt momenteel geen pepernoot. Maar doet de combinatie met Sint Nicolaas wonderen..

Timmer en hofland zijn aan vervanging toe. Timmer mag op de bank plaatsnemen, als stand in voor Mulder, of als er toch geld is: Vorm. En op de plek van hofland kan volgend jaar mooi Ron Vlaar spelen.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:20 schreef Martinotjeeee het volgende:
@jantje
Dhr perridon komt sinds jaar en dag bij Feyenoord!!.. hij zat woensdag achter mr. aboutaleb.. en is een bekend Feyenoordsupporter.. zou me niets verbazen als hij een van de ondernemers is!!
dan heb ik t mis , hoorde pas een man op rijnmond die ook als geldschieter werd gezien , hij was de man die ook in de F1 actief was , hij meldde op rijnmond dus dat hij wel rotterdammer is maar niets met voetbal en Feyenoord heeft , mis dus!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:26 schreef jjh het volgende:
@jantje

Google maar eens op Sint Nicolaas en je zult zien dat dit echt een Rotterdamse ondernemer is
maar is wel bijna te mooi om waar te zijn toch?
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 06 februari 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 17:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jantje ik denk en weet bijna zeker dat jij Perridon en David `t Hart of van Hart of David Hart weet niet precies door elkaar haald.Maar zelfs die gaf aan ik heb niks met voetbal ik hou mij eigen bezig met aurosport.Maar Feyenoord kan altijd komen praten want tenslotte is het iets uit Rotterdam en ik hou van deze regio.
ja die was het! en dat heeft hij idd gezegd , maar hij zei er wel bij dat het ook wel voor hem interessant moest zijn betreft onroerend goed, nu weet ik t weer! thanx Leon!
fr emiel
 fr emiel - vrijdag 06 februari 2009 - 21:39   quote  deeplink  
kom maar op met die eurie´s....
eerst zien dan geloven.................................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 21:09 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ja die was het! en dat heeft hij idd gezegd , maar hij zei er wel bij dat het ook wel voor hem interessant moest zijn betreft onroerend goed, nu weet ik t weer! thanx Leon!
Graag gedaan Jantje.....
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 06 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Ik begin het nu maar te geloven aangezien ook AD en De Telegraaf melding maken van dit aanbod! En ook in Rijnmond TV kwam dit ter sprake, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten, maar het blijft eerst zien dan geloven..............
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 06 februari 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Zou alles dan volgend seizoen toch nog goedkomen? "Coolsingel, here we come!!!"
Fonsie
 Fonsie - vrijdag 06 februari 2009 - 23:32   quote  deeplink  
R. Verd. trots op nl. wij zijn trots op ROTTERDAM hopelijk zijn de ondernemers dat ook. Praat je over Madrid de hele wereld weet het dat is Real, Bacelona idem. Liverpool, Munchen, Milaan, iedereen denkt aan voetbal en daar komt automatie's de hele handel dan bij, Feyenoord was een klinkende naam in de wereld, Rotterdam een Feyenoord vagen langsaam weg als er niets gebeurd, maar op deze manier kan het tij worden gekeerd, eidelijk de ondernemers krijgen het hopelijk door.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2009 - 23:18 schreef Dubbel V het volgende:
Zou alles dan volgend seizoen toch nog goedkomen? "Coolsingel, here we come!!!"
ik loop 3x per week over de Coolsingel maar daar zal t nog wel even bij blijven ben ik bang , hoop Mario's derde jaar , al weet je t nooit met Feyenoord , we zijn tenslotte KaKKerlaKKen , en die kom je altijd onverwachts tegen, haha wat een wereldbenaming eigenlijk , gewoon 1 groot compliment! I am proud to be a Kakkerlak!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 00:38   quote  deeplink  
Het is gewoon heel simpel, zoals al eerder door diverse mensen rondom Feyenoord is gezegd, en dan bedoel ik niet mensen van feyenoord zelf, zijn er inderdaad ondernemers die een echt Rotterdams cq Feyenoord hart hebben. Deze zijn echt bereid om iets voor de club te doen. Maar wel onder bepaalde voorwaarden. Ze geven hun geld niet zomaar weg. Er moet een fatsoenlijk beleidsplan komen, de bal ligt dus nu bij ons bestuur. Kunnen ze na al de puinhopen die ze er de afgelopen tijd van gemaakt hebben eens laten zien wat ze waard zijn.
Want laten we wel wezen in potentie is er natuurlijk wel iets heel moois van te maken en een goed ondernemer ziet dat ook.
Robertz
 Robertz - zaterdag 07 februari 2009 - 01:09   quote  deeplink  
Laten ze nu eens beginnen om Feyenoord schuldenvrij te krijgen.
Alvast bedankt ondernemers die fors willen investeren.
mdr8
 mdr8 - zaterdag 07 februari 2009 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 01:09 schreef Robertz het volgende:
Laten ze nu eens beginnen om Feyenoord schuldenvrij te krijgen.
Alvast bedankt ondernemers die fors willen investeren.
idd, vergeet niet dat Feyenoord ook een bedrijf is.. eerst schulden weg en dan blijft er gelijk stuk minder over..

Helaas zullen investeerder wel zeggenschap willen binnen de club, en of dat nou goed is... ik hoef hier geen man city taferelen
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 09:19 schreef mdr8 het volgende:

[..]

idd, vergeet niet dat Feyenoord ook een bedrijf is.. eerst schulden weg en dan blijft er gelijk stuk minder over..

Helaas zullen investeerder wel zeggenschap willen binnen de club, en of dat nou goed is... ik hoef hier geen man city taferelen
Ik vind het idee dat ze voorstellen wel goed
Ze moeten natuurlijk niet de meerderheid krijgen
Maar ze willen gewoon aandelen kopen en de club kan die terugkopen zodra ze willen en kunnen
Dan heb je ook bijna geen rente
En zo vreemd is het toch niet dta ze inspraak willen?
Ze geven miljoenen,dan zou ik ook willen weten waar het heengaat
Als de club het verkeerd uitgeeft en ze gaan failliet, dan krijgen ze hun geld nooit meer terug
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 09:59   quote  deeplink  
Waarom moeten ze niet de meerderheid krijgen? Als ze de meerderheid hebben, betekent dat, dat ze het voor het zeggen hebben. Ze zijn allemaal rijk geworden of gebleven. Waarom zouden juist zij slechtere beslissingen nemen als de mensen die het nu voor het zeggen hebben? Of gaat het om het hebben van een Feyenoordhart? Dan ga ik ook voor hun, veel geld in de club steken en daar wat macht voor terugkrijgen, duidt minstens net zoveel op een Feyenoordhart als elke maand een riant salaris opstrijken bij Feyenoord. Kom op zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Els --
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 09:19 schreef mdr8 het volgende:

[..]

idd, vergeet niet dat Feyenoord ook een bedrijf is.. eerst schulden weg en dan blijft er gelijk stuk minder over..

Helaas zullen investeerder wel zeggenschap willen binnen de club, en of dat nou goed is... ik hoef hier geen man city taferelen
ten eerste is wat schuld hebben belastingtechnisch niet verkeerd en ten tweede gaat het hier over een groep investeerders en niet een enkeling zoals bij Man City of Chelsea.
En die investeerders hebben hun geld verdiend door slim zaken te doen. Dwz de juiste mensen op de juiste plaats neerzetten en dan zelf het overzicht houden. Natuurlijk willen ze hun eigen belangen beschermen en dat kan alleen dmv een stuk zeggenschap. Zoals ze zelf vandaag in het AD aangeven moeten er bij Feyenoord ervaren mensen op sleutelposities komen. En niet zoals in het verleden technisch directeuren die het vak nog moeten leren( Wotte, Bosz).
En als ze die zeggenschap willen hebben dmv het kopen van een meerderheids belang in aandelen moet dat mogelijk zijn. Zolang het zogenaamde "gouden aandeel" maar in Feyenoords bezit blijft.
En met Feyenoord zou ook een terugkoop regeling kunnen worden afgesproken zodra de club weer financieel gezond is .
Ik vind dat we niet te hard moeten zeuren over het feit dat mensen die geld in feyenoord willen steken ook wat te zeggen willen hebben over de manier waarop hun geld besteed wordt.
Wees liever blij dat er zowiezo nog mensen bereid zijn om in deze financiel moeilijke tijd nog bereid zijn geld in de club te steken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door F.L.E --
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 10:23   quote  deeplink  
Met 60 miljoen eerst je schulden aflossen, en erna goed inversteren;

1: er zijn nu teveel oude spelers die in de toekomst geen geld meer opleveren!
2: er zijn nu teveel spelers die het niveau Feyenoord/Europees niet halen!
3: Scouting is waardeloos bij ons, het roer om daar. bij Grun en Pisvee zie je genoeg talent binnen komen 020 pikt koopt er vervolgens weer weg .
4: Begin bij een Keeper en helaas een nw Keeper trainer, lodewijks is fantastisch maar maakt een Keeper niet beter, het meer een een fijne kameraad geef hem een andere functie binnen Feyenoord.

KOOP 1 keeper + trainer, 2 verdedigers, 2 middenvelders, 2 aanvallers,
VERKOOP/stop contract; TIMMER/v DIJK/LODEWIJKS, GREENE,CLER, LANDZAAT,BRUINS,GUZMAN SLORY.
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 10:47   quote  deeplink  
eerst schulden aflossen dat klopt.
scouting is waardeloos dat klopt.
maar
het geval met lodewijks weet ik nog zo net niet.
waar ik het niet mee eens ben is dat jy bruins en slory zou verkopen, volgens mij gaan ze groeien onder MarioBeen. en de guzman wat krijg je er op dit moment nog voor ??
Ben het er ook niet mee eens dat je 2 middevelders wilt halen, ik zou dat geld besparen. voor 2 nóg betere aanvallers en nóg betere verdedigers.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 10:55   quote  deeplink  
Ik zou eerst maar eens beginnen met een goede technisch directeur die samen met mario kan inventariseren wat er rondloopt en wat er nodig is.
verder ben ik er een voorstander van om alleen spelers te halen voor posities waar er geen jeugdspelers zijn die kunnen doorgroeien. We hebben een goede A en Bjeugd dus laten we daar maar eens gebruik van maken inplaats van weer als een stelletje blinden weer van alles te kopen omdat er weer wat geld is.
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Feyenoord is een voetbalclub, geen handelshuis!
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 11:32   quote  deeplink  
als er niets te handelen valt gaat het slecht met de club,geen geld geen spelers gezeik onrust.
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 11:34   quote  deeplink  
je kan ook proberen ergens anders je geld vandaan te krijgen. Het lijkt nu alleen maar te gaan over het verkopen (ook zoiets) van spelers.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 07 februari 2009 - 11:56   quote  deeplink  
ALS JE NIET ZIET DAT WE EEN WAANZINIGE JEUGD HEBBEN
HEB JE ECHT POEP IN JE OGEN.
door deze ellende heeft de jeugd veel ervaring op gedaan
en dat zal zeker vruchten afwerpen.
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 12:13   quote  deeplink  
Goede jeugd zeker! maar willen zijn bijtekenen? kijk naar Bisewar? hij wil ook kunnen presteren in Europa hij wil ook meedoen voor een landstitel, jeugd kan prima doorontwikkelen in een goed team, en een team bestaat uit ervaren speler goede spelers (aankopen) van Persie speelde goed in zo'n team en kon zich hierin ontwikkelen en presenteren! Om jeugd ook te kunnen laten doorgroeien zal het team dus versterkt moeten worden!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 07 februari 2009 - 12:35   quote  deeplink  
Biseswar is een geval van geld
gaat bij hem niet om europees maar hoe vul ik mijn zakken.
kijk naar die speler die naar real madrid ging
ook zakken vuller.
dat er wat gekocht moet worden is duidelijk.
schiedam
 schiedam - zaterdag 07 februari 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 11:34 schreef Els het volgende:
je kan ook proberen ergens anders je geld vandaan te krijgen. Het lijkt nu alleen maar te gaan over het verkopen (ook zoiets) van spelers.
ALS JE NIET EERST DE ROTTE EIEREN WEG DOET BLIJF JE MET HET ZELFDE GEZEIK!!!!!!!
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 12:41   quote  deeplink  
die speler? Drenthe bedoel je, die zei; Feyenoord zit in mijn hart!
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 12:38 schreef schiedam het volgende:

[..]

ALS JE NIET EERST DE ROTTE EIEREN WEG DOET BLIJF JE MET HET ZELFDE GEZEIK!!!!!!!
Welke rotte eieren?
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 12:56   quote  deeplink  
Els,

Ondernemers willen FORS investeren, wat ik er dan mis met verkopen en kopen?
ik snap je niet?????? Als je geld hebt en je mist bijvoorbeeld in de verdediging spelers koop je toch aan? een spelers als Greene en de Cler probeer je dan toch te verkopen overbodig bij aantrekken van nw spelers.

En hoe wil je ander geld krijgen? Feyenoord heeft nu schulden kunnen niet eens een TD directeur betalen, dit is een super bericht dit geeft veel hoop en mogelijkheden voor het komend seizoen, En ja er moeten een aantal ROTTE APPELS weg!

de gehele selectie zit niet vol met gemotiveerde spelers, een aantal zijn in deze situatie hun boekje buiten gegaan, een aantal zijn flink door de mand gevallen ondanks hun ervaring waarop je had mogen verwachten zijn anders met de situatie om waren gegaan, ik noem o.a. LUCIUS de namen kennen we wel.
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Nop, ik zeg niet dat je die investeerders niet moet willen, ik zeg dat het logisch is dat ze inspraak willen. Ik vind het ook niet onlogisch om spelers te verkopen of aan te kopen, ik vind alleen dat de nadruk teveel ligt op verkopen en marktwaarde van spelers. Als Biseswar niet wil tekenen, moet hij weg, dat is de strekking bij ons, en was het ook bij feyenoord. Ze (Bosz cs) zijn actief op zoek geweest naar een andere club. Je moet beter afwegen wat pak ém beet een miljoen voor Biseswar waard is tov het wel of niet plaatsen voor europees voetbal of in een negatiever scenario, lijfsbehoud in de eredivisie. Die afweging lijkt steeds minder gedaan te worden, en dat geldt niet alleen voor Feyenoord.
Geld kun je ook krijgen door de merchandising beter te organiseren. Feyenoord zal nl ooit een keer op eigen benen moeten staan, je kunt niet blijven hopen op welwillende suikerooms. De investeerders geven ook nadrukkelijk aan, dat het een overbruggingskrediet is. Dus, geld accepteren, maar wel gaan zoeken naar andere bronnen van inkomsten. Misschien wordt het met de komst van een nieuw stadion allemaal beter, maar ook dan zullen er alternatieve geldstromen moeten komen.
Ik geloof niet, dat we in onze selectie ongemotiveerde spelers hebben, het is allemaal zo makkelijk om daar iemand van te beschuldigen, en, dat is al gebleken, je kunt je er niet tegen verdedigen. Ik geloof wel, dat er een aantal spelers zijn, die het niveau niet meer aankunnen. Lucius zijn we het dan in elk geval over eens. Ik vind dat hij vervangen moet worden. Nogmaals, niet vanwege een gebrek aan inzet, maar omdat hij het niet meer aankan. Timmer is wat mij betreft hetzelfde geval, maar als Feyenoord er voor kiest, hem pas volgend jaar te vervangen, kan ik daar vrede mee hebben.
Feyenoord komt uit een hele moeilijke situatie, alweer, en iedereen reageert daar op z'n eigen manier op, in de overtuiging dat hij daar goed aan doet. Zo belt een speler naar het AD dat Verbeek ontslagen is, geeft Verbeek aan, dat hij weliswaar integer is, maar z'n selectie niet, en houden supporters de spelersbus aan. Stuk voor stuk acties, die ik niet gedaan zou hebben, die misschien zelfs wel kwalijk te noemen zijn, maar de persoon in kwestie vond dat hij dat moet doen. Uithuilen en opnieuw beginnen. Graag met nieuwe investeerders, en nieuwe spelers, maar ook graag met wat realiteitszin en heel veel energie en inventiviteit om ervoor te zorgen, dat we niet opnieuw zo'n periode meemaken. HCS en Fortis was genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Els --
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 13:40   quote  deeplink  
Els,

Dat is ook precies wat de investeerders willen. Ze willen niet voor niets dat Feyenoord eerst eens orde op zaken stelt en goede ervaren mensen neerzet op sleutelpositie's.Zo willen ze ook iemand met voetbalkennis in de raad van commisarissen.
En zoals ik al eerder bepleite kijk eerst eens wat je aan jeugd in huis hebt en koop niet als een blinde weer allerlei excotische "talenten".
Die hebben we de afgelopen jaren in horde's voorbij zien trekken.
Els
 Els - zaterdag 07 februari 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 13:40 schreef F.L.E het volgende:
Els,

Dat is ook precies wat de investeerders willen. Ze willen niet voor niets dat Feyenoord eerst eens orde op zaken stelt en goede ervaren mensen neerzet op sleutelpositie's.Zo willen ze ook iemand met voetbalkennis in de raad van commisarissen.
En zoals ik al eerder bepleite kijk eerst eens wat je aan jeugd in huis hebt en koop niet als een blinde weer allerlei excotische "talenten".
Die hebben we de afgelopen jaren in horde's voorbij zien trekken.
Ik concludeer dus, dat wij het in elk geval eens zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 februari 2009 door Els --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ondernemers willen fors investeren in Feyenoord









0.0068740