BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk Timmer pakt punten voor Feyenoord volgens Bert van Marwijk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 07 februari 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Sorry hoor Bert maar jij ben helaas ook ver gezonken als jij dit durf te beweren. Misschien nog onder de periode dat jij trainer was van Feyenoord!!
Maar dit seizoen kost Timmer ons alleen maar punten
fey21
 fey21 - zaterdag 07 februari 2009 - 15:42   quote  deeplink  
in veel 1 op 1 situaties heeft hij wel wat aardige balletjes gered hoor.
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zaterdag 07 februari 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Als er 1 Feyenoord punten kost dan is het wel Timmer.
Volgens mij had van Marwijk te diep in het glaasje gekeken of hij had nog de prijskaartjes op zijn contactlenzen zitten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 07 februari 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Vind van Marwijk niets en zal het ook nooit wat vinden ook. Timmer is het grootste drama van Feyenoord op het moment. Wat betreft van marwijk moeten jullie niet over UEFA cup beginnen want die hebben we niet aan hem te danken. Als we die aan een persoon te danken hebben is dat van Hooijdonk!!!!
Jeli
 Jeli - zondag 08 februari 2009 - 17:22   quote  deeplink  
Vandaag was hij in ieder geval (bijna) foutloos.
MarkFR
 MarkFR - zondag 08 februari 2009 - 17:33   quote  deeplink  
op een schot van lovre na die garcia bijna binnen liep, wat ie we had kunnen doen. voor de rest goed.
L
 L - zondag 08 februari 2009 - 17:34   quote  deeplink  
je kan zeggen wat je wilt..Timmer is en blijft een goede keeper. Als alles goed loopt. Loopt het bij hem ook goed. Je kan niks op hem afschuiven. Dit hele seizoen is er een gevoel in het team dat er staat dat ze geen van alle goed spelen. Als je verdediging niet staat ben je ook niet goed in je vel. Met zo'n verdediging kan je de beste keeper van de wereld zijn maar ze zullen er uiteindelijk tock wel invallen. En als het gevoel er wel in zit dan speelt timmer ook de sterren van de hemel. Zijn reflexen zijn mintens zo goed dan al die jonkies van tegenwoordig. Ik weet zeker wie er ook komt volgend jaar timmer zal in de basis blijven staan en de nieuwe jonkies moeten hun plek verdienen. Tenzij er ergens een topper vandaan komt maar dat zie ik niet komen.
MarkFR
 MarkFR - zondag 08 februari 2009 - 17:39   quote  deeplink  
zo is het maar net
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 17:34 schreef L het volgende:
je kan zeggen wat je wilt..Timmer is en blijft een goede keeper. Als alles goed loopt. Loopt het bij hem ook goed. Je kan niks op hem afschuiven. Dit hele seizoen is er een gevoel in het team dat er staat dat ze geen van alle goed spelen. Als je verdediging niet staat ben je ook niet goed in je vel. Met zo'n verdediging kan je de beste keeper van de wereld zijn maar ze zullen er uiteindelijk tock wel invallen. En als het gevoel er wel in zit dan speelt timmer ook de sterren van de hemel. Zijn reflexen zijn mintens zo goed dan al die jonkies van tegenwoordig. Ik weet zeker wie er ook komt volgend jaar timmer zal in de basis blijven staan en de nieuwe jonkies moeten hun plek verdienen. Tenzij er ergens een topper vandaan komt maar dat zie ik niet komen.
gelul!!! Timmer WAS een goede keeper toen alles goed liep!!! Gaat elke wedstrijd wel een keer in de fout.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 09 februari 2009 - 13:03   quote  deeplink  
toevallig twee keer de nul gehouden ........ maar inderdaad was een goeie keeper in een ver verleden maar nu zijn we toe aan een vervanger en wel zo snel mogelijk. Ik hoop in de komende zomer .

Timmer ga lekker met je wijffie mee
Nop
 Nop - maandag 09 februari 2009 - 16:03   quote  deeplink  
tegenstanders kregen weinig kansen, op het moment dat er kansen kwamen greep Hofland goed in, deed hij dat niet stond Timmer nog steeds aan de grond genagelt,
enige goede is dat hij voor het eerst van zijn leven zijn goal uitkomt!
KKL
 KKL - maandag 09 februari 2009 - 16:14   quote  deeplink  
Bertje 'progessie' bedoelde eigenlijk 'Timmer pakt punten voor tegenstanders'.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Henk Timmer pakt punten voor Feyenoord volgens Bert van Marwijk









0.0053930