BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gun , transfervrij: Buitenkansje!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 00:43   quote  deeplink  
Utrecht aanvaller Cedric van der Gun is aan t eind vh seizoen transfervrij , als onze financiele situatie zo blijft moet dit toch een buitenkansje zijn! hij heeft wat dingen tegen : Ajax verleden , ik vind hem echter geen echte jodd , is een haagse jongen die toevallig bij Ajax terechtkwam , geen probleem dus. Blessures: tja hij heeft pech gehad , geen spiertjes maar echte blessures : moet dus kunnen.

Ik vind hem een goede voetballer en voor de stap die wij moeten maken : van middenmoot naar (sub)TOP is hij uiterst geschikt , voor t nivo waar we over 3 jaar moeten staan (nl top / europese midmoot/subtop= komt hij misschien tekort maar ik zou hem halen als je niks hebt om uit te geven.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 00:48   quote  deeplink  
Hallo Jantje , iets te veel biertjes gedronken? Kwam toevallig bij 020 terecht?
Ik kom nog niet toevallig in de buurt van 020, zelfs al heb ik wat te veel alcoholische versnapperingen en wat geestverruimende middelen gehad.
Maar ff serieus denk niet dat deze jongen eigen talenten in de weg zou moeten staan dus ik denk niet doen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 00:50   quote  deeplink  
jij mag nooit meer raden!
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 00:52   quote  deeplink  
Proost!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 februari 2009 - 09:45   quote  deeplink  
proost en neem nog een shot!!
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 07 februari 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Om 9.45 uur?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 09:58   quote  deeplink  
Ik vind het wel een goed idee
Van der Gun is wekelijks uitblinker bij Utrecht
Het werd nooit wat met hem vanwege zijn blessures
Als hij blessure vrij kan blijven kan hij als nog een topper worden
eddies
 eddies - zaterdag 07 februari 2009 - 10:12   quote  deeplink  
weer een middevelder daar hebben we er al 30 van ga nou eens alleen geld uitgeven voor die k*tverdediging zet daar eens een paar toppers neer en een fatsoenlijke keeper dan komt het weer helemaal goed
Nop
 Nop - zaterdag 07 februari 2009 - 10:26   quote  deeplink  
jongen scoort 3x en is gelijk goed? het is een vechter, maar geen jongen die europees sterk genoeg is, en geen jongen die geld opbrengt bij verkoop!
kort termijn investeren is dit! niet doen! koop spelers met potentie die in de toekomst meer geld waard worden en europees rust en inzicht kunnen laten zien!
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Die kerel kost amper iets
Hij is transfervrij
Hij heeft zeker potentie
En hij heeft niet een wedstrijd goed gespeeld en is gelijk goed
Hij is dit seizoen wekelijks de aanjager van Utrecht
Hij blinkt daar wekelijks uit
R()b
 R()b - zaterdag 07 februari 2009 - 11:30   quote  deeplink  
NOu wekelijks uitblinken bij Utrecht , wil niet zeggen dat je ook wekelijks uitblinkt bij Feyenoord.
Helaas teveel voorbeelden van: Lurling,Huysegems,Aerts,Babos en noem de hele Kuipvrees kliek maar op.
En er zijn betere buitenspelers voor Feyenoord , helemaal als ze veel geld krijgen binnenkort.
agneovo
 agneovo - zaterdag 07 februari 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 10:26 schreef Nop het volgende:
jongen scoort 3x en is gelijk goed? het is een vechter, maar geen jongen die europees sterk genoeg is, en geen jongen die geld opbrengt bij verkoop!
kort termijn investeren is dit! niet doen! koop spelers met potentie die in de toekomst meer geld waard worden en europees rust en inzicht kunnen laten zien!
wat zit je nou met niet europees sterk genoeg.....heb je de laatste jaren goed gekeken??wij kunnen helemaal niet meer europees meedoen..we moeten eerst proberen om nationaal weer met de top mee te gaan doen en daar past van der gun aardig bij vind ik..
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 15:56   quote  deeplink  
dezelfde mensen die vd Gun niets vinden willen wel el Akchaoui halen (vvor 1 a 2 miljoen) ..............................
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 07 februari 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 11:30 schreef R()b het volgende:
NOu wekelijks uitblinken bij Utrecht , wil niet zeggen dat je ook wekelijks uitblinkt bij Feyenoord.
Helaas teveel voorbeelden van: Lurling,Huysegems,Aerts,Babos en noem de hele Kuipvrees kliek maar op.
En er zijn betere buitenspelers voor Feyenoord , helemaal als ze veel geld krijgen binnenkort.
ten eerste heb ik t over de huidige financiele situatie , en ten tweede : noem jij maar s 2 betaalbare buitenspelers , die ook makkelijk scoren , goed kunnen koppen , en weinig tot niets kostten???????????????/ Nou kom maar op: over die Kuipvrees : jouw voorbeelden zijn allemaal provinciaaltjes , vd Gun is een haags schoffie met ook nog opleiding bij een topclub , dus dat zal wel meevallen!
Sjerrie
 Sjerrie - zaterdag 07 februari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
@ Jantje.. je kan vd Gun en El Akchaoui toch niet met elkaar vergelijken????
een speler als v'd Gun hebben we er genoeg van rondlopen!! (Slory, Bruins, Biseswar, Wijnaldum, De Guzman, Vincken, Janota, Erasmus, Pedro)
El Alkchaoui zal meer dan bruikbaar zijn
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 16:13 schreef Sjerrie het volgende:
@ Jantje.. je kan vd Gun en El Akchaoui toch niet met elkaar vergelijken????
een speler als v'd Gun hebben we er genoeg van rondlopen!! (Slory, Bruins, Biseswar, Wijnaldum, De Guzman, Vincken, Janota, Erasmus, Pedro)
El Alkchaoui zal meer dan bruikbaar zijn
Bruins, Janota, Erasmus en Pedro spelen niet op dezelfde positie als Van der Gun
Guzman en Biseswar gaan waarschijnlijk deze zomer weg
Vincken is geen zekerheid, veel blessures
Dan hou je dus Slory over
Das erg veel...
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 16:56   quote  deeplink  
wrong.
janota en erasmus spelen ook op die positie.
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 16:57   quote  deeplink  
pedro ook.
Peer
 Peer - zaterdag 07 februari 2009 - 17:10   quote  deeplink  
We moeten af van de middelmaat en de lat hoger leggen. Hebben hier wel de investeerders voor nodig. We moeten weer kunnen dromen van Kuyt, van Persie, ect.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 16:56 schreef royk ee het volgende:
wrong.
janota en erasmus spelen ook op die positie.
Van der Gun is een buitenspeler
Pedro en Erasmus zijn zeker centrale aanvallers
Over Janota kan ik mij inderdaad vergissen
Maar over die andere 2 absoluut niet
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 17:26   quote  deeplink  
Als je weer terug naar de top wilt zul je de lat toch hoger moeten leggen dan van der Gun.
Indien de investeerders er daadwerkelijk komen kun je beter voor b.v. Elia gaan.
En het zal wel aan mij liggen maar ik heb het niet zo op al die mislukte 020 mannetjes. Laat die maar gewoon wegblijven en kijk eerst eens naar je eigen jeugd.
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 17:49   quote  deeplink  
@phyxsius

het gaat erom waar we ze neerzetten in feyenoord1, ik heb erasmus en pedro niet in de spits zien staan.
maargoed. meningen verschillen
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 07 februari 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 17:49 schreef royk ee het volgende:
@phyxsius

het gaat erom waar we ze neerzetten in feyenoord1, ik heb erasmus en pedro niet in de spits zien staan.
maargoed. meningen verschillen
Je kan iedereen overal wel neerzetten
Maar dat maakt ze niet tot goede spelers voor die positie
Dit zijn noodoplossingen
Als er volgend jaar een paar spelers weg gaan zullen ze gewoon op eigen positie spelen
Dan kun je beter een echte buitenspeler hebben
En van der Gun doet het gewoon goed
Hij is 27 jaar (dacht ik)
En hij is transfervrij
Ook zal zijn salaris niet zo gek hoog zijn
royk ee
 royk ee - zaterdag 07 februari 2009 - 18:10   quote  deeplink  
nah ik denk dat pedro en erasmus beter zijn aan de zijkanten.
ik vind het een goed idee om hem over te nemen, maar dan moet het salaris zeker niet hoger zijn dan 400000.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 07 februari 2009 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 17:26 schreef F.L.E het volgende:
Als je weer terug naar de top wilt zul je de lat toch hoger moeten leggen dan van der Gun.
Indien de investeerders er daadwerkelijk komen kun je beter voor b.v. Elia gaan.
En het zal wel aan mij liggen maar ik heb het niet zo op al die mislukte 020 mannetjes. Laat die maar gewoon wegblijven en kijk eerst eens naar je eigen jeugd.
Van der Gun is een goede voetballer en is goed voor de breedte van de selectie, (bij 020 gespeeld) nou en??? Hij is een hagenaar, ik vindt het zo'n gelul dat als iemand voor 020 heeft gespeeld bij voorkeur een jood wordt genoemd, den bosch, willem 2, fc Utrecht, ja daar speelde hij ook. Kijk naar het voetbal. Geen topper maar zeker goed genoeg voor onze selectie, wij kunnen nou eenmaal geen kaka, gerard of rooney's kopen.
WilleM1000
 WilleM1000 - zaterdag 07 februari 2009 - 18:50   quote  deeplink  
Dat zal dan een van de beste aankopen van de laatste jaren zijn
WilleM1000
 WilleM1000 - zaterdag 07 februari 2009 - 18:55   quote  deeplink  
En ik zou ook gelijk Boularouch Verhaegh el Akchaoui pranjic krul arnoutovich en lovens halen.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 07 februari 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 18:38 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Van der Gun is een goede voetballer en is goed voor de breedte van de selectie, (bij 020 gespeeld) nou en??? Hij is een hagenaar, ik vindt het zo'n gelul dat als iemand voor 020 heeft gespeeld bij voorkeur een jood wordt genoemd, den bosch, willem 2, fc Utrecht, ja daar speelde hij ook. Kijk naar het voetbal. Geen topper maar zeker goed genoeg voor onze selectie, wij kunnen nou eenmaal geen kaka, gerard of rooney's kopen.
020=niet welkom
maart
 maart - zaterdag 07 februari 2009 - 19:17   quote  deeplink  
is een redelijk voetballer maar liever wat beters;)
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 februari 2009 - 05:42   quote  deeplink  
De Ouden doet het ook aardig bij zijn cluppie, maar die hoeven we toch ook niet
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 februari 2009 - 09:45   quote  deeplink  
haal dan Bona terug!!!!! Wel oud maar veel meer kwaliteit! v.d. Gun is maar een eendagsvlieg.
fr emiel
 fr emiel - zondag 08 februari 2009 - 10:12   quote  deeplink  
nee joh een van der gun hebben e niks aan. Dan beter een beerends van heereveen die heeft 10 x meeer kwaliteiten. Iedereen kom toch met het gerucht dat fr investeerders krijgt???? fuck van der gun man dan haal je weer zo'n jongen die het net niet haal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 februari 2009 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 18:56 schreef F.L.E het volgende:

[..]

020=niet welkom
Elia komt ook uit de jeugd van Ajax hahaha
En nu ??
Klop
 Klop - zondag 08 februari 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Laten we het er eens over hebben hoe het kan dat een Ben Sahar bij de Graafschap voetbald!?!?!?!?!?
Is denk ik wel 10x beter dan die nagemaakte haags kutneus!!!!!!
King Yvo
 King Yvo - zondag 08 februari 2009 - 11:57   quote  deeplink  
Helemaal niets die ex 020 is overal te licht voor een top ploeg
Zijn wij ook nu even niet maar we hebben al te veel jongens gehad die bij hun club uitblinken en in de kuip door de mand vallen: Lurling Bruins Slory
Vos Buijs Iwan Vidmar Connoly en zo zijn er nog veel meer koop spelers die al lang en breed weten hoe het is om in de top te voetballen met veel druk op je schouders dan kunnen we misschien weer eens om hoog kijken naar een plek bij de top
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 08 februari 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 09:45 schreef Feyenoord till i die het volgende:
haal dan Bona terug!!!!! Wel oud maar veel meer kwaliteit! v.d. Gun is maar een eendagsvlieg.
Bona??? doe s normaal man , die is echt nog geen 20% meer van wat hij was!
danny four
 danny four - zondag 08 februari 2009 - 12:05   quote  deeplink  
Moeten we vooral nemen als we het elk jaar spannend willen houden tegen sparta,eerst maar eens goed de eigen jeugd bekijken of er niet een V persie tussen verscholen zit.
Danny.K
 Danny.K - zondag 08 februari 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Inderdaad laten we nou eerst maar in onze eigen jeugt kijken en daarvanuit gericht goede aankopen doen en dan doel ik op de verdediging en goede keeper.
Paniek aakopen moeten we onderhand wel van geleerd hebben want dat schijnt niet zo geholpen te hebben de laatste jaren.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 12:02 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Bona??? doe s normaal man , die is echt nog geen 20% meer van wat hij was!
Beter dan die Haagse neus!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 februari 2009 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 09:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Beter dan die Haagse neus!!!
Dit heeft niks met liefde voor Feyenoord te maken
Dit heeft te maken met haat jegens Ajax
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Altijd een kans geven, transfervrij, dus bij niet bevallen daarna weer weg.

En zoals hij nu speelt is t wel een aanwinst. Zeker als je de kwaliteit van onze huidige selectie bekijkt.
En dit gaat veel commentaar opleveren: Ik vind hem beter dan Biseswar of Slory.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 februari 2009 - 10:51   quote  deeplink  
Beter dan Slory
Beter dan Biseswar betwijfel ik
mdr8
 mdr8 - maandag 09 februari 2009 - 11:00   quote  deeplink  
zn kop staat me gewoon niet aan... echt zo'n gevalletje lurling wordt het volgens mij, maargoed hij is idd gratis en hij heeft kwaliteiten dus proberen kan?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 09:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit heeft niks met liefde voor Feyenoord te maken
Dit heeft te maken met haat jegens Ajax
Heeft er niets mee te maken!!!! Ik noem hem zo omdat hij dat is. Sowieso denk ik dat Leonardo terug komt. Zie ik tien keer liever dan v.d. Gun. Terwijl die toch zich slechter gedragen heeft tegenover Feyenoord. Dus jouw opmerking raakt wal nog kant. Alleen omdat ik het beestje bij de naam noem.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 februari 2009 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 11:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Heeft er niets mee te maken!!!! Ik noem hem zo omdat hij dat is. Sowieso denk ik dat Leonardo terug komt. Zie ik tien keer liever dan v.d. Gun. Terwijl die toch zich slechter gedragen heeft tegenover Feyenoord. Dus jouw opmerking raakt wal nog kant. Alleen omdat ik het beestje bij de naam noem.
Ik pakte jou w als voorbeeld
Maar het gold voor iedereen
Veel mensen (ook jij) hebben gezegd dat hij niet moest komen
Met als enige onderbouwing: Ajax-verleden
En als dat je enige redenatie is dan heeft het niks te maken met clubliefde
Nop
 Nop - maandag 09 februari 2009 - 16:12   quote  deeplink  
transfervrij betekent nog wel salaris betalen hoor!
stop dat salaris in een jeugdspeler die zich nog kan bewijzen, vd Gun is leuk voor clubs als de graafschap.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 16:13   quote  deeplink  
Is niet mijn redenatie. hebben handevol spelers van Feyenoord in het heden en verleden. Moet wel zeggen dat ik voor mensen als bijvoorbeeld, van Gaal, Kluivert, Richard Witschge, Sneijder enzovoort wel uitzonderingen maak.
Ronneke
 Ronneke - maandag 09 februari 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 18:56 schreef F.L.E het volgende:

[..]

020=niet welkom
Kortzichtig ben jij, geeft niet hoor.
Iedereen mag zijn mening hebben toch?
Danny.K
 Danny.K - maandag 09 februari 2009 - 18:29   quote  deeplink  
Haalt niet uit nog iemand op de loonlijst, maar hij was wel transfervrij zo kunnen we er nog wel honderd binnen halen geld genoeg!
G-child
 G-child - maandag 09 februari 2009 - 20:22   quote  deeplink  
Hofs samen met Van der Gun gewoon lekker laten waar ze zijn... uit die tunnel boys!! Er lopen zoveel talenten rond... zie onze opgekomen talenten uit de jeugd! Laten we eens gaan kijken bij de onder 21 teams in Europa... genoeg uit te halen... nog geen rollators nodig etc... beter toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gun , transfervrij: Buitenkansje!









0.0094618