BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord, wat wordt de uitslag?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zondag 08 februari 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Volgende week de klassieker in Duivendrecht. Hofland en Nieveld zijn geschorst en Gio lijkt deze wedstrijd ook nog niet te halen vanwege een blessure. Ajax verkeerd ook in een crisis en verloor vandaag met maar liefst 4-1 van Vitesse.

Wat denken jullie dat de uitslag wordt?
fey21
 fey21 - zondag 08 februari 2009 - 17:14   quote  deeplink  
0-0

de enige die bij ajax voor gevaar kan zorgen is suarez.
Bij feyenoord is dat Biseswar en misschien wijnaldum.
Jeli
 Jeli - zondag 08 februari 2009 - 17:20   quote  deeplink  
2-2 Tomasson en Biseswar.
MarkFR
 MarkFR - zondag 08 februari 2009 - 17:28   quote  deeplink  
zie feyenoord niet verliezen hoor. vandaag vind ik echt een geweldige prestatie. tot aan de rust beter en na de rust met 10 man geknokt tot het einde. 020 is totaal uit vorm. 1 punt uit laatste 4 wedstrijden en dan tege heracles. hopen op een overwinning daar
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 08 februari 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Het wordt 1-3 en de pannenkoek wordt op non-actief gesteld.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 08 februari 2009 - 20:26   quote  deeplink  
0-1
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 februari 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 17:28 schreef MarkFR het volgende:
zie feyenoord niet verliezen hoor. vandaag vind ik echt een geweldige prestatie. tot aan de rust beter en na de rust met 10 man geknokt tot het einde. 020 is totaal uit vorm. 1 punt uit laatste 4 wedstrijden en dan tege heracles. hopen op een overwinning daar
Vorm zegt niks tegen Ajax
In de Kuip was het andersom
Bij ons liep het echt niet
Alles ging mis
Maar wij waren wel de betere tegen een Ajax in vorm
Dit soort wedstrijden staan op zich

Natuurlijk denk ik wel dat wij dit gaan winnen
ik zeg 2-3
Net zo'n wedstrijd als vandaag
Alleen dan gaan de ballen er wel in, aan beide kanten
ariefr
 ariefr - zondag 08 februari 2009 - 20:42   quote  deeplink  
we houden weer de 0 en we scoren zelf 2x bahia en bisesewar
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 08 februari 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Nou jullie zijn allemaal positief maar ik denk dat dat de Feyenoord spelers weer last van een 020 syndroom krijgen en flink onderuit gaan, al hoop ik dat we winnen maar ik denk van niet
mdr8
 mdr8 - zondag 08 februari 2009 - 21:27   quote  deeplink  
als we winnen zouden we eindelijk weer aansluiting kunnen krijgen bij top 9.. ik ben positief, zie feyenoord beter voetballen, meer collectief en als een team, tomasson is heel belangrijk, makaay moet minder forceren, een keertje geluk met biseswar en we winnen met 0-1 !!!eindelijk is de verdediging wat beter aan t worden, het op de man dekken van vlemmings lijkt een verbetering.. en hofland zal ik niet missen
Ronneke
 Ronneke - zondag 08 februari 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Ik denk dat er niet door ons gescoord wordt, althans als stekelnburg zo slecht speelt als de laatste weken kan er zo maar 1 invliegen. Wij maken het ons zelf steed moeilijk door niet te scoren, zoals tegen nec en nu tegen groningen. Scoren we 2 x dan weet ik zeker dat we tegen ajax winnen, zo niet dan gaan we verliezen want zei scoren er altijd wel 1.
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 08 februari 2009 - 22:16   quote  deeplink  
Zullen Hofland wel missen. Speelde vandaag beter dan hij tot nu toe gedaan heeft. Maar met een klein beetje mazzel zit een overwinning er wel in!
Vak Q
 Vak Q - zondag 08 februari 2009 - 22:21   quote  deeplink  
Het zal lastig worden omdat dit soort wedstrijden altijd apart zijn.
Wel of niet in vorm zegt helemaal niets en er is ook niets van te zeggen.
Ik hoop op 1-2 (doelpunten van Slory en Thomasson) maar het is nergens op gebaseerd.
Wel heel jammer dat Hofland er onterecht niet bij is want hij gaat met de week beter spelen en steeds harder werken.
We zullen wel zien.
har
 har - zondag 08 februari 2009 - 22:22   quote  deeplink  
@ mdr8, Ja hoor, Hofland niet missen, 30 ballen weggewerkt met die kale klets! Wie zet je er dan neer?
Dubbel V
 Dubbel V - zondag 08 februari 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Kan een gele kaart eigenlijk geseponeerd worden? (al zullen ze dat bij ons nooit doen)
daag gj
 daag gj - zondag 08 februari 2009 - 22:32   quote  deeplink  
0-3
Els
 Els - zondag 08 februari 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Helaas, gele kaart wordt nooit kwijtgescholden. Was trouwens wel heel erg overdreven om hem hiervoor geel te geven, zeker gezien de wedstrijd. Nieveld was ook een stuk rooier dan ik gezien had, al zag ik het ook nu pas in de herhaling. Kuipers moet haviksogen hebben. En een amsterdams hart.
sevillana
 sevillana - zondag 08 februari 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 22:30 schreef Dubbel V het volgende:
Kan een gele kaart eigenlijk geseponeerd worden? (al zullen ze dat bij ons nooit doen)
Misschien is beroep tegen die gele kaart aantekenen mogelijk? Overigens, ik hoop op, met een keer een klein beetje geluk, 1-2
Els
 Els - zondag 08 februari 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2009 - 22:42 schreef sevillana het volgende:

[..]

Misschien is beroep tegen die gele kaart aantekenen mogelijk? Overigens, ik hoop op, met een keer een klein beetje geluk, 1-2
nope
Robertz
 Robertz - maandag 09 februari 2009 - 01:00   quote  deeplink  
Zonder Hofland en Nieveld wordt het wel erg moeilijk voor Vlemmings om de verdediging op sterkte te krijgen en dat is voor een goed resultaat tegen 020 noodzakelijk.
Nop
 Nop - maandag 09 februari 2009 - 07:58   quote  deeplink  
GIO HOFLAND NIEVELD.... geef GIO een spuit en prebareer hem voor zondag!!!
met GIO wordt het 2-3 zonder GIO en Hofland zie ik ze niet winnen toch hoop ik pannenkoeken te willen eten 's avonds ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 09:09   quote  deeplink  
0-1. Bloed,zweet en tranen!!!!! Vreet ze op die neuzen!!!!!
thewin
 thewin - maandag 09 februari 2009 - 09:18   quote  deeplink  
020 is niet in topvorm, maar feyenoord zie ik ook niet gemakkelijk scoren dus ik verwacht dat feyenoord maximaal een puntje er uit kan slepen. ik denk 0-0.. 020 heeft een hele goede voorhoede en feyenoord zit krap in de verdedigers dus het wordt een spannend potje. Maar als die pannenkoek weer aan het kutten is, wat ik hoop, gaan we winnen
thewin
 thewin - maandag 09 februari 2009 - 09:19   quote  deeplink  
tiendalli, de cler, bahia, (greene, lucius) voor de verdediging
en fer kan daar ook op uit de voete

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2009 door thewin --
de zeeuw
 de zeeuw - maandag 09 februari 2009 - 09:27   quote  deeplink  
deze zondag gaan de drie punten zeker wel mee naar rotterdam , het moet gewoon !!!
Bartfey
 Bartfey - maandag 09 februari 2009 - 09:28   quote  deeplink  
4-0 winst voor een herboren Ajax.
Hoewel je niet herboren hoeft te zijn om van dit armzalige team te winnen. MIjn God wat een ongelooflijk bedroevend niveau. En we zijn tegenwoordig blij als we thuis 1 punt halen, hoever kunnen we nog verder zakken? Nou, nog een heel stuk, let maar op de komende weken.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 februari 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 09:28 schreef Bartfey het volgende:
4-0 winst voor een herboren Ajax.
Hoewel je niet herboren hoeft te zijn om van dit armzalige team te winnen. MIjn God wat een ongelooflijk bedroevend niveau. En we zijn tegenwoordig blij als we thuis 1 punt halen, hoever kunnen we nog verder zakken? Nou, nog een heel stuk, let maar op de komende weken.
Feyenoord doet het in 2009 beter dan Ajax
Hoe is het met hun niveau gesteld dan?
Wij spelen thuis gelijk
Ajax verliest thuis
Wat is beter?
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2009 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 09:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Feyenoord doet het in 2009 beter dan Ajax
Hoe is het met hun niveau gesteld dan?
Wij spelen thuis gelijk
Ajax verliest thuis
Wat is beter?
Wat is minder slecht bedoel je.

Overigens word t lastig zondag, maar de verdediging van 020 is drama. Net als de onze. Dus dat wordt nog leuk.
E. FR1908
 E. FR1908 - maandag 09 februari 2009 - 10:25   quote  deeplink  
0-1 ik denk dat wij vroeg op voorsprong komen,gister ook weer,in het begin veel kansen,die ballen moet er eens ingaan,denk dat ze de 15e dubbbel gebrand zullen zijn,dus ik dnek dat die zondag er erg vroeg in ligt,de 0-1 dus,en onze jongens hebben getoont dat ze zeker wel kunnen verdedigen!laat leerdam maar op suarez staan..die jongen red het wel!alleen jammer van nieveld en hofland..dus wat het centrum gaan worden weet ik niet,maar als iedereen een stapje extra doet,zie ik zeker wel mogelijkheden,al blijft het een wedstrijd opzich!we hopen op het beste!

vakkie w
we shall not be moved!
VL FR
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 09 februari 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2009 - 10:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat is minder slecht bedoel je.

Overigens word t lastig zondag, maar de verdediging van 020 is drama. Net als de onze. Dus dat wordt nog leuk.
Is maar net hoe je het bekijkt
Bij mij is het glas halfvol
Bij jou is het halfleeg
MarkFR
 MarkFR - maandag 09 februari 2009 - 11:21   quote  deeplink  
Inderdaad stylzz zoek een keer de positieve punten. Die er gisteren zeker wel te zien waren. Ik denk dat we gisteren zeker blij mochten zijn met een punt na een veel betere eerste helft maar met 10 man die tweede was gewoon moeilijk en ze hebben zich er door heen geknokt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Dat valt mee hoor.. Maar men is gewoon nog verre verwijderd van goed.
Je moet ook de lat niet te laag leggen.
Op de inzet heb ik niets aan te merken, dit keer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 09 februari 2009 - 12:01   quote  deeplink  
We moeten en kunnen daar gewoon winnen. Die neuzen zijn op het moment echt niets beter dan wij. de ranglijst hebben ze zo weten te krijgen toen stuntelaar er nog was. let op mijn woorden die gasten zakken helemaal weg. sta er niet eens gek van te kijken als we ze nog voorbij komen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 09 februari 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Denk dat het 0-0 blijft.
Sjerrie
 Sjerrie - maandag 09 februari 2009 - 21:31   quote  deeplink  
1-2 makaay - Tomasson
richardvaku
 richardvaku - maandag 09 februari 2009 - 22:19   quote  deeplink  
nieveld mis je niet hij is te licht voor zijn positie. hofland ruimde veel op tegen groningen die had je goed kunnen gebruiken tegen judas

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord, wat wordt de uitslag?









0.0060830