BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gun , transfervrij: Buitenkansje!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 februari 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Wij moeten weer naar de top, dan haal je toch geen spelers die het bij een andere topclub niet gered heeft.
Denk overigens dat Slory beter is.
sevillana
 sevillana - maandag 09 februari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:
Wij moeten weer naar de top, dan haal je toch geen spelers die het bij een andere topclub niet gered heeft.
Denk overigens dat Slory beter is.
Eens, denk ook dat het geen echte aanwinst zal zijn. Krijg trouwens direkt al weer Landzaat visioenen!
Jeli
 Jeli - dinsdag 10 februari 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2009 - 15:59 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ten eerste heb ik t over de huidige financiele situatie , en ten tweede : noem jij maar s 2 betaalbare buitenspelers , die ook makkelijk scoren , goed kunnen koppen , en weinig tot niets kostten???????????????/ Nou kom maar op: over die Kuipvrees : jouw voorbeelden zijn allemaal provinciaaltjes , vd Gun is een haags schoffie met ook nog opleiding bij een topclub , dus dat zal wel meevallen!
Beter voorbeeld is Bosschaart; was ook de absolute uitblinker bij FC Utrecht, maar bakte er ook niets van bij Feyenoord. Van der Gun zou in het huidige Feyenoord wellicht een versterking zijn, maar als we weer een Top-3 team willen worden schieten we niets op met vd Gun. Subtop is zijn plafond. Mijn betaalbare tip; Everton van Heracles; wordt volgens mij zwaar ondergewardeerd en kan nog wel doorgroeien naar een hoger niveau.
Robertz
 Robertz - dinsdag 10 februari 2009 - 23:59   quote  deeplink  
van der Gun is 29 jaar oud en heeft een hele rits blessures gehad;hij moet gewoon weer terug naar 020
Kadaver
 Kadaver - donderdag 12 februari 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Volgens Derkens in het programma 'Doordekken' is Mario Been van plan om van der Gun samen met Vorm mee te nemen naar Feyenoord.
sevillana
 sevillana - donderdag 12 februari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 - 22:37 schreef Kadaver het volgende:
Volgens Derkens in het programma 'Doordekken' is Mario Been van plan om van der Gun samen met Vorm mee te nemen naar Feyenoord.
Derkens? Verre neef van "de snor"?
Kadaver
 Kadaver - donderdag 12 februari 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 - 22:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

Derkens? Verre neef van "de snor"?
Die ja ;]
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 13 februari 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 - 22:37 schreef Kadaver het volgende:
Volgens Derkens in het programma 'Doordekken' is Mario Been van plan om van der Gun samen met Vorm mee te nemen naar Feyenoord.
Derksen zegt niet vaak iets zinnigs, maar dit klinkt best goed. Laat maar komen.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 14 februari 2009 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 16:17 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Kortzichtig ben jij, geeft niet hoor.
Iedereen mag zijn mening hebben toch?
Helemaal niet kortzichtig, missen de juiste mentaliteit en wel meer van dat soort dingen. Zie bijvoorbeeld Greene die vorig jaar vrolijk met zijn 020 maatjes loopt te lachen in die frietpan nadat hij net met Feyenoord verloren heeft.
Ik zie veel liever een eigen jeugdspeler dan welke neus ook.
En waarom zouden die gastjes die het in 020 niet maken wel goed genoeg voor Feyenoord zijn?
daag gj
 daag gj - zaterdag 14 februari 2009 - 06:36   quote  deeplink  
is en blijft een jood, dus afblijven.
piet
 piet - zaterdag 14 februari 2009 - 08:41   quote  deeplink  
sommige reacties zijn beetje zielig, als het een goede speler is maakt mij t echt geen ene reed uit dat hij bij ajax ooit heeft gespeeld. Is gewoon hele goeie speler.
Wat kan ik met jood dit jood dat

groet, feyenoord supp
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 11:22   quote  deeplink  
vd Gun is en blijft een Hagenees en geen jood! dus niet zeiken over jood , dan zijn cler,greene,timmer,biseswar,tiendallie,slory,landzaat, dus ook allemaal joden en dus niet welkom? wordt lekker rustig hier dan!
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 14 februari 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 06:36 schreef daag gj het volgende:
is en blijft een jood, dus afblijven.
Bijdehandje ben jij, heb je gezien gisteren tegen willem2?
Een assist en doelpunt. Kijk naar de kwaliteiten en stop eens met dat achterlijke joden gezeik. Er moet balans komen in het team, van der Gun (hagenees)is een speler in top vorm. Aan de reactie van Mario was al te zien dat deze jongen voor het nieuwe jaar op zijn netvlies staat, dus blijf jij maar lekker zeiken met je joden gelul. Volgend seizoen sta jij gewoon voor hem te juichen als hij een assist geeft of een doelpunt scoort voor feyenoord.
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 14 februari 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 01:17 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Helemaal niet kortzichtig, missen de juiste mentaliteit en wel meer van dat soort dingen. Zie bijvoorbeeld Greene die vorig jaar vrolijk met zijn 020 maatjes loopt te lachen in die frietpan nadat hij net met Feyenoord verloren heeft.
Ik zie veel liever een eigen jeugdspeler dan welke neus ook.
En waarom zouden die gastjes die het in 020 niet maken wel goed genoeg voor Feyenoord zijn?
Geloof dat die jongen in die tijd misschien 19 of 20 jaar was. Deze jongen is een volwassen betrouwbare speler die heel veel balans in het team kan brengen. Ben het met je eens over greene, maar dat is een 020, van der gun komt uit DEN HAAG!!!!!!! Wij hebben genoeg jeugdspelers die ook gaan spelen, maar je hebt ook ervaring nodig.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 14 februari 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Ja Been is wel gecharmeerd blijkbaar van de speler vd Gun, dus wie weet is ie volgend seizoen in de kuip te bewonderen. Maar Been moet eerst maar eens met Leo Beenhakker gaan praten en dat zal ie wel gaan doen ook over aan te trekken spelers
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 14 februari 2009 - 17:35   quote  deeplink  
maar moet je, als je weer naar de top wilt, een speler halen die bij je "concurent" het al niet gered heeft.
Robertz
 Robertz - zaterdag 14 februari 2009 - 19:51   quote  deeplink  
mee eens,hotjumper.
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 14 februari 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 13:10 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Geloof dat die jongen in die tijd misschien 19 of 20 jaar was. Deze jongen is een volwassen betrouwbare speler die heel veel balans in het team kan brengen. Ben het met je eens over greene, maar dat is een 020, van der gun komt uit DEN HAAG!!!!!!! Wij hebben genoeg jeugdspelers die ook gaan spelen, maar je hebt ook ervaring nodig.
Maar het gaat me toch vooral om mijn laatste opmerking, waarom spelers halen die het in 020 ook niet gered hebben?
Verder heeft hij nu een aardige reeks maar dat is dan ook de eerste keer in pakweg 8 jaar. Vind ik niet genoeg om hem te halen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 14 februari 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 17:35 schreef hotjumper het volgende:
maar moet je, als je weer naar de top wilt, een speler halen die bij je "concurent" het al niet gered heeft.
dat is alweer 8 jaar geleden , en tja er zijn wel meer jonge spelers bij Ajax weggegaan die toch heel goed werden , ze hebben daar nu eenmaal veel concurrentie gehad , komt bij dat we toch zelf ook El Akchaoui willen halen voor 9ton die t zelfs bij Feyenoord ook niet gered heeft?

Sommige spelers hebben nu eenmaal een omweg nodig: Rde Boer,Huntelaar zijn daar aardige voorbeelden van........... Ik vind als wij de beste spelers kunnen krijgen van clubs die boven ons staan we niet mogen klagen of ze nu een 020 verleden hebben ja of nee!
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 februari 2009 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 - 22:03 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dat is alweer 8 jaar geleden , en tja er zijn wel meer jonge spelers bij Ajax weggegaan die toch heel goed werden , ze hebben daar nu eenmaal veel concurrentie gehad , komt bij dat we toch zelf ook El Akchaoui willen halen voor 9ton die t zelfs bij Feyenoord ook niet gered heeft?

Sommige spelers hebben nu eenmaal een omweg nodig: Rde Boer,Huntelaar zijn daar aardige voorbeelden van........... Ik vind als wij de beste spelers kunnen krijgen van clubs die boven ons staan we niet mogen klagen of ze nu een 020 verleden hebben ja of nee!
daarvoor staan er momenteel teveel clubs boven ons....
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:41   quote  deeplink  
dat zijn helaas de feiten !
whoopy2002
 whoopy2002 - zondag 15 februari 2009 - 16:46   quote  deeplink  
1998/99 AFC Ajax 0 0 Eredivisie
1999/00 FC Den Bosch 10 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 33 9 Eredivisie
2001/02 AFC Ajax 2 0 Eredivisie
2002/03 AFC Ajax 0 0 Eredivisie
Willem II 30 6 Eredivisie
2003/04 ADO Den Haag 26 6 Eredivisie
2004/05 ADO Den Haag 32 6 Eredivisie
2005/06 Borussia Dortmund 3 0 Bundesliga
2006/07 FC Utrecht 18 4 Eredivisie
2007/08 FC Utrecht 13 3 Eredivisie
2008/09 FC Utrecht 13
wouw die van der gun wat een bijzondere voetballer ook een jongen met grote mond met zoveel tam tam wilde hij naar buitenland waar zit hij nu wouwwwww
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 16:52   quote  deeplink  
je moet naar NU kijken niet naar verleden , als je de cijfers van Makaay uit t verleden pakt weet je wel waarom! vd gun is een speler die gegroeid is en nu ook veel scoort , Feyenoord is een arme club die onderin de eredivisie staat en dus verder niet zoveel meer te eisen heeft , kijk als er vet geld is zou ik ook liever een Elia halen maar dan nog zou ik ook vd Gun halen , kost niets en is een goede speler en perfecte leeftijd : 27 is juist de leeftijdscatogorie die Feyenoord zoekt we hebben genoeg 17 tot 21 jaar en ook meer dan zat 30 tot 40 jarige maar juist die tussencatogorie missen we! balans , weet je nog???????????????/
Ronneke
 Ronneke - zondag 15 februari 2009 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 16:52 schreef jantje 1974 het volgende:
je moet naar NU kijken niet naar verleden , als je de cijfers van Makaay uit t verleden pakt weet je wel waarom! vd gun is een speler die gegroeid is en nu ook veel scoort , Feyenoord is een arme club die onderin de eredivisie staat en dus verder niet zoveel meer te eisen heeft , kijk als er vet geld is zou ik ook liever een Elia halen maar dan nog zou ik ook vd Gun halen , kost niets en is een goede speler en perfecte leeftijd : 27 is juist de leeftijdscatogorie die Feyenoord zoekt we hebben genoeg 17 tot 21 jaar en ook meer dan zat 30 tot 40 jarige maar juist die tussencatogorie missen we! balans , weet je nog???????????????/
Kijk, dit is nu wijze taal en realistisch denken!!!!!
whoopy2002
 whoopy2002 - zondag 15 februari 2009 - 20:47   quote  deeplink  
we moeten met jonge spelers beginnen boven de 28 eruit hahaha maar ik zit niet echt op gun te wachten
whoopy2002
 whoopy2002 - zondag 15 februari 2009 - 20:50   quote  deeplink  
als van der gun nou zo goed is waarom wil niemand hem dan verder hebben ???????
Mike-Fr
 Mike-Fr - zondag 15 februari 2009 - 20:58   quote  deeplink  
doen
altijd beter als slory
Robertz
 Robertz - zondag 15 februari 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Beter niet doen;al te oud en blessuregevoelig.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 15 februari 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2009 - 20:50 schreef whoopy2002 het volgende:
als van der gun nou zo goed is waarom wil niemand hem dan verder hebben ???????
wie zegt dat niemand hem wil hebben?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gun , transfervrij: Buitenkansje!









0.0086939